Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga lebbis en jansen nog wel kijken...Kopspijkers heb ik alleen gekeken op de momenten van het cabaret..al die fragmenten idd al gezien. Cabaret was wel érg scherp vond ik. Iraakse minister van informatie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Jezus wat een Youp en Freek fans.
Freek de Jonge was erg goed is nu echt ten onder gegaan. Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan die man, tegenwoordig zit hij op het niveau van een comedy factory comedian. You van 't Hek heeft allemaal van die 'herkenbare' grappen. "Weet je wat ook verschrikkelijk is?" Beetje veel van het zelfde.
||
Citaat:
Heb je z'n conference gezien, gister? 'Geert Hoste Hard'?! Die man is GENIAAL! ![]() *en dan heb ik nog niet eens alle grappen meegekregen, omdat die over de Belgische politiek gingen* "Ahaha, den Geert, se! Eej, mannen, een pakketje voor den Geert! (...) Mag 'k uw pasje even zien, alstublieft?" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind dit echt geen cabaret, totaal niet! De humor van die twee spreekt mij sowieso niet aan, maar ook de wijze waarop ze hun moraal uitdragen. Net twee docenten die een klas staan toe te spreken en af en toe een mop vertellen die ze gisteravond in de kroeg hebben gehoord. De kunst van cabaret is om een boodschap op een originele manier te verpakken en niet om zomaar te roepen zoals het in eerste instantie in je opkomt. Dat kan vrijwel iedereen! Dus, noem die mensen gewoon komieken in plaats van cabaretiers.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Kan jouw vriendin aftrekken/pijpen? Verwijderd | 38 | 02-06-2002 10:53 |