Advertentie | |
|
![]() |
|
Voetbal: ik stond altijd rechtsback
Basketbal: overal Rugby: geen idee American Football: zie rugby Honkbal: pitcher Hockey: keeper IJshockey: op 't ijs Handbal: ehm.. rond de cirkel ofzo ![]() Korfbal: op de bank Volleybal: bij 't net Waterpolo: keeper Estafette rennen: laatste
|
Voetbal:
Basketbal: Rugby: Blocker ofzo. American Football: Het zelfde Honkbal: Right feelder of Catcher (heb ik al eens gedaan) Hockey: Niks, doe ik niet aan. Kut sport IJshockey: Gewoon een schaatsertje Handbal: Keeper, ging best ok. Korfbal: Niks, paupersport. Volleybal: Blocker, of hoe het ook heet, ben best groot. Waterpolo: Keeper Estafette rennen: 2de renner. Voetbal: Rechter middenvelder.
|
![]() |
Voetbal: rechtshalf
Basketbal: guard Rugby: shooter ![]() American Football: quarterback ![]() Honkbal: 2de honkman Hockey: keeper ![]() IJshockey: keeper ![]() Handbal: werper ![]() Korfbal: aanvaller Volleybal: spelverdeler ![]() Waterpolo: werper ![]() Estafette rennen: 2de loper tafeltennis: serveerder ![]() tennis: bij t net ![]() |
![]() |
|
Voetbal: Rechterspits
Basketbal: uhuhhuh wat voor posities hebbie? ![]() Rugby: ? American Football: ? Honkbal: Achtervelder noemen ze dat toch, iemand die heel ver van de platen af staat? Hockey: pfff doek nie an ![]() ![]() IJshockey: maakt nie uit, iedereen loopt elkaar toch ondersteboven ![]() Handbal: ? Korfbal: ? Volleybal: je mot steeds doorschuive, hebbie dus geen vaste positie ![]() Waterpolo: het begint eentonig te worden ![]() Estafette rennen: Laatste. Formule 1: kopman ![]()
|
![]() |
Voetbal: trainer (ik kan alleen maar schreeuwen :-P)
Basketbal: nooit Rugby: stofhapper American Football: full back Honkbal: honkman Hockey: BWAHAHAHHAHA.. sorry :-) IJshockey: muur-rammer Handbal: doe maar keeper ofzo Korfbal: dit wisselt toch van kant ofzo? maakt dus niet uit.. Volleybal: buitenaanvaller of setupper Waterpolo: ik wor altijd zo moe van zwemmen.. waarschijnlijk dus bankzitter Estafette rennen: rennen met een stokje? doe maar als eerste, dan kan de rest et goedmaken :-)
|
Voetbal: Laatste man
Basketbal: Shooting Guard Rugby: bank American Football: running back ofzo Honkbal: eerste honkman Hockey: Keeper IJshockey: Goalie Handbal: middenopbouw ofzo Korfbal: ? Volleybal: verdiger Waterpolo: keeper Estafette rennen: 4e loper [Dit bericht is aangepast door Live and Let Die (08-02-2002).]
|
Voetbal: Keeper (is zo)
Basketbal: Center Rugby: Aanvaller (rechts) American Football: Quaterback Honkbal: Pitcher Hockey: Hmm..Keeper? IJshockey: Aanvaller Handbal: Keeper Korfbal: Aanvaller (of kan da niet?) Volleybal: Spelverdeler Waterpolo: Aanvaller (?) Estafette rennen: Laatste Loper |
![]() |
|
![]() |
Voetbal: mid mid, beetje belangrijk positie
Basketbal: zwervend, kan dat ?? ![]() Rugby: maak niet uit American Football: maak niet uit Honkbal: weet ik veel Hockey: aanvaller IJshockey: aanvaller Handbal: aanvaller Korfbal: melker Volleybal: middenachter Waterpolo: plaats waarbij je lucht overhoud Estafette rennen: ken ik niet Als je nog meer sporten weer vul aan.. ![]() [/B][/QUOTE] |
![]() |
|
![]() |
Voetbal: Keeper
Basketbal: Ergens voorin Rugby: In het midden American Football: In het midden Honkbal: Aangooier (weet niet meer hoe dat heet) Hockey: KEEPER IJshockey: Keeper Handbal: Aanvaller Korfbal: ? Volleybal: ? Waterpolo: Vooraan Estafette rennen: 1e renner
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Bij volleybal heb je een uitgangspositie (waarbij je roteerd) waarna je je naar je vaste positie verplaatst (spelverdeler, diagonaal, passerloper, mid of libero) Maar ook mijn rijtje: Voetbal: Mid-mid Bastketbal: Center Volleybal: passerloper ps: leuk hoor, oude topics ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Voetbal: RB
Basketbal: Guard Rugby: Winger American Football: WR/CB/S Honkbal: rechtsvelder? ![]() Hockey: RB IJshockey: D-fense ![]() Handbal: eh... Korfbal: eh... Volleybal: eh... Waterpolo: eh... Estafette rennen: Spits ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Honkbal en ijshockey wordt echt wel door vrouwen gedaan. Dames-ijshockey was er ook bij de olympische winterspelen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Voetbal: aanvallende middenvelder
Basketbal: Point Guard of Shooting Guard Rugby: geen verstand van American Football: geen verstand van Honkbal: geen verstand van Hockey: centrumspits IJshockey: center Handbal: aanvaller? Korfbal: geen verstand van Volleybal: diagonaalspeler (?) Waterpolo: geen verstand van Estafette rennen: 1e loper
||
Citaat:
|
Voetbal: mid mid
Basketbal: mid mid Rugby: bank ![]() American Football: bank ![]() Honkbal: honk 2 Hockey: spits IJshockey: sweeper Handbal: spelverdeler Korfbal: maakt niets uit Volleybal: spelverdeler Waterpolo: mid mid Estafette rennen: laatste loper
|
Voetbal: diepe spits
Basketbal: guard Rugby: ergens voorin American Football: quarterback Honkbal: pitcher Hockey: in de aanval iig IJshockey: idem Handbal: keeper Korfbal: bankzitter Volleybal: aan het net Waterpolo: keeper Estafette rennen: 1e renner
||
![]() |
Citaat:
![]() Iedereen is er vooor de punten, het ene team heeft small forwards als topscoorder de ander een center bijv. De positie hangt veel af van fysieke gedeelte, lengte , snelheid Favoriet, power-forward
|
omdat ik dit topic ondanks de up wel een leuk topic vind
Voetbal: links/rechts voor Basketbal: SF Rugby: geen idee maar ik denk 1 van de snelle jongens ![]() American Football: wide receiver Honkbal: 1e honk/pitcher/outfield (ik honkbal zelf dus ![]() Hockey: uhm geen idee het liefst bank ![]() IJshockey: verdediging Handbal: bank Korfbal: bank Volleybal: spelverdeler of lekker aan het net raggen ![]() Waterpolo: geen idee vechtsporten: degene die slaat (net zoals The Chosen One) |
![]() |
|
Overal: bank/waar ik het minste kwaad kan.
![]() Van dat rijtje dan. /suckt in sporten. Hoewel rugby soms nog wel gaat, tackelen vind ik wel interessant. En bij voetbal zéker geen keeper (ivm eigen doelpunten) en bij estafette ook eerste, zodat de rest het goed kan maken. Oja, bij handbal en dingen ga ik meestal zo vér mogelijk staan. Alleen bij roeien had ik echt 'n eigen positie waar ik me het best voelde, namelijk als 'slag'. Dus helemaal vooraan en dan mag je lekker het tempo bepalen en hoef je niemand te volgen enzo. ;D |
![]() |
|
Voetbal: rechtsmid
Basketbal: je hebt niet echt posities bij basketbal. ik zou overal en nergens staan. Rugby: sowieso voorin American Football: voorin Honkbal: achterint veld Hockey: voorin, kan er niks van IJshockey: oei, op geen positie, mijn schaatskunsten zijn niet naar behoren Handbal: achterin, ben vrij groot Korfbal: verdedigend Volleybal: achterin, maar je schuift door ![]() Waterpolo: voorin, want kheb lange armen Estafette rennen: als tweede, want ben niet echt snel. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|