Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dat er in de openingspost staat "Gelieve geen foto's van medeforummers te plaatsen" maar anders... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Asian Pride ![]() ![]() (maja je kan het idd ook overdrijven ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dan ook die bretels! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waah check die 6de, dat meisje heeft zeker nog nooit van deo gehoord ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben bang voor jou, ik durf je nooit te quoten :x |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tsja, da's weer het andere uiterste he, hard tegen de maatschappij aan schoppen, but don't worry want dat hoort bij die leeftijd. maar ik zou toch ook echt niet zo'n truttenfiguur als op die plaatjes willen zijn hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oh wat ben ik blij dat ik in Haarlem woon. Het aantal gabbers/scootergasten/Lonsdale-sletjes is hier tenminste nog laag. Ik was dit weekend op de Veluwe (o.a. Zwolle) en daar lopen toch echt veel slecht geklede mensen rond.
Maar het gaat natuurlijk om het innerlijk, ofzo...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als we het toch over de radstake hebben.
(ja, ook ik woon in de buurt) deze vond ik laatst. ook een leuk voorbeeld van mensen die de plank een beetje mis hebben geslagen. (vooral de twee rechtse) great, dat lukt dus niet dan maar een link http://www.dancingderadstake.nl/medi...rez/foto8.html Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 19:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oooh wat geweldig! dat chupa chups shirt , die groene sokken , die regenboog riem, dat bezwete sportshirt... ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|