Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zegt het woord GENERALISATIE je iets? Dat jij alleen met achterlijke mensen omgaat moet je niet op ons projecteren, dankjewel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik rook niet, so fucking what? Niemand die me daardoor een sukkeltje vindt ofzo. Ik ga on the other hand ook niet lopen zeiken wanneer iemand wel rookt. Dat is misschien het verschil. Ik kan het je nog sterker vertellen: het is op 25 januari een jaar geleden dat ik een druppel alcohol in mijn lichaam heb gehad. Ik drink niet, helemaal niet. En er is NIEMAND, maar dan ook echt NIEMAND die me daarom stigmatiseert. Hoogstens respecteert. Ik hoor vaker "Dude, knap van je dat je dat volhoudt" dan "loser!" op zich. En daarnaast, al gaan ze zeiken, ik reageer toch heel koeltjes met "tja, ik mis niets, waarom zou ik..." Als je dat nou eens denkt, en je er IETS minder van aantrekt wat andere mensen vinden van jouw gebruik van verdovende middelen, dan kom je waarschijnlijk een heel stuk verder in de wereld...
Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 22:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wie is er nou verslaafd junkie boy
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik ga nu dampen, ephadra werkt uit en swinkel ruikt herlijk, dus ik moet zelfs gaan ![]() ![]() mzzls allemaal.... ![]()
||
Citaat:
maar ommaar even heel er in te gaan op wat jij zegt.. Misschien hebben drinkers en drugzers ook wel een veel minder saai en levendiger leven omdat ze een stuk meer ervaringen hebben... en t niet elke dag tzeflde is... ooit aan gedacht?!
||
Citaat:
begin dan met drugs dan zal je het direct weten hoe we ons voelen het is niet alsof we een soort mens zijn drugs is in elke schuif van de samenleving te vinden van arm tot rijk alle soorten mensen en karakters er zitten er saaie bij er zitte er leuke bij er zullen idd zijn die zich meer voelen dan nuchtere mensen maar zijn nuchtere niets doende mensen niet hetzelfde? kijken zun niet neer op mensen die drugs gebruiken? ik denk het wel als drugsgebruiker krijg je zeer veel kritiek van niet gebruikers al weten ze niet over wat ze spreken en dat zie ik ook bij jouw jij weet niet over wat je spreekt dus doe dan ook niet de moeite ons de les te lezen |
![]() |
|
![]() |
ik heb niks tegen rokers, zolang ze maar normaal doen en niet een interessante houding gaan aannemen van kijk mij eens.
Was een meisje, in het begin van het gesprek was ze "normaal" en rustig en normale lichaamshouding. toen stak ze een sigaret op en INEENS leek het wel een ander mens, ineens veel praten, ze ging zo schuin zitten met der ellebog op tafel en zo interessant sigaretje in der hand enaan de pink pulken met haar duim en duizend keer trekjes nemen en duizend keer aftikken en da ook interessant praten, toen was die sigaret uit en ze viel weer in die ander persoon. Kijk als mensen zo doen, dan kookt me bloed maar als mensen normaal blijven doen, en toch roken heb ik daar geen moeite mee. Daarom zeg ik ook dat deze mensen meestal tussen de 12-20 is. wantmijn ouders roken ook en me broer ook 21, en zij doen gewoon heel normaal en dat stoort me absoluut niet, en ik ben dus echt geen persoon die telkens zegt dat rokenslecht is. Waar ik ook niet tegen kan is dat als rokers [ meestal die domme sletjes] zeggen "oh wat goed van je dat je niet rookt want het is zo slecht voor je ] en dan steken ze een peuk op "kijk mij eens losbandig zijn en levenig en stoer" kijk en DAT soort dingen stoort me . begrijpt iemand het? |
![]() |
||
Citaat:
behalve diegene die de hele tijd zitten te zeuren
|
Niet waar, en hou je mond er over, als jij buiten de boot valt is dat om een andere reden, niet roken is tegen woordig heel hip(hail balkenende, nog effe en ik ga in de vs wonen, meer vrijheid daar
![]() life sucks, o nee, toch niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het tóch zo ernstig vind zeg het dan ff tegen die persoon, waarmee je staat te lullen en niet tegen mensen hier op het forum waarvan je niet weet of ze net zom dom doen als ze roken. En ik denk dat dat vooral mensen zijn van een jaar of 14/15 die net roken en het nogal über vinden ofzo.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|