Advertentie | |
|
![]() |
|
een stukkie plastic in een gordon blue, een dooie strontvlieg tussen de aardbijen en een magnum met 2 stokjes en daar heb ik een foto van
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/9987.jpg Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 03:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een walgelijke verhalen allemaal. Zo heb ik er ook wel een paar: - Een vlek bruinbrood in het witbrood en zwartbruin in bruinbrood, al meerdere keren gezien trouwens. - Kleine witte maden in een zak met gedroogde pruimen, Ik krijg echt bibberitis als ik eraan terugdenk ik had al de helft van zo'n pruim op (gulzige ik keek nooit naar dr eten ![]() ![]() - In een zak met calorie arme knabbels mix. Het is volgens mij van rijst gemaakt en Japans/chinees/oosters. Ik had daar een paar van op toen ik ze van dichtbij bekeek zag ik heel kleine beestjes over die dingen krioelen. Die hele zak zat er vol mee. Sindsdien eet ik die dingen liever niet - In veel seafood heb ik kleine krabjes gevonden. Dat zag er echt vreselijk uit. Visualiseer dit: een garnaal/schol/mossel dat door kleine krabjes opengereten is. gatverdamme... - Vaak hebben vissen ook een plekje dat vreselijk vies bitter is. Mijn moeder zegt dat dat komt doordat die verkeerd opengesneden word ![]() - In rookworst heb ik wel eens harde steenachtige dingen bolletjes gehad. - Wat ik ook zo onsmakelijk vind is een halfgare kip dat van binnen nog rauw bloed heeft ![]() - steentjes bij gedroogde linzen. - i.p.v 1 liter verse jus d'orange...1 liter verrotte oranje prut Zo een heel onsmakelijk culinair levensverhaal ![]()
Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 10:08. |
![]() |
|
soort kippendarm ofzoiets in m'n kroket.. durfde em meteen niet meer op te eten.. weet iemand trouwens wat er allemaal echt (serieus) in een frikandel/frikadel zit??
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Euhm ik ben een keer een stuk wit/rood plastic tegen gekomen in mijn soep. En wit uitgeslagen chocola schijnt hier ook niet te kunnen (terwijl het hartstikke onschuldig is, chocola schimmelt errug slecht ![]() En steentjes/zand in groente (vers en verpakt) en jam. Onzorgvuldigheid ![]()
|
Een soort van rode worm + eitjes in een sinasappel. Was net lekker bezig toen ik allemaal bolletjes in mijn sinasappel zag. Dus ik tegen mijn moeder: "hee dit klopt niet hoor" zij:"niet zo zeuren" Toen trok ik em helemaal open floepte er een dikke rode worm uit. Die hebben we aan de vissen gevoerd en we leefden nog lang en gelukkig. einde
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij aten een keer spruitjes uit eigen tuin. Kennelijk had mijn moeder ze niet zo goed afgewassen, want toen ik eentje aan mijn vork prikte bleek er een vette spin op te zitten die meegekookt was.
Verder vond ik toen ik een jaar of vijf was en we Chinees aan het eten waren een rood goedje op mijn bord. Mijn vader zei dat het voor de smaak was. Ik hou wel van een beetje smaak, dus ik schepte alles in één keer op mijn lepel en hapte het eraf.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb toen ik in België was een stokvis besteld. (dat is een gedroogde vis). Ik at deze gedachteloos op, totdat ik naar mijn bord keek en er duizenden witte maaien in rondkrioelden. Met die vieze grote zwarte oogjes... iew... * kots *
Nooit meer gegeten... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vegetarisme -> veganisme? Ellesje | 66 | 24-03-2006 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |