Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry mop, voor deze confronterende post. Hee, zo 'n vaart loopt het vast niet. Praat er rustig over met hem, leg hem uit dat jij hem iets vaker wilt zien. en compromis moet mogelijk zijn. Houdt hij zijn poot stijf, dan is hij denk ik nog niet toe aan de verplichtingen die een relatie met zich meebrengt. Of hij is gewoon niet gek genoeg op jou. Wil je dan wel met zo iemand samen zijn?
|
![]() |
|
Ik krijg het gevoel dat hij gewoon vreselijk gemakzuchtig is.
Dat hij wel om me geeft enzo, maar dat hij weinig zin heeft om dingen voor mij op te geven en moeite te doen voor zijn relatie. Maar mijn vriend en ik praten nogsteeds niet echt en dus vind ik het gewoon zo moeilijk om erover te beginnen... ![]() Ik zie wel in dat dat niet goed is en dat een relatie zonder praten geen enkele kans van slagen heeft, maar nouja, ik ben gewoon zo bang voor zijn reactie. Dat hij of amper reageert en mij weer het gevoel geeft dat ik een berg onzin zit te verkondigen, of dat hij boos wordt en me gewoon verteld dat ik niet zo moet zeuren.
|
Verwijderd
|
Zoiets moet natuurlijk soms een keertje kunnen, maar ik herinner me ook dat andere topic van je en ik zou er daarom als ik jou was eens serieus over praten (weer ja...).
[edit] Als hij belt om zo'n afspraak te verzetten, lijkt me dat overigens een ideale gelegenheid om er eens over te beginnen. Daarna zou je het gesprek snel af kunnen kappen, zodat hij erover na gaat denken. De eerstvolgende keer dat je hem ziet begint hij er misschien wel zelf over. |
![]() |
|
Nouja hij zei het dus via een smsje af, dus dat gaf mij niet echt de gelegenheid om hem te laten merken dat ik er niet zo blij mee ben.
Maar als ik gewoon niet reageer heeft ie het vanzelf wel door en begint ie er vanzelf wel over.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Oke ik wil nog even wat rechtzetten.
Mijn vriend heeft in dat smsje niet gezegd dat hij die maandag zou komen, maar dat hij woensdag zou komen. Hij heeft dus de afspraak met mij niet afgezegd maar nooit gemaakt. Ik heb het op de een of andere manier nogal verkeerd gelezen allemaal. ![]()
|
Hmhm, maar ik zoek altijd uitersten op. Eerst deed ik dus net of er niks was, maar gister werd ik zo kwaad dat ik hem net zo lang heb genegeerd tot ie weg ging
![]() Uiteindelijk is ie godzijdank wel terug gekomen en hebben we het uitgepraat, maar uhm, ik moet inderdaad maar eens leren praten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Miekje is speedy gonsaailes #753 Miekje* | 500 | 27-11-2009 16:46 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin lesbisch/bi ?? anoniempje22 | 14 | 02-12-2005 20:00 | |
Liefde & Relatie |
egoïstisch en voor mezelf kiezen? groovy | 3 | 08-01-2004 22:44 | |
Liefde & Relatie |
zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal) endless nightmare | 10 | 02-10-2003 21:02 | |
Liefde & Relatie |
Onredelijk & aanhankelijk... casey | 46 | 13-09-2002 14:54 | |
Psychologie |
Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie? Slaughterer | 23 | 30-07-2002 23:36 |