Oud 29-12-2003, 12:21
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn vriend smste me vanochtend heel lief dat hij na zijn werk naar me toe zou komen. Ik blij en vragen hoelaat hij dan bij me zou zijn.

Nou krijg ik net een smsje terug dat ie niet komt omdat ie vanavond gaat beachvolleyballen en vanmiddag moet slapen
omdat ie zo moe is.

Is dat nou normaal?
Oud 29-12-2003, 12:25
SolitarySaviour
SolitarySaviour is offline
Moet best een keertje kunnen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 12:26
Renoi
Renoi is offline
euhm, ja kan best een keer. hij wil gewoon liever volleyballen dan bij jou zijn blijkbaar, ga je toch gewoon bij 'm kijken
Oud 29-12-2003, 12:37
miekmuis
miekmuis is offline
Nou dat gaat een beetje moeilijk aangezien hij 3 uur bij me vandaan woont.

Maar ik vind het gewoon nogal lullig dat als je een afspraak maakt je die even later afzegt om met iemand anders een afspraak te maken.
Oud 29-12-2003, 12:42
Stefanie
Stefanie is offline
Ik zou het ook niet tof vinden als mijn vriend onze afspraak afzegt voor zoiets. Stel gewoon eens voor (ook al doe je het niet) om bij hem te komen kijken, vraag dus gewoon of je mee mag... Kijken wat hij zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 12:49
miekmuis
miekmuis is offline
Nouja ik mag denk ik wel mee hoor, ik ben wel vaker meegeweest naar zijn beachvolleybal. Maar dat is nou net waar ik geen zin meer in heb aangezien ik zovaak meega naar volleybal. Ik had al eerder een topic geopend over dat mijn vriend zo vreselijk veel tijd kwijt is aan volleybal en dus amper nog aan mij toe kwam. Nouja en nu gaat ie dus ook afspraken met mij afzeggen om te volleyballen....
Oud 29-12-2003, 12:55
Stefanie
Stefanie is offline
En als je tegen hem duidelijk zegt dat je het echt niet leuk vindt dat hij dit heeft afgezegd (want volgens mij kun je dr best pissig om worden) wat zegt hij dan?

Als ik mijn vriend duidelijk maak (=dus btje boos overkomen) dat ik het echt niet leuk vind, dan zegt hij soms ook zijn afspraken af Zegt jouw ook weleens wat af voor jou (vrienden bijvoorbeeld)?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 12:59
miekmuis
miekmuis is offline
Ik geloof niet dat ie iets echt voor mij afzegt nee, maar we zijn ook nog maar amper 3 maanden samen dus daar is geloof ik ook niet echt gelegenheid voor geweest.

Ik weet niet wat ie doet als ik nu boos word, maar ik heb eigenlijk geen zin om op dat smsje in te gaan. Hij zoekt het zelf maar lekker uit en waarschijlijk ligt ie nu dus ook te slapen
Oud 29-12-2003, 13:02
Stefanie
Stefanie is offline
Eigenlijk laat je het maar een btje zoals het is. Ben je misschien bang om hem kwijt te raken als je hem eens goed laat merken dat je dit echt niet leuk vindt. Jij verheugt je dr ontzettend op als hij weer langskomt/afspreekt, maar bij hem lijkt dat veel minder zo. Ik weet niet precies hoe jullie verder met elkaar omgaan, maar als ik iets niet leuk vind, dan zeg ik dat duidelijk tegen mijn vriend (zo ben ik gewoon, al komt het soms niet zo lief over).
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 13:06
miekmuis
miekmuis is offline
*knikt*

Nouja aangezien we nog maar amper 3 maanden samen zijn ben ik nog een beetje onzeker enzo. Maar als ik maar lang genoeg niks van me laat horen heeft ie vanzelf door dat ik boor ben
Oud 29-12-2003, 13:10
Stefanie
Stefanie is offline
Misschien moet je het hem duidelijk maken ja... Doe het dan op een aardige manier, dan weet je zeker dat het goed overkomt. En btw: ik vind drie maanden lang genoeg om te zeggen wat je wel en niet leuk vindt en al helemaal als het om dit gaat.

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 13:17
miekmuis
miekmuis is offline
Ja nouja, ik ben gewoon vrij onzeker van mezelf...

Maargoed, hij zal me er vandaag of morgen wel naar vragen en dan zeg ik wel gewoon dat ik het een beetje lullig vind om een afspraak af te gaan zeggen voor een andere in deze situatie.
Oud 29-12-2003, 13:20
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb je net een PM'tje gestuurd, moet je maar ff lezen...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 13:32
juno
juno is offline
Oh ja, de volleybal freak. Altijd werken, studeren...of volleyballen.

En geen tijd voor zijn vriendinnetje, die mag genoegen nemen met de laatste restjes vrije tijd. Kijk, hij hoeft heus niet iedere avond naast jou op de bank te zitten, maar een beetje meeer tijd mag hij best voor je vrijmaken. Hij is nu niet langer de volleyballende vrijgezel, hij heeft een vriendin. Daar moet je dus tijd voor vrijMAKEN! Dat heet niet voor niets zo. Want anders heeft die vriendin er na een tijdje genoeg van, om altijd maar de latste op zijn aandachtslijstje te zijn en gaat ze zich afvragen of ze wel zo belangrijk voor hem is...nietwaar Miekmuis?

En dat mag je best eens aan hem vragen. Mokken heeft geen zin, het gaat toch best zo, in zijn ogen? Hij doet alles wat hij voorheen ook deed, en hij heeft er nog wat bijgekregen ook, als het hem zo eens uitkomt. Maar zo werkt het niet. Je bent geen jojo!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 13:36
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
juno schreef op 29-12-2003 @ 14:32:
Oh ja, de volleybal freak. Altijd werken, studeren...of volleyballen.

En geen tijd voor zijn vriendinnetje, die mag genoegen nemen met de laatste restjes vrije tijd. Kijk, hij hoeft heus niet iedere avond naast jou op de bank te zitten, maar een beetje meeer tijd mag hij best voor je vrijmaken. Hij is nu niet langer de volleyballende vrijgezel, hij heeft een vriendin. Daar moet je dus tijd voor vrijMAKEN! Dat heet niet voor niets zo. Want anders heeft die vriendin er na een tijdje genoeg van, om altijd maar de latste op zijn aandachtslijstje te zijn en gaat ze zich afvragen of ze wel zo belangrijk voor hem is...nietwaar Miekmuis?

En dat mag je best eens aan hem vragen. Mokken heeft geen zin, het gaat toch best zo, in zijn ogen? Hij doet alles wat hij voorheen ook deed, en hij heeft er nog wat bijgekregen ook, als het hem zo eens uitkomt. Maar zo werkt het niet. Je bent geen jojo!
Oeh jij weet het wel heel goed te verwoorden
Ik begin me inderdaad wel af te vragen of ik nbet zo belangrijk voor hem ben als hij voor mij is.
Nou is het dus wel zo dat we net samen 4 dagen naar Londen zijn geweest, dus ik heb wel een paar dagen zijn aandacht gehad, maarja als het nu weer allemaal van voren af aan begint is het snel afgelopen.
Oud 29-12-2003, 13:45
juno
juno is offline
Sorry mop, voor deze confronterende post. Hee, zo 'n vaart loopt het vast niet. Praat er rustig over met hem, leg hem uit dat jij hem iets vaker wilt zien. en compromis moet mogelijk zijn. Houdt hij zijn poot stijf, dan is hij denk ik nog niet toe aan de verplichtingen die een relatie met zich meebrengt. Of hij is gewoon niet gek genoeg op jou. Wil je dan wel met zo iemand samen zijn?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 13:53
miekmuis
miekmuis is offline
Ik krijg het gevoel dat hij gewoon vreselijk gemakzuchtig is.
Dat hij wel om me geeft enzo, maar dat hij weinig zin heeft om
dingen voor mij op te geven en moeite te doen voor zijn relatie.

Maar mijn vriend en ik praten nogsteeds niet echt en dus vind ik het gewoon zo moeilijk om erover te beginnen...

Ik zie wel in dat dat niet goed is en dat een relatie zonder praten geen enkele kans van slagen heeft, maar nouja, ik ben gewoon zo bang voor zijn reactie. Dat hij of amper reageert en mij weer het gevoel geeft dat ik een berg onzin zit te verkondigen, of dat hij boos wordt en me gewoon verteld dat ik niet zo moet zeuren.
Oud 29-12-2003, 13:54
Verwijderd
Zoiets moet natuurlijk soms een keertje kunnen, maar ik herinner me ook dat andere topic van je en ik zou er daarom als ik jou was eens serieus over praten (weer ja...).

[edit]

Als hij belt om zo'n afspraak te verzetten, lijkt me dat overigens een ideale gelegenheid om er eens over te beginnen. Daarna zou je het gesprek snel af kunnen kappen, zodat hij erover na gaat denken. De eerstvolgende keer dat je hem ziet begint hij er misschien wel zelf over.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 14:01
miekmuis
miekmuis is offline
Nouja hij zei het dus via een smsje af, dus dat gaf mij niet echt de gelegenheid om hem te laten merken dat ik er niet zo blij mee ben.
Maar als ik gewoon niet reageer heeft ie het vanzelf wel door en begint ie er vanzelf wel over.
Oud 29-12-2003, 14:09
juno
juno is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 29-12-2003 @ 14:53:
Ik krijg het gevoel dat hij gewoon vreselijk gemakzuchtig is.
Dat hij wel om me geeft enzo, maar dat hij weinig zin heeft om
dingen voor mij op te geven en moeite te doen voor zijn relatie.

Maar mijn vriend en ik praten nogsteeds niet echt en dus vind ik het gewoon zo moeilijk om erover te beginnen...

Ik zie wel in dat dat niet goed is en dat een relatie zonder praten geen enkele kans van slagen heeft, maar nouja, ik ben gewoon zo bang voor zijn reactie. Dat hij of amper reageert en mij weer het gevoel geeft dat ik een berg onzin zit te verkondigen, of dat hij boos wordt en me gewoon verteld dat ik niet zo moet zeuren.
Het is geen onzin en je zeurt niet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 14:18
miekmuis
miekmuis is offline
Hihi dankjewel
Oud 12-01-2004, 10:50
miekmuis
miekmuis is offline
Oke ik wil nog even wat rechtzetten.

Mijn vriend heeft in dat smsje niet gezegd dat hij die maandag zou komen, maar dat hij woensdag zou komen. Hij heeft dus de afspraak met mij niet afgezegd maar nooit gemaakt. Ik heb het op de een of andere manier nogal verkeerd gelezen allemaal.
Oud 12-01-2004, 11:01
Verwijderd
OMG.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 11:38
miekmuis
miekmuis is offline
Jahaaa ik schaam me dood!

Gelukkig kon hij er wel om lachen toen ik eenmaal weer tegen hem wou praten en vertelde waarom in dat anderhalve dag niet had gedaan.

*kruipt nog verder weg in haar hoekje*
Oud 12-01-2004, 11:52
Verwijderd
ghehe

Maarre.. nog losstaand van dat volleybal enzo, het is toch wel belangrijk om goed met elkaar te kunnen praten. Ik denk dat je toch moet proberen wat meer je mening over dingen te geven enzo.. en niet meteen bang te zijn dat hij boos wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 11:55
miekmuis
miekmuis is offline
Hmhm, maar ik zoek altijd uitersten op. Eerst deed ik dus net of er niks was, maar gister werd ik zo kwaad dat ik hem net zo lang heb genegeerd tot ie weg ging

Uiteindelijk is ie godzijdank wel terug gekomen en hebben we het uitgepraat, maar uhm, ik moet inderdaad maar eens leren praten
Oud 12-01-2004, 11:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
haha

Maar nog even stél dat hij wel opeens zijn afspraak had afgezegd dan zou ik ook best wel balen hoor. Ik snapte je punt wel ook al moet het inderdaad best wel een keer kunnen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 13:32
miekmuis
miekmuis is offline
Nouja ik heb hem dus ook ander halve dag genegeerd. Maar ik voelde me ZO stom achteraf.
Oud 12-01-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 29-12-2003 @ 13:37:
Nou dat gaat een beetje moeilijk aangezien hij 3 uur bij me vandaan woont.

Maar ik vind het gewoon nogal lullig dat als je een afspraak maakt je die even later afzegt om met iemand anders een afspraak te maken.
daar heb je helemaal gelijk in. Waarom zei je dan niet dat jij eerder was???
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:13
miekmuis
miekmuis is offline
Omdat ik boos was. Maarja, wel onterecht dus.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten