Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Vanochtend nog ff snel een gitaar gekocht, ik kon het niet laten, een Peavey Wolfgang Special (uit de USA) in vintage gold, voor foto's zie http://community.webshots.com/user/blok182
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Channel 3 is een meesterwerk. Qua geluid, denk aan een extremere versie van een marshall JCM 800. De keuze van buizen maakt hier veel verschil. Kies je voor EL34's, dan heb je een sublieme 80's rock versterker, met redelijk wat compressie, gebruik je 6l6's (wat ik er nu in heb), dan heb je een gigantische low end en veel minder compressie, brutaler. Kanaal 4 levert nog meer gain, meer gain dan je ooit gaat nodig hebben. schitterende lead-channel. Ook zeer betrouwbare versterker, als er een lamp springt, wat meestal 10 minuten voor een optreden gebeurt ![]() Het enige minpunt is het prijskaartje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus een epiphone mag je ook gibson noemen? ![]() tis allemaal een pot nat (ok, dat heb je ook met maar 1 geile lesbie ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb geen real-time plaatjes, maar mijn "collectie" bestaat uit de volgende schoonheden
![]() ![]() Ibanez GSA60, ook deze kleur ![]() Roland Cube 15 watt Mijn laatste aanwinst en grootste trots ![]() ![]() Yamaha RBX 170, ook deze kleur (de grootte van het plaatje is representatief voor mijn trots ![]() en de bijbehorende versterker: ![]() Roland Cube 30 Bass Ik ben maar een beginnertje hč...onthou dat ![]()
||||
Citaat:
Maargoed, nu vind ik de LP ook de mooiste gitaar die er is ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
T'is dus wel een originele Ernie Ball he. En geen OLP namaak stingray ongein ofzo voor alle duidelijkheid. [edit om teveel chatten te voorkomen] Zie trouwens dat ie dus 900 is bij musik productiv. En hij klinkt en speelt erg lekker hoor ![]() Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 14:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn bas (baal nog wel van de kleur eigenlijk) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat een vreslijk afschuwelijk dinggg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #2 Verwijderd | 463 | 20-06-2013 08:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Enquete Dierproeven McDuck | 36 | 24-06-2006 11:48 | |
Muziek |
Show off Topic Kaater | 151 | 07-09-2005 13:55 | |
Muziek |
beste drummer ever Counterfeit | 245 | 27-10-2003 18:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |