Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en uiteraard lees ik de vraag ook weer eens niet goed ![]() ik wil dr eigenlijk NU spreken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben dol op hem ben (en hij op mij), hij maakt me vrolijk (is mijn zonnetje), het is vertrouwd en omdat ik gewoon merk dat onze relatie nog heel erg kan groeien zeg maar. Ik leer hem telkens beter kennen en we hebben telkens meer aan elkaar. Tis misschien niet mijn ware maar ik heb het gevoel dat we nu gewoon bij elkaar zijn om een reden, we hebben elkaar nog veel te bieden ofzo.
Hoe ik ons over een jaar zie...ehm...moeilijk te zeggen. Als ik daar teveel over na ga denken maak ik mezelf gek. Het is een aantal weken terug uit geweest omdat ik twijfelde en vanaf dat het weer aan is ben ik gaan denken 'ik leef nu, geniet nu en ik zie wel weer verder' ... dus ik zou t echt even niet weten. Ik leef even in het moment ![]() |
![]() |
|
![]() |
hij is behalve me vriend-vriend, ook echt me bste maatje.. ik zou zo onderhand niet meer weten wat we nog niet samen hebben gedaan.. en we kunnen gewoon hartstikke lol hebben
maar.. als ik niet bij hem ben, ik kan het niet uitleggen denk ik, t voelt gewoon leeg van binnen, en .. echt een kut gevoel hoe ik ons samen zie over een jaar? Nou .. ik in de stres van me examen, en samen hebben we dan al héél ( ![]() ![]() ![]() Chanel
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() BOO
|
![]() |
Iedereen is hier hartstikke positief, en ik zou da ook zijn als ik zeker wist dat hij dat ook zo voelde...
Jammer genoeg weet ik da nie zeker (van mijn kant misschien ook wel ff een dipje door onzekerheid). Dus ik wil in eerste instantie da hij laat merken dat hij er ook zo overdenkt en dan ben ik hartstikke happy ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 |