Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
<3 ![]() |
![]() |
|
wat je aan kunstenaars kunt vinden
![]() of aan dokters. smaken verschillen laat ik maar niet kiezen, het beroep is niet zo belangrijk. het moet in ieder geval NIET zo iets zijn als dokter, kunstenaar, chirurg of filosoof. NIET iets medisch of iets vaags dus. Geen bouwvakkers, vertegenwoordigers, milieu-freaken en computerventjes. De rest mag wel. En verder stem ik ook niet voor ministers, van die saaie lui ![]()
|
Verwijderd
|
mannen in pak, ja en die heb ik natuurlijk
![]() een kunstenaar daar zou ikz elf niet zo snel aan beginnen, aangezienik zelf al kunstacademie doe, ensterk de behoefte heb aan nuchtere personen om me heen, die niet altijd 7 dagen per week cultureelverantwoord en vaag hoeven te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dat is om naar te kijken. ik word op de een of andere manier alleen verliefd op ielige en creatieve jongens, die heel stoer zijn omdat ze zo slim zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() al mijn exen tot nu toe waren kunstenaars/schrijvers/skaters/muziekanten tegelijk.
||
Citaat:
die toneelspeler kon niet zo goed realiteit en toneelspel uit elkaar houden en die muzikant kon zo hoog zingen dat ie al zijn mannelijkheid verloor... hoe jammer
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die tillen ook ed, vakkenvullers ook ![]() (Ok, ik zal wel ophouden met deze onzin) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En natuurlijk die kunstenaars... Viggo Mortensen in A Perfect Murder. Mannen + verf ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen in 1 maand? Jason2 | 20 | 04-01-2011 16:24 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |