Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, is het voordeel van maar 1 ex te hebben (waar ik nu amper contact mee heb)
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
tja ik spreek mensen heel vaak aan met een verkeerde naam, zonder bijbedoelingen, maar omdat ik dan bv. de 2 dagen ervoor met diegene om ben gegaan en die naam vaak heb gezegd...en als ik dan bij iemand anders ben zeg ik wel de naam eens fout.
maar niet dat ik zeg "... ik hou van je" en ik heb het tegen m'n vriend ofzo... dat zou ik wel minder vinden als ik dat zou doen. kijk in het begin kan het nog gebeuren als je vorige relatie lang geduurd heeft, maar niet na 6 maanden ofzo dan vind ik het niet cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helaas zijn vergissingen niet tijdsgebonden he?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
gelukkig heb ik dat nog nooit gedaan ![]() ![]() maarru ik heb wel eens andere namen tegen me gekregen ja maar dat wordt boven al uitgelegd dus ![]() ![]()
|
![]() |
Neej! Gelukkig niet! Ik was, toen ik net wat met Sander kreeg, heel erg bang dat hij nog heel veel om zijn ex gaf en eigenlijk haar veel liever wou.. Dus ik was steeds bang dat ie me zou gaan verlaten. Dus als ie dat toen zou hebben gezegd.. Oeiiii, dan zou ik echt gaan janken en al helemaaaaal bang zijn! Maar het is gelukkig nooit gebeurd!
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
nee ik niet maar mijn vriend die noemde me wel eens eline terwijl ik imelda heet en ik kon er toen erg boos om worden om dat ik haar toen niet mocht maar nu wel maar hij zegd het niet meer.
maar wat ik wel doe is dat ik mijn beste vriend (leon) jeff noem want zo heet mijn vriend maar dat is niet zo erg en dat vind hij ook niet dus groetjes imelda
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
niet met houden van ofzo of van dat soort dingen, maar met gewone dingen.. dan zeg ik wel ns jaap tegen m (hij heet roelof, dus lijkt absoluut niet op elkaar).. jaap is mn ex en zijn beste vriend en af en toe hebben we t over jaap en dan gebeurd t soms wel ns.. hij heeft me al 1 keer ilja genoemd i.p.v. ilona (ilja is mn zusje)...
ach gebeurd iedereen wel ns.. |
![]() |
|
Het is mij nooit overkomen.. gelukkig
Zelf heb ik het wel een paar keer bijna gedaan..hehe gelukkig wist ik het altijd in te slikken of er iets anders van te maken ofzo ![]() edit.. hehe wel is door de ouders van mijn toendertijd vriend..maarjaa
Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 21:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
naja, ik zeg bijna nooit een andere naam tegen m, maar ik heb alle varianten op zijn naam wel van andere mensen gehoord..
hij heet dus roelof en dan krijg je namen zoals: roeland roelaf ronald rudolf, etc en dan moet je elke keer weer zeggen: roelOF *zucht* ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan zn naam hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gebeurd me nog vaak... Als ik een hele tijd bij m'n zus ben geweest, noem ik mijn vriend wel eens 'Jiska' maar goed, dat is niet super erg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik vond het toen helemaal niet zo erg... maar nu vind ik het wel vervelend... ik ben er achter gekomen dat hij nog heel erg veel om zijn ex geeft... als ik daar eerder was achter gekomen, had ik het veel eerder uitgemaakt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Majah denise --- desiree het scheelt niet veel
|
![]() |
niet de naam van me ex ofzo.. maar van een vriend van ons, we waren bij die vriend en me vriend ging me kietelen dus ik riep zo.. hris kappen.. nee hou op... toen was het even stil.. en toen.. ik heet geen chris hoor.. maar we hebben wel vet gelachen (ook omdat ie me weer ging kietelen maar oke..)
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij op Haagse school Sky Jewel | 500 | 16-01-2004 08:35 | |
Muziek |
Tijd voor lijstjes, de eerste helft van het muziekjaar 2003 is voorbij... Verwijderd | 44 | 01-07-2003 10:01 | |
Psychologie |
Eindelijk ballen! (of: de kast verlaten) Verwijderd | 95 | 09-04-2003 14:05 | |
Lifestyle |
Jat jij wel eens iets uit de kast van je ouders? DaaF | 48 | 18-03-2003 09:41 | |
De Kantine |
Past nie echt op ander forumpje dus dan maar hier: PIM Iotje | 33 | 05-01-2003 10:28 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik hier nou weer mee? help me! HipHopSter | 23 | 03-07-2002 17:48 |