Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
jah ok , maar snapt die gast nou nog steeds niet dat het communisme nooit in een land als Nederland kan werken , omdat zijn economie voor een groot deel bestaat uit handelen ( kapitalistisch) en een van de enige landen waar het wel zou kunnen is Amerika of Duitsland (waar dan grote armoede zou heersen) en ik zie die 2 nog niet zo snel communistisch worden
sow topic gesloten!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nederland gaat de verkeerde kant uit geweld en hebzucht neemt toe, het is tijd voor een grote verandering! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij was ook communistisch ![]() dus we weten al genoeg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het een mooi plan van niceman, met vele voordelen, maar ook vele nadelen, zoals we al reeds in meerdere topics hierover hebben gepraat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omg wat zijn jullie links blind zeg!! er zitten ALLEEN maar nadelen aan het plan en het kan niet tot stand komen !!! zucht , ik krijg jullie toch niet overtuigt van mijn rechtse standpunt |
![]() |
||
Citaat:
g-e-e-n. Aangezien ik geen idee heb of de FB's van DK dit een leuk topic vinden ga ik hem niet sluiten... Behalve dan dat dit een mededeling is en dus hier niet thuishoort. (Het is bovendien een politieke discussie en zoals wij allen weten behoren politieke discussies op het N&A-forum plaats te vinden)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou dan, dit hele topic is onzinnig, dan mag ik onzinnige antwoorden geven
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wrom nu niet weer krijg je nix gevonden over hem ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
stelling: werkgevers buiten werknemers uit niceman1984 | 41 | 26-01-2004 21:13 |