Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2004, 16:26
barthje
barthje is offline
hallo, ik ben ff zwaar verliefd op mijn vriendin ik heb egt nog nooit zo veel van iemand gehouden zo erg zelfs dat als ik niet bij haar ben dat ik dan zomaar ineens in tranen uit barst dat heb ik dus egt nog nooit mee gemaakt en als ik haar dan zie dan krijg ik onmundige kriebels in mijn buik alleen haar ouders zijn er heel erg op tegen dat we wat hebben dus we moeten alles in het geheim doen dat is wel spannend maar aan de andere kant HEEL erg irri weet iemand misschien een idee om het aan haar ouders te vertellen zonder dat ze boos worden??
groetjes bart (laura ik hou van jou!!!!!)
Advertentie
Oud 17-01-2004, 16:28
Maarten
Maarten is offline
Waarom hebben ze er wat op tegen?
Oud 17-01-2004, 16:31
Charlottetje
Charlottetje is offline
Inderdaad, als je de oorzaak van hun 'verbod' kunt achterhalen kun je er misschien ook wat aan doen.

Als het vanwege geloof of afkomst is ofzo, tsja, je kunt hooguit proberen een heel goed en rustig gesprek met ze te voeren en ze proberen te overetuigen van je gelijk....
Oud 17-01-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
barthje schreef op 17-01-2004 @ 17:26:
hallo, ik ben ff zwaar verliefd op mijn vriendin ik heb egt nog nooit zo veel van iemand gehouden zo erg zelfs dat als ik niet bij haar ben dat ik dan zomaar ineens in tranen uit barst dat heb ik dus egt nog nooit mee gemaakt en als ik haar dan zie dan krijg ik onmundige kriebels in mijn buik alleen haar ouders zijn er heel erg op tegen dat we wat hebben dus we moeten alles in het geheim doen dat is wel spannend maar aan de andere kant HEEL erg irri weet iemand misschien een idee om het aan haar ouders te vertellen zonder dat ze boos worden??
dit is echt super lief! en heel leuk om te horen
maar waarom hebben die ouders er wat op tegen? als dat meisje meerderjarig is hebben die ouders toch weinig te zeggen lijkt me
Oud 17-01-2004, 16:56
Maarten
Maarten is offline
Per Piacere ik denk niet dat dat het punt is.

Het is niet fijn als je ouders er niet achter staan, het gaat hier niet om wettelijk recht, maar de morele steun zeg maar.
Oud 17-01-2004, 17:04
L4uL4u~(L)~B4rT
L4uL4u~(L)~B4rT is offline
Citaat:
barthje schreef op 17-01-2004 @ 17:26:
Heej,ik ben de vriendin van bart,ik vin het egt ook SUPER LIEF wat hij heeft gesgreven!! maar het probleem is dus,dat mijn ouders mij te jong voor een relatie vinden.... BART IK HOU OOK EGT SUPERRRRRRRRRRRRRRRR VEEEEEEEEEEEEEEL VAN JOU!!!
Oud 17-01-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 18:04:
Heej,ik ben de vriendin van bart,ik vin het egt ook SUPER LIEF wat hij heeft gesgreven!! maar het probleem is dus,dat mijn ouders mij te jong voor een relatie vinden.... BART IK HOU OOK EGT SUPERRRRRRRRRRRRRRRR VEEEEEEEEEEEEEEL VAN JOU!!!
hoe oud ben je?

@ DigiTracker, je hebt idd gelijk
Oud 17-01-2004, 17:15
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
per piacere schreef op 17-01-2004 @ 18:05:
hoe oud ben je?

@ DigiTracker, je hebt idd gelijk
15..
Oud 17-01-2004, 17:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bart: gebruik punten, dit is niet te lezen. Het is net of je eindeloos doorratelt.
Laura: leer spellen. Dit ziet er belachelijk uit. En van die roze kleurtjes wordt ik scheel.
Oud 17-01-2004, 17:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 18:04:
maar het probleem is dus,dat mijn ouders mij te jong voor een relatie vinden....
Vind je het gek, als hij 23 is? Dat is acht jaar verschil!! Ik vraag me iets af: waar praten jullie zo over als je 's avonds samen op de bank zit? Heb je met zo;n leeftijdsverschil en dus totaal verschillende belevingswerelden ook maar iéts gemeen?
Oud 17-01-2004, 17:54
Charlottetje
Charlottetje is offline
eerlijk gezegd kan ik die ouders dan wel begrijpen.
een niet te klein leeftijdsverschil, en aan jouw schrijfstijl (naam met letters en cijfers) te zien, vind ik je nogal naief over komen.
Oud 17-01-2004, 17:56
barthje
barthje is offline
als we bij elkaar zijn praten we alleen maar en over de telefoon ook nog eens en ook nog eens op messenger we zijn eigenlijk nooit uit gepraat en laura is erg volwassen voor der leeftijd en ik erg kinds dus da is geen probleem
Oud 17-01-2004, 18:00
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 18:43:
Bart: gebruik punten, dit is niet te lezen. Het is net of je eindeloos doorratelt.
Laura: leer spellen. Dit ziet er belachelijk uit. En van die roze kleurtjes wordt ik scheel.
zow jij maakt echt geen vrienden,ten eerste,het is ff een berichtje,geen opstel,ten tweede,als je dat roze irritant vind,LEES HET DAN NIET kijk gewoon naar jezelf..
Oud 17-01-2004, 18:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
barthje schreef op 17-01-2004 @ 18:56:
als we bij elkaar zijn praten we alleen maar en over de telefoon ook nog eens en ook nog eens op messenger we zijn eigenlijk nooit uit gepraat en laura is erg volwassen voor der leeftijd en ik erg kinds dus da is geen probleem
L4uL4u~(L)~B4rT als naam en roze lettertjes getuigen inderdaad wel van veel volwassenheid, ja.
En ik vroeg niet óf jullie praten, maar waaróver, want daar kan ik me dus absoluut geen voorstelling van maken.
Oud 17-01-2004, 18:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 19:00:
zow jij maakt echt geen vrienden,ten eerste,het is ff een berichtje,geen opstel,ten tweede,als je dat roze irritant vind,LEES HET DAN NIET kijk gewoon naar jezelf..
Ik hoef helemaal geen vrienden te maken. Waar krijg je dát idee van? Ik wíl helemaal geen vrienden zijn met jou (of Bart). Ik geef jullie 2 gewoon een tip, zodat je berichtjes voor andere mensen op dit forum ook leesbaar worden. En als je niks wilt doen met de tip: dan niet! Wat heeft het er trouwens mee te maken dat het 'ff een berichtje' is? Gewoon Nederlands spellen is niet zoveel werk, toch? Kom je ook in één keer een stuk volwassener over.
Oud 17-01-2004, 18:04
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 19:01:
L4uL4u~(L)~B4rT als naam en roze lettertjes getuigen inderdaad wel van veel volwassenheid, ja.
En ik vroeg niet óf jullie praten, maar waaróver, want daar kan ik me dus absoluut geen voorstelling van maken.
wat maakt het nou weer uit hoe ik me naam schrijf,je kent me nie eens dus hoe moet jij weten hoe ik ben?? en waarover we praten gaat jou nix aan
Oud 17-01-2004, 18:05
barthje
barthje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 19:01:
we hebben het over van alles waar mensen het over hebben van het weer tot aan prive dingen die jullie nix aan gaan
Oud 17-01-2004, 18:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 19:04:
wat maakt het nou weer uit hoe ik me naam schrijf,je kent me nie eens dus hoe moet jij weten hoe ik ben?? en waarover we praten gaat jou nix aan
Zozo, gauw op je kinderteentjes getrapt, merk ik? Wat het uitmaakt hoe je je naam schrijft? Je naam is het eerste wat mensen hier lezen en is een soort visitekaartje. Tel daar je spellingswijze bij op en mensen vormen al snel een beeld van jou als zijnde kinderlijk en naiëf. Hoeft niet zo te zijn, natuurlijk, maar je kunt wél wat aan dat beeld doen, door je spelling gewoon aan te passen aan wat normaal wordt gevonden hier.

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 18:17.
Oud 17-01-2004, 18:06
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
barthje schreef op 17-01-2004 @ 19:05:
we hebben het over van alles waar mensen het over hebben van het weer tot aan prive dingen die jullie nix aan gaan
juist..wat is dan die tip?? ik heb geen tip gelezen hoor?? en ik bepaal zelf wel ff hoe ik schrijf dji
Oud 17-01-2004, 18:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
barthje schreef op 17-01-2004 @ 19:05:
Ik hoef ook helemaal geen privé-dingen te weten (alsjebliéft, zeg!). Ik kon (en kan) me alleen niet voorstellen dat er met een leeftijdsverschil van 8 jaar op júllie leeftijd iets zinnigs uit kan komen.
Oud 17-01-2004, 18:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 19:06:
juist..wat is dan die tip?? ik heb geen tip gelezen hoor?? en ik bepaal zelf wel ff hoe ik schrijf dji
Hmmm.. behalve spellen, kun je duidelijk ook niet lezen dus. De tip was: leer spellen, maar die tip heb je net dus weggegooid. Mij best hoor, maar kom dan niet achteraf klagen dat mensen een bepaald beeld van je hebben gevormd zonder je te kennen.
Oud 17-01-2004, 18:09
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 19:07:
Ik hoef ook helemaal geen privé-dingen te weten (alsjebliéft, zeg!). Ik kon (en kan) me alleen niet voorstellen dat er met een leeftijdsverschil van 8 jaar op júllie leeftijd iets zinnigs uit kan komen.
ja da vin jij he..
Oud 17-01-2004, 18:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 19:09:
ja da vin jij he..
vertaling: Ja, dat vindt jij, he...

antwoord: Ja, dat vind ik, ja.
Oud 17-01-2004, 18:10
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 19:09:
ja da vin jij he..
ik bedoelde met die tip,dat er geen antwoord was gegeven waar het eerste berichtje over ging..
Oud 17-01-2004, 18:11
barthje
barthje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 19:07:
tja das dan jou probleem ma daar gaat het hier nie over ik vroeg heel wa anders en als je daar nix op weet laat ons dan lekker met rust en laat de mensen die wel een tip hebben ons dan helpen
Advertentie
Oud 17-01-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 18:46:
Vind je het gek, als hij 23 is? Dat is acht jaar verschil!! Ik vraag me iets af: waar praten jullie zo over als je 's avonds samen op de bank zit? Heb je met zo;n leeftijdsverschil en dus totaal verschillende belevingswerelden ook maar iéts gemeen?
*moet hier natuurlijk op reageren*

Mijn vriend en ik schelen 10 jaar, zijn nu zo'n 3,5 jaar samen, vanaf mijn 15de dus. Hij was toen 24, bijna 25.
We doen dan wel verschillende dingen (hij is afgestudeerd en werkt, ik studeer) maar dat betekent niet dat we samen nergens over kunnen praten. Je hoeft niet per sé veel gemeen te hebben om te kunnen praten, helemaal níets gemeen hebben maakt het juist leuker. Dan kan je júist praten, lijkt me. Maar goed, mijn vriend en ik hebben wel veel dingen gemeen, alleen leeftijd en wat we doen niet. Waar wij nu over praten op de bank? Over muziek, films, zijn werk, mijn opleiding... dat soort dingen. En daar spraken we al over toen ik 15 was.
Als je 15 bent kan je namelijk praten

Maar goed, ik had makkelijke ouders, zijn vinden (en vonden toen) mijn vriend fantastisch en geloven ook dat ik goed zelf aangeef wat ik wil. Mja, als de ouders van Laura dat niet willen, dan kan je niets anders dan er over praten met hen. Misschien moet Laura dat alleen doen, misschien kan Bart er bij zijn, dat moeten jullie zelf maar aanvoelen (als ze echt heel streng zijn, kan ze het beter alleen doen). Belangrijk is dat je luistert naar wat ze zeggen en dat ook laat merken. Wordt niet boos op ze, maar luister - en val niet in hun rede!. En wanneer ze duidelijk hebben gemaakt wat het probleem is, leg dan rustig jouw situatie uit. Stel Bart aan ze voor, dat soort dingen. Laat zien hoe jullie samen zijn (gedraag je! niet aan elkaar plukken, daar houden ouders niet van) en laat Bart met hen praten.

Tja, als dat niet werkt, zit er niets anders op dat het wel stiekem te doen... in ieder geval voor een tijdje... tot je het weer probeert...
Oud 17-01-2004, 18:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 19:10:
ik bedoelde met die tip,dat er geen antwoord was gegeven waar het eerste berichtje over ging..
Daar heb ik ook helemaal geen tip over. Over relaties van mannen van 23 met meiskes van 15 heb ik geen tips. Dat is per definitie hopeloos.
Oud 17-01-2004, 18:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-01-2004 @ 19:12:

Mijn vriend en ik schelen 10 jaar, zijn nu zo'n 3,5 jaar samen, vanaf mijn 15de dus. Hij was toen 24, bijna 25.
We doen dan wel verschillende dingen (hij is afgestudeerd en werkt, ik studeer) maar dat betekent niet dat we samen nergens over kunnen praten. Je hoeft niet per sé veel gemeen te hebben om te kunnen praten, helemaal níets gemeen hebben maakt het juist leuker. Dan kan je júist praten, lijkt me. Maar goed, mijn vriend en ik hebben wel veel dingen gemeen, alleen leeftijd en wat we doen niet. Waar wij nu over praten op de bank? Over muziek, films, zijn werk, mijn opleiding... dat soort dingen. En daar spraken we al over toen ik 15 was.
In jouw geval kan het dus wél. Maar aan jouw posts te zien, zowel inhoud als schrijfwijze, was je op je 15e vast ook veel volwassener dan L15L~~ ofzoiets (ja, ik kan die naam niet onthouden, geouwehoer ook).
Oud 17-01-2004, 18:15
Verwijderd
Sorry, maar aan de schrijfstijl van L4uL4u~(L)~B4rT te zien is ze idd wat aan de jonge kant voor een jongen van 23 (hoe kinderlijk die misschien ook mag zijn, maar zij is dat helemaal).
Ik ben het dus wel met de ouders eens dat het verschil veel te groot is op deze leeftijd. Als jullie allebei wat ouder (en volwassener) waren geweest had het wat minder uitgemaakt.

Verder ben ik het helemaal met MarkB eens.
Oud 17-01-2004, 18:16
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
Andijvie schreef op 17-01-2004 @ 19:12:

Maar goed, ik had makkelijke ouders, zijn vinden (en vonden toen) mijn vriend fantastisch en geloven ook dat ik goed zelf aangeef wat ik wil. Mja, als de ouders van Laura dat niet willen, dan kan je niets anders dan er over praten met hen. Misschien moet Laura dat alleen doen, misschien kan Bart er bij zijn, dat moeten jullie zelf maar aanvoelen (als ze echt heel streng zijn, kan ze het beter alleen doen). Belangrijk is dat je luistert naar wat ze zeggen en dat ook laat merken. Wordt niet boos op ze, maar luister - en val niet in hun rede!. En wanneer ze duidelijk hebben gemaakt wat het probleem is, leg dan rustig jouw situatie uit. Stel Bart aan ze voor, dat soort dingen. Laat zien hoe jullie samen zijn (gedraag je! niet aan elkaar plukken, daar houden ouders niet van) en laat Bart met hen praten.

Tja, als dat niet werkt, zit er niets anders op dat het wel stiekem te doen... in ieder geval voor een tijdje... tot je het weer probeert...
jah,ik heb bart aan mijn ouders voorgesteld,ze vinden hem wel heel aardig enzo,maar wel wat oud..maar ook al was hij ook 15 ofzo,dan hadden ze het nog niet goed gevonden,het ligt niet aan hem,maar ze vinden mij te jong..
Oud 17-01-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 19:15:
In jouw geval kan het dus wél. Maar aan jouw posts te zien, zowel inhoud als schrijfwijze, was je op je 15e vast ook veel volwassener dan L15L~~ ofzoiets (ja, ik kan die naam niet onthouden, geouwehoer ook).
En daarbij vind ik een vent van 23 met een meisje van 15 niet gezond.
*denkt na*
Ja, ok, misschien heb je ook wel gelijk
Oud 17-01-2004, 18:17
barthje
barthje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 19:12:
Daar heb ik ook helemaal geen tip over. Over relaties van mannen van 23 met meiskes van 15 heb ik geen tips. Dat is per definitie hopeloos.
nouw markje lees het verhaal maar eens van andijvie die heeft het helemaal goed en een relatie waar je geen verstand van hebt moet je niet over oordelen
Oud 17-01-2004, 18:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
barthje schreef op 17-01-2004 @ 19:17:
nouw markje lees het verhaal maar eens van andijvie die heeft het helemaal goed en een relatie waar je geen verstand van hebt moet je niet over oordelen
Tja, maar Andijvie was op haar 15 vast al een vrouw en die Laura van jou is op haar 15e nog een meisje. Jahaa, beste Bart, dat kan zomaar! Je kan op je 15e vrouw zijn en op je 15e kind. Ik heb vriendinnen van 15e die het ene zijn en vriendinnen die het andere zijn.

Ow en ik houd er niet van als mensen die kinderlijker zijn dan ik (en slechter spellen) mijn naam als verkleinwoordje gebruiken.
Oud 17-01-2004, 18:22
mckroket
mckroket is offline
15 is gewoon veel te jong,zoek iemand van je eigen leeftijd, volgens de wet ben je trouwens een pedo gheheh kvond zelf een gozer van 22 al zwaar iritant moet je zo "volwassen" gaan doen terwijl je dat niet bent, erg slecht voor de mens
Oud 17-01-2004, 18:23
Freestyler*
Freestyler* is offline
kom op zeg
die hele discussie van jullie getuigt al niet van enige volwassenheid
MarkB gaf een tip, alleen kwam het een beetje erg corrigerend en minachtend over en dat meisje (sorry, maar zo'n naam onthou ik niet eens 3 sec), de vriendin van bart, reageerder overdreven en begon vervolgens MarkB aan te vallen

maar jullie gaan hier beide niet mee op schieten
en eigenlijk ben ik het wle een beetje met MarkB eens
zijn vraag was in ieder geval redelijk
waar praten jullie dan zoal over?

en ik ga maar niet beoordelen of ik het meisje inderdaad volwassen vind over komen, want dan maak ik ookal geen vrienden

Je kan het haar ouders ook eigenlijk niet echt kwalijk nemen
maar bart, de enige manier is om die ouders 'te bekeren', is door te llaten zien dat je oke bent
..denk ik
Oud 17-01-2004, 18:23
barthje
barthje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-01-2004 @ 19:16:
*denkt na*
Ja, ok, misschien heb je ook wel gelijk
nou andijvie dat jij dat moet zegge je was zelf ook 15 toen je wat met je vriend kreeg dus waarom ben je daar dan nou ook ineens tegen??
Oud 17-01-2004, 18:24
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 19:20:
Tja, maar Andijvie was op haar 15 vast al een vrouw en die Laura van jou is op haar 15e nog een meisje. Jahaa, beste Bart, dat kan zomaar! Je kan op je 15e vrouw zijn en op je 15e kind. Ik heb vriendinnen van 15e die het ene zijn en vriendinnen die het andere zijn.

Ow en ik houd er niet van als mensen die kinderlijker zijn dan ik (en slechter spellen) mijn naam als verkleinwoordje gebruiken.
je vindt jezelf heel wat of niet? aan mijn naam kun je niet zien hoe kinderlijk of volwassen ik ben,ik schrijf zo omdat we (vriendinnen van mij) dat allemaal zo doen..daar is toch niks mis mee?
Oud 17-01-2004, 18:25
Verwijderd
ik ben het helemaal eens met MarkB

alleen ging dit erover hoe we Bart konden helpen en niet over het breezahsletjes taalgebruik van zijn vriendin
Oud 17-01-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 19:24:
je vindt jezelf heel wat of niet? aan mijn naam kun je niet zien hoe kinderlijk of volwassen ik ben,ik schrijf zo omdat we (vriendinnen van mij) dat allemaal zo doen..daar is toch niks mis mee?
Maar die manier van schrijven hoort bij een cultuur die bij een bepaalde leeftijdsgroep hoort. Je geeft er dus juist mee aan hoe kinderlijk/volwassen je ben. En je hebt op deze manier dus aangegeven dat je nog niet echt volwassen ben.

(maar ik denk eigenlijk dat we een b-tje teveel offtopic gaan)
Oud 17-01-2004, 18:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
L4uL4u~(L)~B4rT schreef op 17-01-2004 @ 19:24:
Omdat vriendinnen van mij dat allemaal zo doen = meeloperig gedrag = niet volwassen.

En ja, ik vind mezelf heel wat. Ik vind mezelf heel wat beter in het schrijven van replys.
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik zie dat in de tijd dat mijn computer de reply verwerkte, er zo vaak gereageerd is dat mijn hele stuk al weer achterhaald is
maarja

als haar ouders haar te jong vinden voor elke relatie
tja.. dan hebben ze waarschijnlijk wat tijd nodig om te wennen aan het idee dat hun kleine meisje een jonge vrouw is geworden

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 18:31.
Verwijderd
Citaat:
barthje schreef op 17-01-2004 @ 19:23:
nou andijvie dat jij dat moet zegge je was zelf ook 15 toen je wat met je vriend kreeg dus waarom ben je daar dan nou ook ineens tegen??
Ja maar... ik ken ook meisjes van 15 die anders zijn dan ik was... Niet dat ik volwassen was, maar... mja, ik weet niet.. Ik ken jullie niet. En de manier waarop jullie nu over komen, lijkt het verschil me niet zo groot (alsin; Laura is echt 15 (of zoals Mark zegt; een meisje) en Bart is... nou ja, een jongen dan maar he )... Dus wanneer jullie zeggen dat het goed zit, moet ik het nu maar aannemen dat het zo is.

Maar goed, nogmaals; als haar ouders het niet willen, het écht niet willen, dan moet het maar geheim he... kom er dan later nog eens op terug...
Oud 17-01-2004, 18:30
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
ABgirl schreef op 17-01-2004 @ 19:27:
Maar die manier van schrijven hoort bij een cultuur die bij een bepaalde leeftijdsgroep hoort. Je geeft er dus juist mee aan hoe kinderlijk/volwassen je ben. En je hebt op deze manier dus aangegeven dat je nog niet echt volwassen ben.

(maar ik denk eigenlijk dat we een b-tje teveel offtopic gaan)
ja boeiend hoe ik me naam heb geschreven.....daar ging het toch niet om
Oud 17-01-2004, 18:31
barthje
barthje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 19:20:

nou markJE je vind je zelf nog al wel nie wat he en je ken nie zien aan hoe mensen sgrijven hoe ze zijn en als jij het dan allemaal beter weet wat taal betreft ONMUNDIG goed van je *ik Applaudisseer voor je* iedereen sgrijft zo als hij wil en als je je daar aan stoort sorry hoor je ken tog lezen wat er staat
Oud 17-01-2004, 18:32
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
ImeZ schreef op 17-01-2004 @ 19:29:
ik zie dat in de tijd dat mijn computer de reply verwerkte, er zo vaak gereageerd is dat mijn hele stuk al weer achterhaald is
maarja

als haar ouders haar te jong vinden voor elke relatie
tja.. dan hebben ze waarschijnlijk wat tijd nodig om te wennen aan het idee dat hun kleine meisje een jonge vrouw is geworden
juist
Oud 17-01-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
barthje schreef op 17-01-2004 @ 19:31:
nou markJE je vind je zelf nog al wel nie wat he en je ken nie zien aan hoe mensen sgrijven hoe ze zijn en als jij het dan allemaal beter weet wat taal betreft ONMUNDIG goed van je *ik Applaudisseer voor je* iedereen sgrijft zo als hij wil en als je je daar aan stoort sorry hoor je ken tog lezen wat er staat
Maar je moet wel begrijpen dat wij onze mening moeten vormen door wat we lezen, wanneer wij een heel kinderlijk geschreven stuk lezen, dan kunnen wij niet anders aannemen dan dat de persoon die het schrijft ook echt kinderlijk is.

Maar goed, dit is allemaal heel erg offtopic; ik denk niet dat er veel andere antwoorden komen als; praat met Laura's ouders, als dat niet lukt, hou het geheim...
Oud 17-01-2004, 18:34
L4uL4u~(L)~B4rT
Citaat:
misschien viel ik MarkB ook wel aan ja,maar het kwam in het begin ook vet zo over dat hij mij en bart ook aanviel..
Oud 17-01-2004, 18:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
jahoor, na bovenstaande reply van bart..
ben ik ervan overtuigd dat deze relatie een aardige kans van slagen heeft
Oud 17-01-2004, 18:35
barthje
barthje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-01-2004 @ 19:33:
ik denk niet dat er veel andere antwoorden komen als; praat met Laura's ouders, als dat niet lukt, hou het geheim...
dankje
Oud 17-01-2004, 18:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Voor de andere forummers, hier is de vertaling:

Nou, Markje, je vind jezelf nogal wat, he? En je kan niet zien aan de manier waarop mensen schrijven, hoe ze zijn. En als jij het dan allemaal beter weet wat taal betreft: onwijs goed van je! * Ik applaudiseer voor je* Iedereen schrijft zoals hij wil en als je je daar aan stoort: sorry hoor. je kan toch lezen wat er staat.

Ten eerste: het kost me 3 keer zoveel moeite om te lezen wat er staat. Niet iedereen zal die moeite nemen en je posts dus onbeantwoord laten.

Ten tweede: leuke schrijfstijl voor mensen die dyslexie hebben. Die kunnen het dus al helemaal niet meer lezen.

Ten derde: dat je nu opeens expres zo extreem Breezah gaat schrijven, bewijst inderdaad dat je érg kinderlijk bent.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten