Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ DigiTracker, je hebt idd gelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik vroeg niet óf jullie praten, maar waaróver, want daar kan ik me dus absoluut geen voorstelling van maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 18:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend en ik schelen 10 jaar, zijn nu zo'n 3,5 jaar samen, vanaf mijn 15de dus. Hij was toen 24, bijna 25. We doen dan wel verschillende dingen (hij is afgestudeerd en werkt, ik studeer) maar dat betekent niet dat we samen nergens over kunnen praten. Je hoeft niet per sé veel gemeen te hebben om te kunnen praten, helemaal níets gemeen hebben maakt het juist leuker. Dan kan je júist praten, lijkt me. Maar goed, mijn vriend en ik hebben wel veel dingen gemeen, alleen leeftijd en wat we doen niet. Waar wij nu over praten op de bank? Over muziek, films, zijn werk, mijn opleiding... dat soort dingen. En daar spraken we al over toen ik 15 was. Als je 15 bent kan je namelijk praten ![]() Maar goed, ik had makkelijke ouders, zijn vinden (en vonden toen) mijn vriend fantastisch en geloven ook dat ik goed zelf aangeef wat ik wil. Mja, als de ouders van Laura dat niet willen, dan kan je niets anders dan er over praten met hen. Misschien moet Laura dat alleen doen, misschien kan Bart er bij zijn, dat moeten jullie zelf maar aanvoelen (als ze echt heel streng zijn, kan ze het beter alleen doen). Belangrijk is dat je luistert naar wat ze zeggen en dat ook laat merken. Wordt niet boos op ze, maar luister - en val niet in hun rede!. En wanneer ze duidelijk hebben gemaakt wat het probleem is, leg dan rustig jouw situatie uit. Stel Bart aan ze voor, dat soort dingen. Laat zien hoe jullie samen zijn (gedraag je! niet aan elkaar plukken, daar houden ouders niet van) en laat Bart met hen praten. Tja, als dat niet werkt, zit er niets anders op dat het wel stiekem te doen... in ieder geval voor een tijdje... tot je het weer probeert... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry, maar aan de schrijfstijl van L4uL4u~(L)~B4rT te zien is ze idd wat aan de jonge kant voor een jongen van 23 (hoe kinderlijk die misschien ook mag zijn, maar zij is dat helemaal).
Ik ben het dus wel met de ouders eens dat het verschil veel te groot is op deze leeftijd. Als jullie allebei wat ouder (en volwassener) waren geweest had het wat minder uitgemaakt. Verder ben ik het helemaal met MarkB eens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ok, misschien heb je ook wel gelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ow en ik houd er niet van als mensen die kinderlijker zijn dan ik (en slechter spellen) mijn naam als verkleinwoordje gebruiken. |
![]() |
|
![]() |
15 is gewoon veel te jong,zoek iemand van je eigen leeftijd, volgens de wet ben je trouwens een pedo
![]()
|
![]() |
kom op zeg
die hele discussie van jullie getuigt al niet van enige volwassenheid ![]() MarkB gaf een tip, alleen kwam het een beetje erg corrigerend en minachtend over en dat meisje (sorry, maar zo'n naam onthou ik niet eens 3 sec), de vriendin van bart, reageerder overdreven en begon vervolgens MarkB aan te vallen maar jullie gaan hier beide niet mee op schieten en eigenlijk ben ik het wle een beetje met MarkB eens zijn vraag was in ieder geval redelijk waar praten jullie dan zoal over? en ik ga maar niet beoordelen of ik het meisje inderdaad volwassen vind over komen, want dan maak ik ookal geen vrienden ![]() Je kan het haar ouders ook eigenlijk niet echt kwalijk nemen maar bart, de enige manier is om die ouders 'te bekeren', is door te llaten zien dat je oke bent ..denk ik
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(maar ik denk eigenlijk dat we een b-tje teveel offtopic gaan) |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik vind mezelf heel wat. Ik vind mezelf heel wat beter in het schrijven van replys. |
![]() |
|
![]() |
ik zie dat in de tijd dat mijn computer de reply verwerkte, er zo vaak gereageerd is dat mijn hele stuk al weer achterhaald is
![]() maarja als haar ouders haar te jong vinden voor elke relatie tja.. dan hebben ze waarschijnlijk wat tijd nodig om te wennen aan het idee dat hun kleine meisje een jonge vrouw is geworden ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 18:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, nogmaals; als haar ouders het niet willen, het écht niet willen, dan moet het maar geheim he... kom er dan later nog eens op terug... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dit is allemaal heel erg offtopic; ik denk niet dat er veel andere antwoorden komen als; praat met Laura's ouders, als dat niet lukt, hou het geheim... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Nou, Markje, je vind jezelf nogal wat, he? En je kan niet zien aan de manier waarop mensen schrijven, hoe ze zijn. En als jij het dan allemaal beter weet wat taal betreft: onwijs goed van je! * Ik applaudiseer voor je* Iedereen schrijft zoals hij wil en als je je daar aan stoort: sorry hoor. je kan toch lezen wat er staat. Ten eerste: het kost me 3 keer zoveel moeite om te lezen wat er staat. Niet iedereen zal die moeite nemen en je posts dus onbeantwoord laten. Ten tweede: leuke schrijfstijl voor mensen die dyslexie hebben. Die kunnen het dus al helemaal niet meer lezen. Ten derde: dat je nu opeens expres zo extreem Breezah gaat schrijven, bewijst inderdaad dat je érg kinderlijk bent. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
probleem!!! Meisje1993 | 32 | 27-03-2012 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en Sex zwaar verromantiseerd Warsocket | 82 | 13-09-2004 17:55 | |
Liefde & Relatie |
na 1 maand n0g liefdesverdriet bj0etiejfreak | 86 | 26-02-2004 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op 2 vrienden ?!?!? xxSweetLoverxx | 23 | 01-11-2003 12:31 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: als je echt zwaar verliefd bent, Kñorr | 35 | 10-07-2003 14:51 |