Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Net met zonnet adsl-lite even een testje gedaan op speedtest.nl en dit is de uitkomst
Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Fri Jan 16 2004 om 16:47:45 UTC+0100) Download : 104.6 KByte/sec Upload : 32.0 KByte/sec Ping test Nederland : 15.0 ms Dat is toch goed genoeg lijkt mij. |
![]() |
||
Citaat:
nee klopt, ik zeg ook niet dat je je daar druk om moet maken, maar je moet het wel meenemen in je calculatie natuurlijk. Ik blijf er gewoon erbij dat de TS wel genoeg heeft aan 2Gb per maand
|
Ik zei dat ik 10 Gb had, maar nu heeft Solcon er 100 Gb van gemaakt
![]() ![]() http://www.solcon.net/view/displaynieuws.php?Id=213
|
Verwijderd
|
Dank voor de reacties tot nu toe. Ik kom bij het zoeken naar een geschikte provider (tot nu toe Tiscali) ook echt veel namen tegen waar ik nog nooit van heb gehoord (zoals Solcon)...
Ik heb per maand zo'n € 25 te besteden aan ADSL. Het lieft weinig aansluit- en modemaanschafkosten. Iemand nog tips mbt andere providers? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Demon Adsl.
-Komt heel goed uit de tests -Nooit down (alhoewel dat natuurlijk niet gegarandeerd is) -duidelijke helpdesk Maar vooral: 19,95 euro per maand, en daarvoor heb je een heel redelijke 512/256 connectie. Maar bovenal heb je een onbeperkte datalimiet. meer info: www.demon.nl |
![]() |
|
Solcon levert voor €29,95 per maand 512/256 met 100 Gb dataverkeer, 10 Mb webruimte + 5 Gb dataverkeer voor die website, 15 Mb mailboxruimte, 5 POP3-emailboxen, €74,95 aansluitkosten, en een backup-inbelaccount (dwz met "gewoon" 56k modem).
|
"Onbeperkt" datalimiet wil ik wel eens zien als je 24/7 je lijn voltrekt met de max datatraffic, dan ontvang je echt wel een telefoontje. Bij onbeperkt staat vaak een lief klein sterretje die juridisch er toch op wijst dat "onbeperkt" niet onbeperkt betekent.
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn Demon is nog NOOIT offline geweest (ja, misschien 's nachts voor onderhoud ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helaas ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jazeker, maar er zijn maar weinig mensen in de consument die ook daadwerkelijk de hele dag een lijn laten openstaan. En mochten zij dit wel doen, dan schat ik dat ze een duurder pakket nemen voor de snelheid.
Iig, mijn broer heeft hetzelfde pakket als ik, en hij download welzeker 100+ gig per maand, doch heeft hij nog nooit een waarschuwingsmailtje ontvangen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik wacht wel geduldig tot bbned de snelheid weer omhoog gooit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Actie: ADSL Lite tijdelijk het eerste halfjaar € 19,95 per maand (daarna € 34,95 per maand), geen aansluitkosten en gratis ethernetmodem. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
alleen download dus
||
Verwijderd
|
Citaat:
- dat Chello een gecastreerde upload heeft van 128 KBit (met uitzondering van Chello Plus, dat dan wel 80 euro per maand kost); - dat Chello de meest brakke DNS-servers van heel Nederland heeft; - dat Chello nog steeds beweert dat je niet met meerdere mensen op een verbinding mag; - dat Chello op zijn interne netwerk regelmatig packetloss heeft; - dat 's avonds downloaden met Chello niet mogelijk is vanwege de gruwelijke ondercapaciteit van het netwerk. Voor die vijf tientjes die jij dokt hebt je ook ADSL via XS4ALL, en dat is dan al aan de dure kant. Daarvoor heb je dan wel een 2048/320 verbinding, die altijd de volle snelheid levert, een prima helpdesk, spamfilters, gratis IPv6 functionaliteit, etc.etc. Kortom UPC/Chello is gewoon uitgerangeerd. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Internet] Zo goedkoop mogelijk ADSL lollol | 5 | 21-12-2004 15:15 | |
Software & Hardware |
ADSL van Zon Verwijderd | 8 | 22-01-2004 18:51 | |
Software & Hardware |
datalimiet pkoster | 6 | 05-01-2004 17:05 | |
Software & Hardware |
ADSL Lite - beste aanbieding? aap777 | 6 | 20-06-2003 18:01 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Vraagje wat betreft het modem en de lijnmeting Orion16 | 27 | 16-06-2003 02:53 | |
Software & Hardware |
beste adsl lite provider? aap777 | 10 | 12-03-2003 06:01 |