Oud 16-05-2002, 15:01
M@TRIX
M@TRIX is offline
Er zijn nu al zoveel pijpen/zaadslik-topic geweest, dus laat ik hier maar eens over beginnen... misschien dat ik niet goed heb gekeken maar ik kon er ook geen topics over vinden, Persoonlijk vind ik een meisje likken ERG lekker.

Dus: welke jongens denken hier hetzelfde over? En wie van de dames vindt het wel niet of niet lekker?
Een paar van mijn vrienden vinden het uitgesproken smerig, en verder schijnen ook niet alle dames het even prettig te vinden..
en vinden jullie dat tegenover het beffen een pijpbeurt moet staan, ik persoonlijk vind dat de grootste onzin, beffen doe ik om het meisje te verwennen niet omdat ik een pijpbeurt wil, al zou ik er geen nee tegen zeggen

Hoe denken jullie hierover?
Oud 16-05-2002, 15:10
youriw
youriw is offline
je beft een meisje alleen als beide het willen en daar hoeft niets tegenover te staan, je moet het willen, anders doe je het niet

ikzelf vind het erg lekker en mijn vriendin gelukkig ook
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:10
king112
king112 is offline
een schoon kutje is goed te beffen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:14
youriw
youriw is offline
Citaat:
king112 schreef:
een schoon kutje is goed te beffen
en anders lik je het toch even schoon
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:34
Verwijderd
zou het niet weten heb het nog nooit gedaan maar is wel intressant vraag me soms toch echt af wat ik hier doe
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:39
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
is wel lekkur trouwens deze passen goed bij dit topic
Oud 16-05-2002, 15:52
metalgirl
metalgirl is offline
Mjah, ik weet het niet! Mijn vriendje deed het toen niet zo erg lekker Maar het lijkt me (als het goed gedaan wordt) wel errûg lekker!!
Oud 16-05-2002, 15:57
Verwijderd
Wel, maar dan mag het niet rikken want dat gaat zo schuren enzo :/

maar ben zkeer een voorstander
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:17
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
Er zijn nu al zoveel pijpen/zaadslik-topic geweest, dus laat ik hier maar eens over beginnen... misschien dat ik niet goed heb gekeken maar ik kon er ook geen topics over vinden, Persoonlijk vind ik een meisje likken ERG lekker.

Dus: welke jongens denken hier hetzelfde over? En wie van de dames vindt het wel niet of niet lekker?
Een paar van mijn vrienden vinden het uitgesproken smerig, en verder schijnen ook niet alle dames het even prettig te vinden..
en vinden jullie dat tegenover het beffen een pijpbeurt moet staan, ik persoonlijk vind dat de grootste onzin, beffen doe ik om het meisje te verwennen niet omdat ik een pijpbeurt wil, al zou ik er geen nee tegen zeggen

Hoe denken jullie hierover?
KEWL hehe
nou ik vind het onwijs lekker als mn moppie me beft...maar t ligt ook aan degene die dat doet! als de gast er geen meter van bakt is t echt niet lekker maar das nu zeker niet het geval!
maar kan me goed voorstellen dat sommige gasten t niet willen doen omdat ze het smerig vinden maar ja zo is dat psies hetzelfde met pijpen ook niet elk meisje doet dat! IKKE DOE T MET PLEZIER!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:19
skyscraper
skyscraper is offline
heb het nog niet gedaan. Voor de rest alles maar dat nog niet, zal wel willen doen nog
Oud 16-05-2002, 16:23
Verwijderd
Mijn vriend beft mij, en zegt het ook heel erg lekker te vinden om te doen..

Ik vind het bij hem iig ook heerlijk, he's very good at it..

Ik vind zeker niet dat er een pijpbeurt tegenover hoort te staan, dr HOORT helemaal nix tegenover te staan, hij vidnt het owk supergeil om te doen en das dus owk voor zijn plezier. Net als wanneer ik pijp ik geen befbeurt trug verwacht, vink echt onzin!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:30
youriw
youriw is offline
ik vind het zo belachelijk dat mensen er iets tegenover willen stellen ... dit doe je toch met plezier! ik vind het heerlijk als ik het MAG doen!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:39
Verwijderd
een meisje beffen is echt wel lekker, YEAH!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:38
love is life
love is life is offline
ik heb ook nog nooit gepijpt maar ik wil dat ook echt niet ik ben daar eerlijk gezegd wat vies van en gebft worden hoef ik ook niet
Oud 16-05-2002, 17:44
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Het is heeeeerlijk als me vriend me beft En hem pijpen vind ik ook wel lekker
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
love is life schreef:
ik heb ook nog nooit gepijpt maar ik wil dat ook echt niet ik ben daar eerlijk gezegd wat vies van en gebft worden hoef ik ook niet
Waar wil jij je lol vandaan halen dan ... -_o
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Waar wil jij je lol vandaan halen dan ... -_o
jah idd
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:17
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het echt suuuuper lekker! Ben verslaafd! Maar gelukkig vindt mijn vriend het ook lekker en leuk om te doen dusss dat komt heel mooi uit! Ik vind beffen echt 10x lekkerder dan vingeren bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:17
droomkoningin
droomkoningin is offline
tis erruuuuuug lekkerrrrrr.....
Oud 17-05-2002, 10:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik vind het echt suuuuper lekker! Ben verslaafd! Maar gelukkig vindt mijn vriend het ook lekker en leuk om te doen dusss dat komt heel mooi uit! Ik vind beffen echt 10x lekkerder dan vingeren bijvoorbeeld.
jahaaaaaaaa echt wel maar soms om op te geilen vind ik het ook erg lekker als ie t met zn hand doet maar daarna zekers te weten beffen!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 11:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Tis heerlijk om te doen, en natuurlijk hoeft er nix tegenover te staan.
Oud 17-05-2002, 11:46
bracelance
bracelance is offline
ik bef haar wel. Ik vind het zelf leuk om te doen, en ik train mun spieren (plaatselijk) ook nog eens. Wat wil je nog meer?
Oud 17-05-2002, 12:16
!!0p3n
!!0p3n is offline
Een echte Nederlander is altijd dol op een beetje haringhappuh.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 13:12
birdy
birdy is offline
ooh mijn vriendje kan zo lekker beffen, ik vraag me af waar hij dat geleerd heeft hij zegt dat hij het lekker vindt en hij begint er zelf mee ik vraag niks dus hij zal het wel niet erg vinden. ik vind het ook helemaal geen probleem om hem te pijpen ik vind het zelfs wel opwindend maar het is niet zo dat ik hem standaard ga pijpen als hij mij gebeft heeft, er kan ook iets anderd volgen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:26
BladE
BladE is offline
Ja JA jA ckers doe (deed, nu vrijgezel ) ik het wel

Ik vinnet errug leuk om te zien hoe zo'wn mooie dame helemaal gek word omdat je tong ff bezig is met wat verwenpraktijken.

Niet alleen tong dan hoor, maar ook de vingers komen er wel bij te pas. Ze vond het altijd fijn om er zo veel mogelijk in te hebben, maja
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:59
Calvin
Calvin is offline
Het is het lekkerste wat er is!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:00
owlbeer
owlbeer is offline
Beffen is geen probleem, het is een oplossing!!!!!!
Oud 17-05-2002, 18:06
Verwijderd
Ik vind het ontzettend leuk om te doen. Misschien niet direct geil, maar wel heel leuk. Ik vind het sowieso gaver om dingen bij een meisje te doen dan dingen bij mezelf, maar dat ligt misschien in m'n aard, ik doe graag dingen voor anderen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:15
Verwijderd
Lijkt me lekker, maar heb ut nog niet geprobeerd. Of beter gezegd laten proberen...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 12:09
birdy
birdy is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Beffen is geen probleem, het is een oplossing!!!!!!
??? dit is iets te moeilijk voor me
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:12
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
birdy schreef:

??? dit is iets te moeilijk voor me
Mensen die beffen een probleem vinden begrijpen het niet, beffen is juist de manier om een vrouw te bevredigen en duz een oplossing (k weet het beetje raar geredeneerd).
Oud 18-05-2002, 13:32
birdy
birdy is offline
ok thanx nu snap ik het
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:28
Oen
Oen is offline
Hoe kan je nu slecht beffen???
Maar als jullie je vriendin hebben gebeft, ga je dan "direct" erna verder zoenen, of spoel je eerst je mond. Voor de jongens is dit geen probleem maar ik denk wel dat sommige meisje hier problemen mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 15:30
Verwijderd
Vind het inderdaad niet zo lekker om meteen daarna te zoene, dus please ff spoelen...
Vind het dus wel goddelijk om gebeft te worden! Echt heel lekker en hij vindt het ook lekker om te doen (als het goed is )
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 15:39
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Oen schreef:
Hoe kan je nu slecht beffen???
Maar als jullie je vriendin hebben gebeft, ga je dan "direct" erna verder zoenen, of spoel je eerst je mond. Voor de jongens is dit geen probleem maar ik denk wel dat sommige meisje hier problemen mee hebben.
Kheb er geen problemen mee om meneigen 'vocht te proeven'... Maar mijn vriend kon er niet tegen dat ik hem pijpte en hem derna zoende...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:29
simple creed
simple creed is offline
beffen is overheerlijk!!!!!

ennuh waarom zou je in godsnaam daarna niet zoenen?? Je bent toch niet vies van je eigen lichaam??
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:47
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
love is life schreef:
Heb je het eigenlijk ooit al eens geprobeerd? Hoe kan je van te voren zeggen dat je er vies van bent?! Ik stel voor probeer het uit met je vriendje...die je echt vertrouwt, neem er de tijd voor..... en oordeel dan pas! (Je moet het niet doen als je er nog niet klaar voor bent)

Ik dacht eerst precies hetzelfde als jij.... maar ik heb nu helemaaaaal overtuigd: het is lekker, allebei!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten