Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik draag bijna nooit meer een bh, ik vind fijner veel lekkerder zitten.. ik doe er alleen eentje aan met sporten en gym, anders doet t echt pijn ja...
en ze gaan echt niet hangen ofzo hoor... t voelt gewooon superfijn zonder.. want een bh voel je zitten, soms ook niet, maar toch/// |
![]() |
|
Ik draag eigenluk nooit bh's want ik heb een hekel aan die rotdingen en mun tietjes kunnen zichzelf wel baas (blij toe) voordeel is dus dat ik aan kan trekken wat ik wil, zonder dat ik me zorgen hoef te maken over bhbandjes of iets dergelijks (al zijn sommige van die nieuwe frutseltopjes wel erg dun om zo naar school aan te trekken, ik vrees commentaar...)
![]()
||
Citaat:
Ikzelf draag bijna altijd een bh, zonder denk ik altijd dat je je tepels door het shirtje heen ziet.
|
Dat zit toch helemaal niet lekker? Ik zou me er ook heel ongemakkelijk bij gaan voelen denk ik.
Ik heb verder ook geen shirtjes waar ik geen bh onder kan dragen dus wat dat betreft heb ik er geen problemen mee. De enige keer dat ik het wel heb ik onder een gala jurk met een open diepe rug, heel vervelend. |
![]() |
|
Het ligt aan de shirtjes, met heel veel vind ik het niet lekker zitten, maar met anderen valt het enorm mee. Ik draag altijd een beha onder mn kleding, behalve als het shirtjes en jurkjes zijn waarbij het gewoon niet kan. Bevoorbeeld het shirtje die ik nu aan heb, dat de bandjes een kruis maken op je rug. Als je een bh draagt zie je dan 4 bandjes, en dat staat voor geen meter. Of als je een haltertop aanhebt, staat het ook niet als je een normale bh aan hebt. Dan draag ik gewoon geen bh. Ik heb geen last van zakkende borsten of teveel beweging want ik heb geen grote borsten.
|
![]() |
||
Citaat:
Voor een avondje gala vind ik het niet zo erg, dan doe je toch heel rustig aan. Maar het lijkt me niet prettig om zonder beha uit te gaan, of naar school.
|
![]() |
Ik kan toch echt niet zonder bh. Ik voel me er gewoon een stuk prettiger bij en buiten dat geeft het natuurlijk ook een 'perfecte' ondersteuning.
Als ik een leuk truitje wil dragen waar geen bh bij kan. Probeer ik toch nog een beetje te improviseren. Lukt het niet....?!Dan draag ik het truitje gewoon niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
onder een strak topje met spaghettiebandjes heb ik nooit een bh aan. Het zit goed zonder, en ik vind het mooier omdat je anders heel duidelijk bij mijn rug die bh ziet zitten. Verder draag ik die topjes alleen als het heel warm is, in de zomer en op vakantie of zo, en zonder bh is dan minder warm.
onder een t-shirtje heb ik wel altijd een bh aan, die zijn bij mij namelijk nooit zo strak dat het zonder kan. |
![]() |
|
Ik heb nog even een tip voor topjes waar je geen BH onder kunt dragen...
*op Oprah gezien ![]() pak twee grote stukken ducktape en plak die onder je borsten... Het zit een stuk beter en je zorgt gelijk voor een push up. 't zit wel wat minder lekker maarja, wie mooi wil zijn....
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had vandaag zo'n halter topje aan met bh d'r onder. Ik vind het niet storend staan, als de kleuren maar een beetje bij elkaar passen. Zo'n helemaal mouwloos truitje vind ik niet mooi met bh eronder dus draag ik die niet omdat ik het helemaal niet fijn vind voelen zonder bh, dan heb ik steeds het idee dat ze gaan hangen of wiebellen ofzow. Maargoed, bij van die truitjes met maar een mouwtje is de simpele oplossin een bandje heel kort maken en eronder stoppen, valt helemaal niet meer op dat je een bh aan hebt
![]()
|
ik heb altijd een bh aan (nouwja, niet als ik slaap...). anders gaan ze volgens mij (na een poosje) behoorlijk hangen. en t zwabbert ook nog eens heel erg. ik vind het met bh veel gemakkelijker zitten...
ik draag meestal niet echt truitjes waaronder je een bh ziet zitten trouwens.
|
![]() |
Bij sommige truitjes trek ik geen BH aan. Truitjes met open rug en spaghettiband truitjes. Ik vind het oerlelijk om BH bandjes ofzo te zien zitten. Dusss... En dat "gezwabber" is overdreven vind ik. Bij mij "zwabberen" ze niet en kleine borsten heb ik niet, dusss... Maar goed, nu praat ik in mijn geval natuurlijk. Kan bij een ander heel anders zijn! Maar zonder BH vind ik geen probleem.
|
![]() |
|
![]() |
Whaha, ik postte net onder de naam van m'n vriendje, dus ik probeer het ff opnieuw
![]() ![]() ![]() Ik vind BH's dus Ab-so-luut NIET lekker zitten, vooral degene met beugels. Topjes/beugelloze bh's zitten veel lekkerder. En bij mij zie je toch weinig verschil of ik een bh of niet aanheb ![]()
|
Ik vind het gewoon ronduit geen gezicht als een meisje, en dan bedoel ik wel een meisje wat iets meer heeft dan AA, geen bh aan heeft. Bij m'n galajurk kan ik bijvoorbeeld geen bh aan, maar die jurk is zo gemaakt dat dat niet te zien is en het er dus mooi uit ziet, maar onder een truitje ofzo, vind ik het echt lelijk.
|
![]() |
|
![]() |
tja ik heb altijd wel een bh aan....zit anders niet lekker
bij topjes probeer ik eigenlijk wel zoveel mogelijk zonder bh,maar dat hou ik niet vol.maar bh's zelf zitten ook verrek ik ben het liefst zonder en het liefst met haha ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Cupmaat Verwijderd | 56 | 12-06-2013 21:59 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |