Oud 15-05-2002, 19:21
Rio
Rio is offline
ik denk dat deze topic al vaker is geweest.. maar jah dat hoor ik dan wel...

Ik vroeg mij of ik het enige meisje heb dat er geen moeite mee heeft om geen bh aan te trekken.. (ik heb bh's zonder bandjes maar die kunnen er soms ook niet onder vanwege de openrug is dat ook geen gezicht)

BIJV ----> ik heb shirtjes waar je eigenlijk geen bh onder kunt hebben want dat ziet er niet uit, dus dan kies ik er voor dan maar geen bh. (en dat zijn meestal shirtjes die niet echt doorzichtig zijn maar waar het gewoon lelijk bij isom er een bh onder te hebben)

MAAR met uitgaan vind ik dit veel vervelender want dan schut alles zo en ja dan weet ik het niet hoor...

Voor de meisjes: Zijn er meer meiden die dit hebben of hebben jullie advies?
(ik heb bh's zonder bandjes maar die kunnen er soms ook niet onder vanwege de openrug is dat ook geen gezicht)

voor de jongens: Wat vinden jullie nou mooier of wat vinden jullie van meisjes zonder bh?
Oud 15-05-2002, 19:35
Secreet
Secreet is offline
Mjah in sommige uitgaanskleding kun je idd geen bh aan hebben, maar dat is meestal (gelukkig) strakke kleding, dus dat schudden valt wel mee (tenzij je er de marathon in gaat rennen), en daarbij: je hebt ook doorzichtige bh's of een soort van korsetten die een soort houvast geven tegenwoordig...
Oud 15-05-2002, 19:39
Verwijderd
Ja sorry, maar dat maakt me echt niet uit...als een meisje een leuk truitje oid aanheeft waar ze een BH onder draagt, heb ik daar niet veel mee te maken. Als ze een leuk truitje draagt waar ze géén BH onder kan hebben, is dat ook prima, als het geheel er maar leuk uitziet.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:54
Li
Li is offline
misschien een stomme vraag, maar gaan je borsten dan niet verschrikkelijk "hangen"
Ik moet er niet aan denken om dagen zonder bh te lopen, bh geeft toch bepaalde ondersteuning enz..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:00
Nuck
Nuck is offline
Ik heb eigenlijk altijd een bh aan, zoals Li al zei voor de ondersteuning. Anders gaat het zo schudden .
Oud 15-05-2002, 20:00
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
hmz als je kleine borsten hebt wrom niet, maar ik ga echt niet zonder bh lopen , beetje ewm nee, dat schud
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:01
Paige
Paige is offline
Als ik soms geen bh aandoe kan je mijn tepels door het shirt heen zien joh.. ...
Ik doe dus altijd een bh aan..Zit ook lekker stevig..Hou ik wel van..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:02
Floosje
Floosje is offline
Dat doe ik dus echt nooit. k heb altijd een bh aan, anders schudt het zeg maar zo. Lijkt me nou niet echt lekker.
Maar als je kleine borsten hebt, kan het best wel denk ik. Net wat je lekker vindt zitten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:08
Roosa
Roosa is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit geen bh aangehad onder iets(behalve mn pyama dan enz.) t lijkt me echt vreselijk zitten, en dan voel ik me ook zo 'bloot'
Ik zou denk ik ook niet zo snel een truitje kopen waar echt geen bh onder kan. En uhmm naar school trek je denk ik niet snel zo'n soort truitje aan, en met uigaan zit je niet de hele avond stil denk ik.. en als je even springt ofzo dan oeii volgens mij is dat niet zo lekker.. nee lijkt me nikss..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:09
acid-star
acid-star is offline
Jeetje meid waar maak je je druk om, wat maakt het uit wat jongetjes denken, hmm maargoed...

ik begrijp je probleem,,, voor eenbandstopjes kan je bijv bij de H&M speciale eenbandsbeha's kopen, voor haltertops weet ik helaas ook niets... ik ben zelf nog op zoek naar iets wat daaronder kan,,,
Oud 15-05-2002, 20:15
rodina
rodina is offline
Bh vind ik gewoon lekker zitten, geeft steun en ik vind het niet mooi zonder bh.
Met uitgaan zowieso een bh, met shirjtes enzow heb ik nooit zo'n last, want zulke shirjtes draag ik toch niet
Oud 15-05-2002, 20:15
kneisje
kneisje is offline
Zielig, ik is allang 16 en heb er nog niet eens een nodig, alleen maar topje ofzo!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:18
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef:
misschien een stomme vraag, maar gaan je borsten dan niet verschrikkelijk "hangen"
Ik moet er niet aan denken om dagen zonder bh te lopen, bh geeft toch bepaalde ondersteuning enz..
Sommige mensen hebben niet zoveel dat gaat zwabberen..

Ik heb eigenlijk zo goed als altijd een bh aan, maar kan ook best een keertje zonder voor een speciaal truitje ofzo.
Oud 15-05-2002, 20:23
lake bodom
lake bodom is offline
ik draag bijna nooit meer een bh, ik vind fijner veel lekkerder zitten.. ik doe er alleen eentje aan met sporten en gym, anders doet t echt pijn ja...
en ze gaan echt niet hangen ofzo hoor...
t voelt gewooon superfijn zonder.. want een bh voel je zitten, soms ook niet, maar toch///
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:41
muckymouse
muckymouse is offline
zelfs met kleine tietjes zit t ongelofelijk kut zonder bh hoor. Ik voel me altijd nogal naakt zonder, raar eigenlijk
Oud 15-05-2002, 20:49
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Rio schreef:
Wat vinden jullie nou mooier of wat vinden jullie van meisjes zonder bh?
Let er nooit op...
Oud 15-05-2002, 20:52
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik doe altijd een bh aan.
Ik vind het echt niet lekker zitten zonder.
Bij de wehkamp/otto/neckermann kun je wel bh's bestellen met doorzichtige bandjes en bandjes die je op verschillende manieren kan dragen ( halter, diagonaal enz.)
Oud 15-05-2002, 21:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vind dames met bh er beter uit zien vooral als ze nog niet volgroeit zijn zeg maar (ik ben zelf ook een meiske en draag bijna altijd een bh)
Oud 15-05-2002, 21:10
Lievelotje
Lievelotje is offline
Ik draag eigenluk nooit bh's want ik heb een hekel aan die rotdingen en mun tietjes kunnen zichzelf wel baas (blij toe) voordeel is dus dat ik aan kan trekken wat ik wil, zonder dat ik me zorgen hoef te maken over bhbandjes of iets dergelijks (al zijn sommige van die nieuwe frutseltopjes wel erg dun om zo naar school aan te trekken, ik vrees commentaar...)
Oud 15-05-2002, 22:18
Darkwell
Darkwell is offline
ik draag altijd een bh, behalve met slapen. Het vormt mooier, zit steviger. Ik vind t vaak niet eens mooi zonder.
Ik vind het ook absoluut niet erg als je een bh-bandje onder je hempje of door je t-shirt heen ziet. Dat hoort er gewoon bij.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 22:25
Verwijderd
Ik draag ook altijd een bh.. zit veel beter
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:30
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
ik draag er altijd één, want zonder 'schudt' het al snel zo. Daar hoef je nog niet eens voor te rennen ofzo, alleen al op de fiets vind ik het vervelend
Oud 16-05-2002, 15:43
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Citaat:
acid-star schreef:
Jeetje meid waar maak je je druk om, wat maakt het uit wat jongetjes denken, hmm maargoed...

ik begrijp je probleem,,, voor eenbandstopjes kan je bijv bij de H&M speciale eenbandsbeha's kopen, voor haltertops weet ik helaas ook niets... ik ben zelf nog op zoek naar iets wat daaronder kan,,,
Ik heb laatst in de hennes een bh gezien met van die bandjes die je op 3 manieren kon doen; 1- gewoon, 2- gekruist, 3-halter.

Ikzelf draag bijna altijd een bh, zonder denk ik altijd dat je je tepels door het shirtje heen ziet.
Oud 16-05-2002, 16:08
maudje
maudje is offline
Dat zit toch helemaal niet lekker? Ik zou me er ook heel ongemakkelijk bij gaan voelen denk ik.
Ik heb verder ook geen shirtjes waar ik geen bh onder kan dragen dus wat dat betreft heb ik er geen problemen mee. De enige keer dat ik het wel heb ik onder een gala jurk met een open diepe rug, heel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:03
fruitmand
fruitmand is offline
Het ligt aan de shirtjes, met heel veel vind ik het niet lekker zitten, maar met anderen valt het enorm mee. Ik draag altijd een beha onder mn kleding, behalve als het shirtjes en jurkjes zijn waarbij het gewoon niet kan. Bevoorbeeld het shirtje die ik nu aan heb, dat de bandjes een kruis maken op je rug. Als je een bh draagt zie je dan 4 bandjes, en dat staat voor geen meter. Of als je een haltertop aanhebt, staat het ook niet als je een normale bh aan hebt. Dan draag ik gewoon geen bh. Ik heb geen last van zakkende borsten of teveel beweging want ik heb geen grote borsten.
Oud 16-05-2002, 17:09
Roos
Roos is offline
Citaat:
maudje schreef:
Dat zit toch helemaal niet lekker? Ik zou me er ook heel ongemakkelijk bij gaan voelen denk ik.
Ik heb verder ook geen shirtjes waar ik geen bh onder kan dragen dus wat dat betreft heb ik er geen problemen mee. De enige keer dat ik het wel heb ik onder een gala jurk met een open diepe rug, heel vervelend.
Precies hetzelfde.
Voor een avondje gala vind ik het niet zo erg, dan doe je toch heel rustig aan. Maar het lijkt me niet prettig om zonder beha uit te gaan, of naar school.
Oud 16-05-2002, 17:10
italianboy
italianboy is offline
met

i don't like nipples on the belly

geen gezicht zonder, tenzij je hele mooie ronde stevige borsten hebt *zucht*
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:05
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
italianboy schreef:
met

i don't like nipples on the belly

geen gezicht zonder, tenzij je hele mooie ronde stevige borsten hebt *zucht*
Sjongejonge....
Oud 16-05-2002, 18:12
Verwijderd
ik draag er altijd een.......
bepaalde truitjes die niet met bh kunnen die koop ik ook gewoon niet.
Niet dat ik nou zoveel heb, qua borsten, juist niet...
Maar ik vind het er zonder echt stom uitzien (bij mezelf dan he) en het zit gewoon niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:15
Ditchie
Ditchie is offline
Ik kan toch echt niet zonder bh. Ik voel me er gewoon een stuk prettiger bij en buiten dat geeft het natuurlijk ook een 'perfecte' ondersteuning.

Als ik een leuk truitje wil dragen waar geen bh bij kan. Probeer ik toch nog een beetje te improviseren. Lukt het niet....?!Dan draag ik het truitje gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:06
shanli
shanli is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
zelfs met kleine tietjes zit t ongelofelijk kut zonder bh hoor. Ik voel me altijd nogal naakt zonder, raar eigenlijk
Oud 17-05-2002, 12:25
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
LEVE de zichtbare tepels!
(ook bij jongens)
Oud 17-05-2002, 12:28
]{ing
]{ing is offline
let er nooit op eigenlijk.. weet niet of ik dus met of zonder mooier vind
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:18
heldin
heldin is offline
onder een strak topje met spaghettiebandjes heb ik nooit een bh aan. Het zit goed zonder, en ik vind het mooier omdat je anders heel duidelijk bij mijn rug die bh ziet zitten. Verder draag ik die topjes alleen als het heel warm is, in de zomer en op vakantie of zo, en zonder bh is dan minder warm.
onder een t-shirtje heb ik wel altijd een bh aan, die zijn bij mij namelijk nooit zo strak dat het zonder kan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:45
ShadowLady
ShadowLady is offline
ik draag regelmatig geen BH maar dat moet je maar kunnen hebben, mijn borsten gaan dan niet echt hangen maar als ze dat wel zouden doen dan draag ik liever wel een BH dus
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:56
acid-star
acid-star is offline
Ik heb nog even een tip voor topjes waar je geen BH onder kunt dragen...

*op Oprah gezien *

pak twee grote stukken ducktape en plak die onder je borsten... Het zit een stuk beter en je zorgt gelijk voor een push up. 't zit wel wat minder lekker maarja, wie mooi wil zijn....
Oud 17-05-2002, 16:26
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
acid-star schreef:
Ik heb nog even een tip voor topjes waar je geen BH onder kunt dragen...

*op Oprah gezien *

pak twee grote stukken ducktape en plak die onder je borsten... Het zit een stuk beter en je zorgt gelijk voor een push up. 't zit wel wat minder lekker maarja, wie mooi wil zijn....
Lekker pijnlijk als je die tape dr weer afhaalt dan...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:32
acid-star
acid-star is offline
Oh dat valt best mee, de ergste "plak" is opgelost als je het er een tijdje op hebt laten zitten.
Oud 17-05-2002, 16:50
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik had vandaag zo'n halter topje aan met bh d'r onder. Ik vind het niet storend staan, als de kleuren maar een beetje bij elkaar passen. Zo'n helemaal mouwloos truitje vind ik niet mooi met bh eronder dus draag ik die niet omdat ik het helemaal niet fijn vind voelen zonder bh, dan heb ik steeds het idee dat ze gaan hangen of wiebellen ofzow. Maargoed, bij van die truitjes met maar een mouwtje is de simpele oplossin een bandje heel kort maken en eronder stoppen, valt helemaal niet meer op dat je een bh aan hebt . Soms vind ik het trouwens geen gezicht mensen zonder bh, vooral bij vrouwen die wat ouder worden en of al kinderen hebben, dan gaat het zo hangen, vind ik er ietwat slordig uitzien.
Oud 17-05-2002, 17:24
Verwijderd
ik erger me DOOD aan die nipples van meisje met zonder BH en dunne bh''s daar walg ik echt van.. bah
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:26
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
ik heb altijd een bh aan (nouwja, niet als ik slaap...). anders gaan ze volgens mij (na een poosje) behoorlijk hangen. en t zwabbert ook nog eens heel erg. ik vind het met bh veel gemakkelijker zitten...
ik draag meestal niet echt truitjes waaronder je een bh ziet zitten trouwens.
Oud 17-05-2002, 18:18
Piccola
Piccola is offline
Bij sommige truitjes trek ik geen BH aan. Truitjes met open rug en spaghettiband truitjes. Ik vind het oerlelijk om BH bandjes ofzo te zien zitten. Dusss... En dat "gezwabber" is overdreven vind ik. Bij mij "zwabberen" ze niet en kleine borsten heb ik niet, dusss... Maar goed, nu praat ik in mijn geval natuurlijk. Kan bij een ander heel anders zijn! Maar zonder BH vind ik geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:26
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Whaha, ik postte net onder de naam van m'n vriendje, dus ik probeer het ff opnieuw

Ik vind BH's dus Ab-so-luut NIET lekker zitten, vooral degene met beugels. Topjes/beugelloze bh's zitten veel lekkerder.
En bij mij zie je toch weinig verschil of ik een bh of niet aanheb
Oud 18-05-2002, 13:48
Parlaatje
Parlaatje is offline
je hebt ook soort stickers die er speciaal voor zijn gmaakt om onder je tieten te plakke
alleen GEEN idee waar je ze moet kopen
Oud 18-05-2002, 15:02
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik erger me DOOD aan die nipples van meisje met zonder BH en dunne bh''s daar walg ik echt van.. bah
Ik erger me er niet echt dood aan
Maar ik vind t ook niet bepaald... eh...mooi...
Daarom heb ik liever met bh!

xxx's J.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 16:18
marlies
marlies is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Ik heb eigenlijk altijd een bh aan, zoals Li al zei voor de ondersteuning. Anders gaat het zo schudden .
Oud 18-05-2002, 17:00
xsten
xsten is offline
Ik vind het gewoon ronduit geen gezicht als een meisje, en dan bedoel ik wel een meisje wat iets meer heeft dan AA, geen bh aan heeft. Bij m'n galajurk kan ik bijvoorbeeld geen bh aan, maar die jurk is zo gemaakt dat dat niet te zien is en het er dus mooi uit ziet, maar onder een truitje ofzo, vind ik het echt lelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:13
Breg
Breg is offline
ik heb 1x een bh bij H&M gekocht, waar je de bandjes los kan maken, dus ik kan hem strapless dragen, of gkruist of in een halter of met maar 1 bandje enz. Verder heb ik eigenlijk altijd een bh aan, ik vind het niet mooi staan zonder
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:21
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik vind hangtieten echt lelijk Bij vrouwen met hele kleine borsten kan zonder wel bij sommige truitjes maar over het algemeen ben ik voor 'met'.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:30
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
tja ik heb altijd wel een bh aan....zit anders niet lekker
bij topjes probeer ik eigenlijk wel zoveel mogelijk zonder bh,maar dat hou ik niet vol.maar bh's zelf zitten ook verrek
ik ben het liefst zonder en het liefst met haha
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten