Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: (tot 25 jaar)
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? . Best wel goed, ik let op wat ik eet en probeer te bewegen (wat niet altijd lukt ![]() 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms soms, het schiet er helaas vaak bij in 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms weinig 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? vaak 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? nooit 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms ja Alvast bedankt: Groetjes Kim, Chantal, Joyce, Rob, Martijn, Michel, Willem |
![]() |
|
17 1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Ik probeer gezon te leven, mar dat lukt niet altijd 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig X vaak 0 soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit X weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit 0 weinig X vaak 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak X soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja X nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja X nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee X soms 9.Let je op je eetpatroon? X ja 0 nee 0 soms
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: (tot 25 jaar) 16
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? wel goed. Ik snoep soms te veel, maar eet verder gezond (zorgen m'n ouders ook voor) en ik sport. 2.Sport je regelmatig? vaak 3.Eet je vaak fastfood?weinig 4.Vind je gezondheid vaak belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit0 alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? soms ja, soms nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja |
![]() |
|
Leeftijd: 15
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Ik eet niet al te ongezond, fiets en dans veel en rook niet. Ik leef wle redelijk gezond dus. 2.Sport je regelmatig? 0 soms, nou hangt ervan af wat je onder sport verstaat ![]() 3.Eet je vaak fastfood?0 soms 4.Vind je gezondheid 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja
|
![]() |
Leeftijd: 14 jaar
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? goed, ik beweeg me regelmatig en let goed op wat ik eet 2.Sport je regelmatig? 0 soms 3.Eet je vaak fastfood? 0 weinig 4.Vind je gezondheid 0 vaak belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja
|
![]() |
Leeftijd: 16
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Opzich wel goed, ik sport veel, let soms ook wel op wat ik eet enzo.. 2.Sport je regelmatig? 0 vaak 3.Eet je vaak fastfood? 0 soms 4.Vind je gezondheid0 vaak belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 nee 9.Let je op je eetpatroon? 0 soms
|||
Citaat:
Ow enneh: Citaat:
![]()
|
16 1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? gewoon 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? soms 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? soms 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms soms Done ![]() Erg veel soms ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? redelijk 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 som s 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms
|
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid?
. Wel goed.. over het algemeen, heb nooit ergens problemen mee 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms weinig 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? vaak 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? vaak 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms ja |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrouw, 18 jaar
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? M ijn eetpatroon is niet zo gezond mar ik sport wel vaak. 2.Sport je regelmatig? 0 vaak 3.Eet je vaak fastfood?0 weinig 4.Vind je gezondheid belangrijk in het leven? Ja. 5.Drink je wel eens 0 nooit alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 nee 9.Let je op je eetpatroon? 0 nee [/B][/QUOTE] |
![]() |
|
Leeftijd: (tot 25 jaar) (14 jaar)
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? . uh ik denk er niet echt aan. 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 3.Eet je vaak fastfood? vaak 4.Vind je gezondheid weinig belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens vaak alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 9.Let je op je eetpatroon? nee |
![]() |
|
uhh ik let niet echt op mn eten, sport wel veel. 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee (nou ja, 1 trekje ofzo) 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms 0 uhh 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms
|
17 1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? onbewust, ik sport uit mezelf veel omdat ik het leuk vindt, niet voor mijn gezondheid.. ik eet ook wel gezond door wat mijn ouders op tafel zetten 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? beetje cru :/ 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? ben pas gestopt, dronk voorheen wel.. paar biertjes in de week 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms |
![]() |
|
Leeftijd: 17
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Redelijk goed, ik ben bijna nooit ziek. Alleen loop ik misschien te lang door met klachten, omdat ik het 'niet nodig' vind om naar de dokter te gaan met het gevolg dat ik al jaren met een soort van allergie loop zonder er ooit iemand naar te laten kijken. 2.Sport je regelmatig? 0 weinig 3.Eet je vaak fastfood?0 weinig 4.Vind je gezondheid 0 vaak belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 soms
|
Ik hou bijna geen rekening met mijn gezondheid. 2.Sport je regelmatig? soms 3.Eet je vaak fastfood? soms 4.Vind je gezondheid soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens weinig alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? nee 8.Leid je een stressvol leven? soms 9.Let je op je eetpatroon? nee |
![]() |
|
Leeftijd: (tot 25 jaar) 18
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Goed, ik ben bijna nooit ziek . 2.Sport je regelmatig? nooit 3.Eet je vaak fastfood? vaak 4.Vind je gezondheid vaak belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens weinig alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? ja ik rook 8.Leid je een stressvol leven? soms, als mijn schoolprojecten ingeleverd moeten worden en de tentamens eraan komen ![]() 9.Let je op je eetpatroon? mwah, soms wel soms niet
|
.Goed, ik vind het belangrijk om goed voor mezelf te zorgen, aangezien is nog mijn hele leven met mijn lichaam verder moet ![]() 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms Eigenlijk nooit 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? vaak 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? in het weekeend soms veel in een keer, verder nooit 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee nu wel ![]() 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms vroeger soms, nu nooit 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms nee 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms ja
|
![]() |
leeftijd: 17
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? uh, ik zorg dat ik gezond eet en genoeg beweeg. Verder ben ik niet zo'n iemand die vaak naar de dokter gaat ofzo . 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms |
![]() |
|
Leeftijd: 20 jaar
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Goed he. ![]() 2.Sport je regelmatig? Soms 2 keer per week, maar dat is alleen krachttraining. Dus vrij vaak, maar qua conditie heb je er niet veel aan, dus dat met elkaar compenseren dan kies ik voor "soms" 3.Eet je vaak fastfood? Soms Zondag is frietdag bij ons thuis en heel soms een snack er tussen door in de week 4.Vind je gezondheid belangrijk in het leven? Ja is een van de belangrijkste dingen in het leven vind ik. Als je ziet hoe anderen er aan toe zijn mag je van geluk spreken dat je zelf nog gezond bent. 5.Drink je wel eens alcoholische dranken? Ja, ongeveer 10 drankjes op de zaterdagavond en soms ook wat op de vrijdagavond. 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? Ja, als het maar tussen de 70 en 75 kilo zit... 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? Heb toen ik puber was een paar keer geprobeerd maar verder nog nooit gerookt! 8.Leid je een stressvol leven? Soms 9.Let je op je eetpatroon? Ja best wel. Ik zorg er voor dat ik veel eet, maar wel gezond eet en niet te veel snoep. Graag gedaan Kim, Chantal, Joyce, Rob, Martijn, Michel en Willem ![]() ![]()
|
Leeftijd: 15
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Wat sporten betreft, leef ik erg gezond, maar voorderest let ik er niet op. Ik hoef niet bang te zijn dat ik dik wordt, en daarom eet ik een beetje veel. Das dus ook niet zo gezond. Vooral elke dag chocola is niet top voor de gezondheid. 2.Sport je regelmatig? 0 vaak 3.Eet je vaak fastfood? 0 vaak 4.Vind je gezondheid 0 vaak belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 9.Let je op je eetpatroon? 0 nee, ik let er alleen op dat ik niet te weinig eet.
|
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Dat ik de ene keer meer aandacht aan mijn gezondheid besteed dan de andere keer. Ik kan mijn lichaam maandenlang uitputten door maar uit te blijven gaan, weinig te slapen en lekker te stressen en niet naar bed te gaan als ik moe ben, maar ik kan ook eens in de zoveel tijd vroeg naar bed gaan, veel slapen, heel gezond eten en veel naar buiten gaan. . 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms
|
![]() |
Leeftijd: 17
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Ik eet wel redelijk gezond. Niet te veel en niet te weinig. Ik sport te weinig, maar daar gaat waarschijnlijk verandering in komen. 2.Sport je regelmatig? 0 weinig 3.Eet je vaak fastfood? 0 soms 4.Vind je gezondheid belangrijk in het leven? 0 vaak 5.Drink je wel eens alcoholische dranken? 0 weinig 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja |
![]() |
|
Mwoah het gaat wel. Ik probeer zo vaak mogelijk gezond te eten en regelmatig te bewegen. Maar het kan beter en zou ook een vaster patroon moeten hebben en op tijd naar bed moeten gaan eigenlijk. 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak x soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak x soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinigx vaak 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak x soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja x nee, het is op zich een gezond gewicht, maar er mag voor de mooiheid toch wel wat af vind ik zelf. Heb een buikje wat ik niet mooi vind. 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? x ja 0 nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee x soms 9.Let je op je eetpatroon? x ja, wat niet wil zeggen dat ik een geweldig eetpatroon heb, maar ik let er wel op.. 0 nee 0 soms
|
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Na deze zomer let ik er goed op, ben erg ziek geweest. 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak x soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit x weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit 0 weinig x vaak 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit 0 weinig 0 vaak x soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? x ja 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja x nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee x soms 9.Let je op je eetpatroon? x ja 0 nee 0 soms dwz, op groente fruit, melk dat soort dingen. Niet om af te vallen
|
Verwijderd
|
Ik eet niet echt gezond, maar drink erg veel koud water, waardoor ik niet veel aankom. Verder let ik vooral na de feestdagen op mijn gewicht. 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig x vaak 0 soms 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit x weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig x vaak 0soms belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig x vaak 0 soms alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? x ja 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja x nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee x soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee x soms |
![]() |
|
Leeftijd: 19
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? goed maar kan beter 2.Sport je regelmatig? 0 nooit X weinig 0 vaak 0 soms 3.Eet je vaak fastfood? 0 nooit X weinig 0 vaak 0 soms 4.Vind je gezondheid belangrijk in het leven? 0 nooit 0 weinig X vaak 0soms 5.Drink je wel eens alcoholische dranken? X nooit0 weinig 0 vaak 0 soms 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? X ja (maar iets minder mag ook) 0 nee 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja X nee 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee X soms 9.Let je op je eetpatroon? X ja 0 nee 0 soms
|
![]() |
Leeftijd: (tot 25 jaar) 19
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? besteedt er niet heel veel aandacht aan op het moment, dat wil ik nog wel gaan doen (gezonder eten, sporten) maar ik stel het steeds uit ![]() 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 3.Eet je vaak fastfood? 0 soms 4.Vind je gezondheid 0 vaak belangrijk in het leven? 5.Drink je wel eens 0 weinig alcoholische dranken? 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 nee (= twijfelgevalletje, t mag wel wat minder maar niet drastisch ofzo..) 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee (= ik tel een enkele sigaret om 'te proberen' even niet mee ![]() 8.Leid je een stressvol leven? 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 soms |
![]() |
|
Verwijderd
|
17 1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Over het algemeen gewoon goed geloof ik 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms Vaak (alleen op dit moment even niet: blessure) 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms Soms 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? Vaak 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? Weinig 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee Ehm... nu half ![]() 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms Nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms Nee 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms Ja Asjeblieft ![]() |
![]() |
|
![]() |
19 1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? goed, denk ik. eet best gezond, maar vooral omdat ik dat lekkerder vind. 2.Sport je regelmatig? 0 nooit 0 weinig 0 vaak 0 soms 's zomers vaak, 's winters weinig 3.Eet je vaak fastfood?0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms soms, weekenden 4.Vind je gezondheid 0 nooit0 weinig 0 vaak 0soms belangrijk in het leven? ja 5.Drink je wel eens 0 nooit0 weinig 0 vaak 0 soms alcoholische dranken? vaak 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 0 nee ja, kan iets zwaarder, maar ben tevreden 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 ja 0 nee 0 soms nope 8.Leid je een stressvol leven? 0 ja 0 nee 0 soms soms, maar kan er wel goed mee omgaan 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja 0 nee 0 soms nee, niet echt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Leeftijd: (tot 25 jaar) 16
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? redelijk goed 2.Sport je regelmatig? 0 soms 1x in de week met school, 1/2x zonder. 3.Eet je vaak fastfood? erg weinig 4.Vind je gezondheid belangrijk in het leven? ja 5.Drink je wel eens alcoholische dranken? als ik uitga. is niet zo vaak 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 nee 8.Leid je een stressvol leven? 0 soms 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja |
![]() |
|
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Ik ben er tevreden mee, vind het goed. 2.Sport je regelmatig? vaak 3.Eet je vaak fastfood? weinig 4.Vind je gezondheid belangrijk in het leven? vaak 5.Drink je wel eens alcoholische dranken? 0 soms 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? 0 ja 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? 0 soms 8.Leid je een stressvol leven? 0 nee 9.Let je op je eetpatroon? 0 ja Graag gedaan en succes ermee!
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-01-2004 om 15:06. |
![]() |
|
![]() |
1.Hoe beschrijf je jouw omgang met gezondheid? Ik probeer er wel op te letten, door genoeg sporten voldoende groente en fruit enzo. Maar ben niet heel de dag bezig met gezond bezig zijn ![]() 2.Sport je regelmatig? Tot voor kort volleybalde ik 3 keer in de week 1 uur. Nu fitness ik 2 keer in de week 1,5 uur. En ik fiets elke dag naar school. 3.Eet je vaak fastfood?Weinig 4.Vind je gezondheid belangrijk in het leven? Ja 5.Drink je wel eens alcoholische dranken? Ja als ik uitga (bijna elke zaterdag, maar ik drink nooit teveel haat dronken zijn en niet meer weten wat je doet.) 6.Ben je tevreden met je lichaamsgewicht? Nopez 7.Rook je of heb je wel eens gerookt? Ja 8.Leid je een stressvol leven? Ja 9.Let je op je eetpatroon? meestal wel
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |