Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Collina mag terugkijken op een mooie carrière lijkt me. Het zou me niets verbazen als hij na zijn scheidsperiode nog steeds in het voetbalwereldje blijft werken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon kijken of'ie nog goed genoeg is en zo nee, dan moet'ie gedwongen stoppen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
vd ende, jol en nu colina.
de slachtoffers van de sluwe slechte achterbakse en slechte regels van de FIFA. waar blijven hun vervangers want mayer kan natuurlijk niet alleen alle topwedstrijden leiden?
||
Citaat:
Als er nu fouten worden gemaakt door scheidsrechters (en dan met de name de foute beslisingen bij buitenspel) ligt het altijd eraan dat de grensrechter langzaam is, wordt er wat aangedaan zodat die mensen na bepaalde leeftijd niet meer mogen vlaggen is het weer niet goed. Mensen zeiken altijd te veel over dingen zonder erover na te denken. Kijk naar je eigen ouders, die worden elk jaar ook steeds zwakker en krijgen minder conditie en die zullen ongeveer rond diezelfde leeftijd zitten denk ik. Ik vind die regel niet meer dan logisch dus.
||
Citaat:
![]() Maar je weet nu hoe ik erover denk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Das jammer, Collina vond ik een coole en goede scheids.
In Nederland hebben we trouwens onze eigen Collina: Van der Hilst. Fluit goed dit seizoen, in ieder geval, volgens de cijfers van Sportweek.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|