Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou het meisje toevoegen op msn, als je aan dr adres kan komen, en het zo spelen ![]() Heb ik ook een keer zo gedaan
||
Citaat:
|
Ehm nou twee jaar geleden was ik met vriendinnen op vakantie en toen was er een erg leuke jongen. Ze wisten dat ik hem wel leuk vond, volgens hun keek hij ook telkens naar mij, maar ach. Komt hij op een keer langs lopen, ik was diep ik een tijdschrift verzonken roepen die vriendinnen opeens heel hard 'hee berniek, daar heb je hém..' terwijl hij gewoon langsloopt. Na dat vond ik echt te stom, dus ik rood, hij rood, het sloeg echt nergens op. Dan denk je ook 'zijn dit vrienden?' Niks geworden verder, vakantie was over.
Wat ik nu doe is msnen, dat vind ik al eng genoeg! Ik ken 'hem' wel in het echt ook, maar op msn praat ik toch 10x makkelijker dan in het echt. Ik zou iig niet zo recht in zijn gezicht zeggen 'ik vind je leuk'
||
Citaat:
![]() ![]()
|
dat was ook mijn idee :-)
maar jah ideen en realiteit zijn grote verschillen hé effe alle moed bij eenrapen, en het goed proberen aan te pakken, want anders kan het slecht aflopen natuurlijk.... en ik spreek uit ervaring :-(
|
![]() |
Ken die situatie wel, wat je gewoon moet doen is het meisje alleen zien te treffen en dan tegen haar zeggen dat je haar leuk vind, weet dat hier heel veel moed voor nodig is, maar het zou best wel eens kunnen dat ze jouw ook leuk vind, maar het ook niet kan zeggen omdat haar vriendinnen haar steeds opdringen.
Wens je veel succes ![]() Gr. TheRuler |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd? wattedoen | 2 | 07-04-2003 09:40 | |
Liefde & Relatie |
Bang om verliefd te worden Droyd | 10 | 07-03-2003 08:25 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |