Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar het openbaar bestuur trekt mij wel. En ik zou het liefste me daar dan op rijksniveau mee bezig houden, met de grote maatschappelijke beleidsterreinen. Als je jurist wordt op gemeentelijk niveau zul je je waarschijnlijk vooral bezig houden met bezwaarschriftjes en zo, dat lijkt me niet erg interessant, vandaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beleidsmedewerker bij een ministerie is meer jouw richting dan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nu weet ik het niet... ![]() wil de kant van cultuurgeschiedenis en journalistiek op, denk ik... maar onderzoek lijkt me toch ook stiekem wel leuk, maar daar ben ik vast niet goed genoeg voor ![]() en volgens mij is zowel in de journalistiek als bij het onderzoek de concurrentie moordend... eerst maar meer nadenken over mn precieze richting, mogelijkheden en evt stage... *toekomstplannen is too bloody complicated* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het toeval wil nu dat ik al opgezocht ben door een recruiter van een groot wervings- en selectiebureau in Amsterdam, waar ik donderdag een gesprek heb gehad, dat zij stages verzorgen bij o.a. De Brauw en dat ík hén was opgevallen (via-via, zo'n faculteit is maar klein). Overigens 'ga' ik niet voor het grote geld. Ik wilde altijd strafrecht studeren, ben niet geldgericht. Toen ik het vak ondernemingsrecht in het B3-jaar kreeg werd ik er gewoon door gegrepen, ik kan niet goed beargumenteren waarom. In elk geval niet omdat het zo ongeveer de best verdienende tak van het recht is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, kzit bij geschiedenis toch wel echt goed denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die accountant willen worden. Wel goed dat ze er zijn.
![]() Ik wil later fiscalist/belastingadviseur worden. Het liefst bij een kleiner accountantskantoor, denk ik. Ooit hoop ik nog een eigen onderneming te beginnen, maar dat zien we dan wel weer. Na deze studie ben ik nog van plan om Fiscaal Recht of Fiscale Economie aan de RUG te doen.
|
Ga opleiding journalistiek doen en daarna......tsja....wat ik het liefst wil is werken voor een tijdschrift over dieren ofzo, en dan veel naar het buitenland moeten en het allemaal van zo dichtbij mogelijk volgen. Voor dat boekje van national geographic ofzo.
That's my job ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn toekomstdroom is fondsredactrice worden van een algemene boekenuitgeverij of misschien literair agent. |
![]() |
||
Citaat:
Als je iets wilt bereiken in je leven, leer dan eerst eens fatsoenlijk Nederlands typen. Maakt een betere indruk, kan ik je vertellen. @de mensen die rechtsfilosofie gaan doen/hebben gedaan: wat houdt het precies is? tell me more ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |