Oud 19-01-2004, 14:54
Verwijderd
Mensen,

Tijdens mijn zoektocht naar ADSL is mijn oog gevallen op ZON ADSL Family. Ik heb gekeken naar kosten per maand, instapkosten, snelheid en datalimiet.
Nu staat echter in de consumentengids van deze maand een ADSL-test, waar dit abo niet echt lekker uitkomt. Zijn er mensen die me iets kunnen vertellen over hun ervaringen met Zon Adsl Family of Zon Adsl algemeen?

Dank u bij voorbaat!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2004, 15:04
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Toeter! schreef op 19-01-2004 @ 15:54:
Mensen,

Tijdens mijn zoektocht naar ADSL is mijn oog gevallen op ZON ADSL Family. Ik heb gekeken naar kosten per maand, instapkosten, snelheid en datalimiet.
Nu staat echter in de consumentengids van deze maand een ADSL-test, waar dit abo niet echt lekker uitkomt. Zijn er mensen die me iets kunnen vertellen over hun ervaringen met Zon Adsl Family of Zon Adsl algemeen?

Dank u bij voorbaat!
ik heb zelf zon-lite ... en ik ben erg tevreden, maar family weet ik zo niet ...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:51
Krekker
Krekker is offline
Ik heb ook zon-lite en met de laatste snelheidsverhogingen ben ik wel tevreden (1024/320). Maar af en toe heeft zon periodes waarin (vooral 's avonds) de ping behoorlijk omhoog gaat (soms tot 200 ms). De laatste tijd heb ik er alleen niets van gemerkt. Bovendien is het misschien iets dat aan KPN ligt en family gaat volgens mij niet via KPN dus ik weet het verder eigenlijk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:08
Martin
Martin is offline
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 21-01-2004 @ 18:51:
Ik heb ook zon-lite en met de laatste snelheidsverhogingen ben ik wel tevreden (1024/320). Maar af en toe heeft zon periodes waarin (vooral 's avonds) de ping behoorlijk omhoog gaat (soms tot 200 ms). De laatste tijd heb ik er alleen niets van gemerkt. Bovendien is het misschien iets dat aan KPN ligt en family gaat volgens mij niet via KPN dus ik weet het verder eigenlijk ook niet.
Wat betaal je daar dan voor?

Kijk ook eens naar de 1024/512 verbinding van Demon!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 20:09
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Martin schreef op 21-01-2004 @ 19:08:
Wat betaal je daar dan voor?

Kijk ook eens naar de 1024/512 verbinding van Demon!
32 euro nogwat geloof k (tjah mijn mama regelt de betaalzaakjes )
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 21:34
Martin
Martin is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 21-01-2004 @ 21:09:
32 euro nogwat geloof k (tjah mijn mama regelt de betaalzaakjes )
In- of exclusief aansluitkosten?

Voor een Demon 1024/512 verbinding betaal je 39 euro per maand, met tijdelijk geen aansluitkosten! Wat krijg je?
  • Geen dataverkeerlimiet
  • 20 MB homepageruimte
  • Vast IP adres <- leuk om eigen server te draaien, je krijgt tevens een adres als http://*klantnaam*.demon.nl
  • Onbeperkt aantal e-mailadressen
  • Toegang tot de Demon nieuwsservers
  • Gratis support via 0800-nummer <- Gratis support, welke breedband-aanbieders hebben dit eigenlijk nog?

Nog iets, Demon verkoopt zijn diensten via het netwerk van BBned, een netwerk dat alom geprezen wordt, dit in tegenstelling tot het netwerk van KPN (MxStream) waarover ik nog wel eens klachten hoor.

Nog een pluspunt, Demon is bij mij nog -nooit- down geweest! Dit in tegenstelling tot @home en inbelverbindingen...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 14:39
Verwijderd
In mijn geval moest ik bij demon € 175 aansluitkosten betalen. Bij zon niks. En ik ga per maand niet meer dan € 30 betalen. Heb inmiddels zon besteld
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 16:30
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Martin schreef op 21-01-2004 @ 22:34:
In- of exclusief aansluitkosten?

Voor een Demon 1024/512 verbinding betaal je 39 euro per maand, met tijdelijk geen aansluitkosten! Wat krijg je?
  • Geen dataverkeerlimiet
  • 20 MB homepageruimte
  • Vast IP adres <- leuk om eigen server te draaien, je krijgt tevens een adres als http://*klantnaam*.demon.nl
  • Onbeperkt aantal e-mailadressen
  • Toegang tot de Demon nieuwsservers
  • Gratis support via 0800-nummer <- Gratis support, welke breedband-aanbieders hebben dit eigenlijk nog?

Nog iets, Demon verkoopt zijn diensten via het netwerk van BBned, een netwerk dat alom geprezen wordt, dit in tegenstelling tot het netwerk van KPN (MxStream) waarover ik nog wel eens klachten hoor.

Nog een pluspunt, Demon is bij mij nog -nooit- down geweest! Dit in tegenstelling tot @home en inbelverbindingen...
aansluit kosten (was ??) gratis

ik heb ook geen datalimiet

en in de websites/eigenserver draaien heb ik me nog nooit in verdiept ( maar is geloof ik niet, behalve die website)

de emailadressen heb ik maar 1tje bij zon (ik geloof max 5 ofzo?)

en GEEN gratis support (wel via email, maar daar heb je niets aan als het niet werkt)

en zon is bij ook nog niet down geweest
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 18:51
Krekker
Krekker is offline
Ook bij zon heb je een fixed IP dus ook bij zon kun je je eigen server draaien, maar wie wil dat nou eigenlijk???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten