![]() |
||
Citaat:
![]()
|
heh, ik heb wel s gefaked. ja ik weet het ik ben een man, maar me het was al de tweede keer die avond en ik was al heel lang bezig, en ze kreeg een beetje pijn aan haar doos.. maar ze wou wel dat ik klaar kwam, dus heb ik gefaked een minuutje ofzo daarna
maar ze had het door haha
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, nooit gedaan... en 't is idd faken, niet facken. Ook nogal nutteloos, want zo leert iemand het natuurlijk nooit. Wel andersom trouwens... mijn ex-vriend gelooft waarschijnlijk nog altijd dat ik níét klaarkwam tijdens onze eerste keer, maar dat deed ik wel... maar dat durfde ik niet te zeggen want ik dacht dat het niet hoorde dat een meisje bij haar eerste keer klaarkwam en ik was bang dat hij dan zou dénken dat ik erover loog, en hij vroeg er ook niet letterlijk naar... |
![]() |
|
![]() |
kHeb bij mn eerste vriendje weleens gefaked.. gewoon omdat ik te zenuwachtig was om ergens van te kunnen genieten ofzo en ik dat niet zo goed durfde te zeggen... Later in de relatie werd ik wat mondiger en is het nooit meer nodig geweest te faken
![]()
|
Verwijderd
|
Echt nog nooit gedaan.. bij mij is er echt niet zoveel moeite voor nodig om me klaar te laten komen. Als het dus niet gebeurt dan:
a) is het ook de bedoeling niet b) wordt er toch erg weinig moeite voor gedaan c) gebeuren er dingen tussendoor die ik vervelend/irritant vind Mja.. bij die 3 gevallen zou het toch wel bizar zijn als ik een orgasme zou gaan faken. |
![]() |
|
Heel in het begin toen ik net met sex begon wel. Hij deed zo zijn best, maar ik kon echt niet meer, het was beurs en bont en blauw en het was op. Het lukte me echt niet. Ook niet bij mezelf. Maar ik vond het zo sneu voor hem.
Toen zijn we het ietsjes minder vaak gaan doen zodat ik kon bijkomen, en toen lukte het wel, kwestie ook van dat spreekwoordelijke drempeltje. Vanaf dat moment nooit meer gefaked. Heeeeel soms lukt het niet, twee keer per jaar ofzo. Dat zeg ik dan ook gewoon. Morgen beter, geen probleem.. |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: in hoeverre is 'gefaked' en normaal werkwoord van het Nederlands? Best wel een verengelsing naar mijn mening..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het probleem is alleen dat niet alle vrouwen zo'n heftig orgasme hebben en dan is het een stuk makkelijker faken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wel eens een orgasme gefaket? Signy | 81 | 15-08-2008 18:51 | |