Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
we waren toevallig in dezelfde disco en toen kneep die in mn kont (en die van alle andere meiden daar). pervers kind is het ![]() ![]() en hij deed alsof hij God was
Laatst gewijzigd op 21-01-2004 om 11:50. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou zijn kaak breken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"best een beetje" goed mogen we onszelf trouwens noemen, we hebben dit jaar de publieksprijs gewonnen in de finale van de Grote Prijs van Nederland, dat zegt opzich niet zoveel, ik zou zeggen kom zelf kijken! tot dan ?
||
Citaat:
||
Citaat:
ja ik ga wel heen, het is een kwartiertje fietsen van mijn huis ![]() en van katoen blíjkt live heel leuk te zijn en face tomorrow wil ik ook wel weer zien.. playroll ken ik niet, maar ik kijken
||
Citaat:
2. entree niet, muntjes misschien wel maarja waar is dat niet 3. neehoor, zijn vrijwilligeres 4. volgens mij verwar jij de donkey met een andere zaal want dat is dus echt niet zo 5. ik wel (hardheid, let's quit, neuk, blabla) maarja boeiu
||
Citaat:
![]() kutbands. komen overal, had je al 10 x kunnen zien. niets bijzonders dus, maar dat snap je ook niet, je houdt tenslotte van ska. maar ik weet heel goed wat de donkey shot is, ik heb vlakbij heemskerk gewoond, in heemskerk gewerkt, 50 m vd donkey shot woont een vriendin van mij, en ik kom er al 4 jaar, maar dan ongeveer 1 of 2 keer per jaar. en ze hebben wel geld bij de wc gevraagd, iig bij een hardcore show van 1,5 jaar geleden ofzo. en vrijwilligers zijn vaak veel vervelender dan personeel. het zijn vaak meubelstukken van de desbetreffende tent.
||
Citaat:
wat jij wil
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, net of iemand ook nog maar weet dat die show dan is.. Als het nou bands van wereldformaat zijn en de voorverkoop morgen start en binnen een minuut weer over zou zijn, ok. Maar dit slaat nergens op, probeer het begin mei weer eens ofzo. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
minitour playroll Rebirth Of Cool | 51 | 01-06-2004 06:37 |