| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Don Rosa is zeker super. Hij werkt nu aan een verhaal waarin Doortje Duck, de zus van Dagobert, terugkomt. William van Horn en Daniël Branca vind ik ook erg leuk. En die strips in "Een weekje..." van Al Taliaferro en Bob Karp zijn inderdaad briljant! De 'Suske en Wiske'-strips zijn heel slecht geworden sinds Marc Verhaegen de reeks heeft overgenomen, vind ik. Daar mogen ze van mij wel een punt achter zetten. Strips van nu die erg goed zijn, vind ik: 'Gilles de Geus' (Hanco Kolk & Peter de Wit- Uitgeverij Silvester) 'Nathalie' (Sergio Salma- Casterman) 'Cédric' (Laudec & Cauvin- Dupuis) en zeker en vooral 'Soda'(Philippe Tome & Bruno Gazotti- Dupuis). |
||
|
|
||
|
Citaat:
Disney Festival komt doordeweeks met herhalingen van oude series om 17.10u. Op zaterdag 16.55u en zondag 12.30u op KETNET. Nu is er nog 'House of Mouse' en of het 2e seizoen van Kim Possible nog komt is niet gegarandeert, maar ik verwacht het wel. Ik houd het in de gaten. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Wel jammer dat die Nederlands is. Ik vind engels veel leuker. VOoral omdat Donald dan ondertiteld is, want in het nederlands versta ik hem nog slechter dan in het engels
![]() (Voor iemand zegt dat ik te ver offtopic ga: DOnald is ook wel eens in een paar Ducktales eps voor gekomen )Roboduck was ook cool btw. Labbende Labbekak Of zoiets
|
|
|
||
|
Citaat:
Roboduck was erg leuk. Ik vond Karel Kraakei (Roboduck als hij Roboduck niet is) wel altijd net een tweelingbroertje van Donald. In sommige verhaaltjes is het wel duidelijk dat hij een vervanger voor Donald is. "Blabberdelabberkak!" Roboduck is ook nog een paar keer teruggekomen in 'Darkwing Duck'. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 19:27 | |