Advertentie | |
|
![]() |
|
Detectiepoortjes of fouilleren heeft geen nut, daardoor kunnen de leerlingen zich ook onveiliger gaan voelen, of er een sport van maken wie het eerst en wapen mee krijgt naar binnen, en als het dan toch binnen is waarom niet meteen uitteste?
Nee dat zou alleen maar gedeelte van privacy beroven, of ze gooien het zoals nare man al zei gewoon van buiten af over het hek ofzo
|
![]() |
Ik zou er geen problemen mee hebben. Maar of je daarmee de problemen voorkomt lijkt me ook sterk. Als je een 'wapen' nodig hebt vind je die vast wel ergens.. is het niet een mes of een pistool dan kan je altijd nog een stoel of zo gebruiken.
Dus.. moet er iets gedaan worden om te zorgen dat niemand het meer in zijn/haar hoofd haalt om iemand te vermoorden. En dat zie ik niet 1-2-3 gebeuren ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey,
Het lijkt me duidelijk. Er moeten gewoon weer zwaardere straffen komen. En je moet ze ook daadwerkelijk zolang laten zitten. Niet na 4jaar zeggen owja je bent zo lief geweest dus ga maar weer naar huis. Ik wil als ik 17.5 ben bij de politie. Hier in Zeeland wordt je nog enigszins met respect behandeld, maar in de grote stad kan je dat wel vergeten. Je wordt gezien als een stuk vuil. En dit zijn dan ook Nederlanders, maar ook zeker buitenlanders. Ik heb opzich niks tegen buitenlanders, maar het is er WEER één die een misdaad begaat. En hij zal wel iets van 4jaar krijgen want hij zal niet toerekeningsvatbaar zijn. REGERING DOE WAT AAN DE STRAFFEN, en a.u.b. geen prestatiebeleid bij de politie dat ze persé zoveel bonnetjes uit moeten schrijven. Laat ze zich meer richten op de criminaliteit. Ik hoop dat ze het ooit hier gaan begrijpen, mischien krijgen we dan toch nog een veilig land, met veilige scholen. Groeten Patrick |
![]() |
|
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat dit nodig is, maar we zien het, en we hebben het al vaker gezien in andere landen (altijd Nederland weer, die doet pas iets als het in hun eigen land echt mis is gegaan) dat het noodzaak is. Toch ga je als scholier die zulke dingen nooit of te nimmer in je hoofd haalt, denken 'Je hoeft mij toch niet te controleren, je ziet toch ook wel dat ik zoiets niet zou doen?!' Het vertrouwen is weg en dat vind ik niet fijn. Maar aan de andere kant heb ik liever een veiligere school die minder vertrouwt in je onschuld dan een school die volledig in ieders onschuld gelooft en waar vervolgens ook zoiets erg gebeurt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hacker aangeven? Oktay-Y | 10 | 24-04-2007 09:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
De Kantine |
Hoe is jouw school beveiligd? Gatara | 95 | 19-01-2004 13:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 |