Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Allereerst dankjewel voor de reacties
![]() Maar het is nogal moeilijk om hem niet elke dag te zien, want ik zie hem namelijk op school.. Het is flauw om hem dan te gaan ontlopen. Ook heb ik het er al met hem over gehad, en hij zei dat hij dat ook wel eens gehad heeft. En dat het bij hem ook wel weer ver ging. Maar ik heb het de laatste tijd wel heel extreem. Aan de andere kant als ik eraan denk dat het uit is, krijg ik zo'n rare kriebel in mijn buik (zo van dat ik het niet wil) Maar uhm, hoe zijn jullie hier weer uitgekomen dan? Miischien zijn we idd wel in een sleur geraakt. We ondernemen eigenlijk nooit iets. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als dit moeilijk gaat zou ik de nadruk van jullie verkering meer gaan leggen op lol en leuke dingen doen, om de sleur te verbreken. Bedenk wel dat jullie verkering waarschijnlijk ooit ontstaan is omdat jullie lol met elkaar konden maken. ![]()
|
het kan misschien ook helpen om hem eens in een andere omgeving te zien.. ga eens een weekendje samen iets leuks doen ofzo, zodat jullie echt even helemaal samen zijn en echt tijd voor elkaar hebben.
als je nooit eens iets leuks doet kun je je gaan ergeren aan de dagelijkse dingetjes terwijl je, als je eens iets onderneemt samen, weer helemaal verliefd op elkaar kunt worden. dit is mijn mening
|
Twee jaar geledn heb ik ook iets met een jongen gehad wat zo ging. Ik ergerde me op een gegeven moment aan alles, elk klein stom dingetje vond ik wel irritand. Maar ik was aan de andere kant ook heel gek op m. Na vier maanden heb ik het uitgemaakt omdat het gewoon niet leuk meer was en ik heel onaardig voor hem was, waar ik achteraf ook veel spijt van heb gehad. Als ik dat nu zo bekijk dan denk ik dat ik op dat moment nog helemaal niet toe was aan een relatie en daarom dingen ging zoeken om boos te worden zodat het op een gegeven moment uit ging. Ik wil niet zeggen dat dat bij jou zo is maar denk er eens overna.. Misschien gaat het ook wel vanzelf over..
|
*herkenning*
Ik heb een jaar een relatie gehad met iemand die heel veel irritante dingetjes had. Ik begon me er ook pas na een halfjaartje aan te ergeren, want daarvoor was ik gewoon superverliefd etc. Maar uiteindelijk kregen we door die ergenissen zoveel ruzie dat het echt niet meer ging. Maarjaah k ben toch wel, ondanks die irritaties, een hele tijd bij hem gebleven. Ik denk dat het wel normaal is. Iedere relatie heeft zn ups en downs zolang de ups maar overheersen is het juist gezond! Maar ga wel goed na of je echt wel van hem houdt! Je zegt dat je de ene keer heel veel van hem houdt en de andere keer denk je dat je em liever kwijt dan rijk bent. Dat is erg lullig tegenover hem. Najaah denk erover na etc maar onthoud dat de leuke kanten moeten overheersen en niet de irritante! Succes!
|
![]() |
Bij m'n vriendin en ik is het zo geweest dat we ook een hele tijd met elkaar gingen maar op het einde was het gewoon bijna iedere x ruzie en dat ging gewoon niet meer. Ze ontmoette onder tussen een "vriend" van mij, en daar werd ze verliefd op, zij zijn een tijdje met elkaar gegaan maar toen het uit was tussen die 2 en nog een paar vriendjes later is ze terug bij mij gekomen omdat we toch meer van elkaar houden (hielden) als we allebei dachten, dus ik denk dat als je echt van elkaar houd je toch wel weer bij elkaar komt
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... muurbloem | 3 | 03-03-2002 07:39 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |