![]() |
|
En dat vroeg ik me dus af... wat is nou jou favo MMORPG? Kan er eentje zijn die nog niet uit is (zoals WoW ) maar natuurlijk ook eentje die wel uit is (SWG ). Daarnaast kan het ook een gratis MMORPG zijn (denk aan PristonTale ).
Nou, mijn keuze gaat duidelijk naar World of Warcraft; gewoon omdat ik een Warcraft fan ben, en de sfeer die de screens uitstralen me gewoon laten zweten. Meer info over WoW: http://www.worldofwarcraft.com Meer info over gratis MMORPG's (Scholieren.com forumtopic): hier PS: Ga nou A.U.B. niet weer de discussie aan over het wel of niet belagelijk vinden van het betalen van een monthly fee!!!
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is zeker wel iets zinnigs... misschien is het niet helemaal jou onderwerp, maar je kan niet verwachten dat iedereen 8 MMORPGs speelt en er dus een favoriete bij heeft.. Ik vind het maandelijks bedrag ook belachelijk. Je blijft er voor betalen. |
![]() |
|
Als ik tijd, geld en geen vrienden had zou ik EVE: the second genesis spelen. Dat lijkt me best een gaaf spel; en grafisch is het zeer dik in orde (in tegenstelling tot wat ik gezien heb van SWG, bijvoorbeeld). Bovendien houd ik van rondvliegen in de ruimte
![]()
|
Ik ga ook voor WoW
![]() Pristontale heb ik vandaag van me systeem gegooid ![]() Vond het wel een geinig spelletje mede doordat ik vrij nieuw was.. maar het feit dat de engelse versie ver achterloopt op de aziatische haalt het plezier gehalte ver naar beneden. Das 1 minpunt... - Gebrek aan skills. - De gehele tijd monsters bevechten wat op ten duur gaat vervelen als je de lvl 60 haalt. En zo zijn er nog tal te verzinnen, in het begin is het leuk, later begint het meer en meer te sucken dat zul je vast en zeker merken als je spel speelt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik speel Ultima Online al voor meer dan 6jaar. En je hoeft er niet eens voor te betalen als je wilt. Er zijn duizenden Freeshard ( gratis servers)
en je kun hem ook nog eens gratis downloaden. http://www.theabyss.ru/eng/files.html kun je het eerste deel downloaden. ff een picca ![]() Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 20:51. |
![]() |
|
hm.. er is geloof ik ook een Final Fantasy mmorpg uit (pas uit of nog niet in europa?
![]() die zag er goed uit t'is nu w8en op WoW
||
![]() |
Citaat:
Idd, nog niet uit in europa. Jammer genoeg...
|
![]() |
|
SW:galaxies en FFXI lijken me wel wat, maar op 14 euro per maand steeds op te hoesten gaat wel maar liever niet, ik w8 wel op een fatsoenlijke met mooie graphics waar voor je niet hoeft te betalen, FF20 of zo
![]()
||
Citaat:
MMORPGS gaan nog heel wat veranderen in de wereld ![]() "and then suddenly, the games were not just games anymore" - Skyrise |
![]() |
||
Citaat:
wat is DAoC eigenlijk? Dark age of Camelot?
Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 18:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het interesseert mij geen fuck dat het jou niet interesseert. Er levert hier verdomme één persoon een mening over het betalen en jij gaat als de wannabe die je bent meteen uit je dak alsof de wereld vergaat. Als je niet tegen commentaar kan ben je aan het verkeerde adres kiddo! Laat het topic nu maar gewoon lekker uitlopen, en probeer niet jouw quasi-dissende opmerkingen hier te verspreiden, want ze dragen echt niet bij aan het niveau van jouw al-beschamend-domme dwaze topic.
|
![]() |
||
Citaat:
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren Jij hebt je inleiding gegeven, deskundige ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tenzij je de woorden gaat verdraaien, dan heb je idd gelijk ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|