FireCracker 12:04 24-01-2004
schreef:
In Your Room schreef op 23-01-2004 @ 18:49:
Ík?! [afbeelding]
juh
*ontopic doet*
kjoetie

<3
[Reageren]
In Your Room 14:16 24-01-2004
Harrison!

Oeh, ik raak zó verslaafd aan deze serie. Ep 10 was geweldig! <3 Dat hele gedoe met Candace, en die flashbacks, heel leuk! En een geweldig liedje aan het einde. <3
[Reageren]
FireCracker 14:32 24-01-2004
x-spekkie-x 15:01 24-01-2004
schreef:
FireCracker schreef op 24-01-2004 @ 13:04:
[afbeelding]
kjoetie
<3
OMG!

Die riem zit echt op een foute plek!

Dacht eerst dat het wat anders was

maar daar zit het toch net iets te hoog voor
[Reageren]
FireCracker 15:25 24-01-2004
oehh Harrison
damn ik kan eps 4 nog steeds nergens vinden

help!
en ik wil ook t beginliedje downloaden, maar kazaa kent t niet...
[Reageren]
FireCracker 15:42 24-01-2004
schreef:
FireCracker schreef op 24-01-2004 @ 16:42:
ik heb 'm wel, ik stuur 'm je wel over msn
ok. wacht dan moet k ff online komen hoor
als mijn msn zin heeft...
[Reageren]
Verwijderd 15:43 24-01-2004
schreef:
Blubje schreef op 24-01-2004 @ 16:36:
oehh Harrison 
damn ik kan eps 4 nog steeds nergens vinden 
help!
en ik wil ook t beginliedje downloaden, maar kazaa kent t niet...
Theme song
[Reageren]
schreef:
Sookie schreef op 24-01-2004 @ 16:43:
Theme song
tnx

maar kben m al van esther aan t krijgen

maar misschien weet je waar ik episode 4 vandaan kan halen??
[Reageren]
Verwijderd 15:50 24-01-2004
Verwijderd 16:07 24-01-2004
schreef:
Blubje schreef op 24-01-2004 @ 17:03:
ja, maar suprnova heeft m niet
*kijkt*
Wat stom ende vaag?

Laatst ook al niet.

[Reageren]
FireCracker 16:45 24-01-2004
*scheldt suprnova uit*
ik denken dat ik lekker de nieuwe ep aan het downen ben, wil ik 'm gaan kijken, is het de ep van 2 weken geleden

*boos*
[Reageren]
In Your Room 17:21 24-01-2004
FireCracker 17:26 24-01-2004
ik heb even behoefte om plaatjes te posten
nou meer leuks kon k ff niet vinden
[Reageren]
x-spekkie-x 16:05 25-01-2004
En toch vind ik dat eerste plaatje fout
(
dit plaatje)
Ik ben toch niet zoo geobsedeerd door sex dat ik de enige ben die dat ziet?
[Reageren]
FireCracker 17:09 25-01-2004
In Your Room 15:11 27-01-2004
FireCracker 17:33 27-01-2004
In Your Room 19:08 27-01-2004
In Your Room 19:24 27-01-2004
damn. hoe irritant. als ik mijn computer uit wil zetten en tru calling is nog niet klaar met downloaden, dan stop ik mijn download, maar waarom gaat ie daarna, als ik de computer weer aanzet, niet verder met downloaden waar ie gebleven was?
edit: nevermind. ik snap al hoe t werkt

[Reageren]
x-spekkie-x 19:05 28-01-2004
In Your Room 21:13 28-01-2004
schreef:
x-spekkie-x schreef op 28-01-2004 @ 20:05:
Niet om je te ontmoedigen hoor, maar dit is een standaard mailtje dat je terugkrijgt van Net 5 
Nu maar hopen dat ze er dit keer wel iets mee doen.
hmpf..

maar tis iig geen geautomatiseerd standaardmailtje als 'bedankt voor je mail' blablabla
[Reageren]
schreef:
x-spekkie-x schreef op 28-01-2004 @ 20:05:
Niet om je te ontmoedigen hoor, maar dit is een standaard mailtje dat je terugkrijgt van Net 5 
Nu maar hopen dat ze er dit keer wel iets mee doen.
zulk soort dingen moet je nou net voor je houden
[Reageren]
schreef:
Blubje schreef op 29-01-2004 @ 12:59:
Offtopic: ik ben online
[Reageren]
x-spekkie-x 15:01 29-01-2004
schreef:
Blubje schreef op 29-01-2004 @ 12:59:
nee juist niet

je moet wel realistisch blijven
Maar het heeft kans hoor!!
Dead Like Me gaan ze ook uitzenden op Veronica vanaf 22 februari. Daar is ook door geschreven door fans.
Je moet gewoon alle zenders aanschrijven!
[Reageren]
net eps 5 gezien!
ik vond het zwaaaar irritant dat ze de eerste keer die Mcat test geweldig maakte en de tweede keer kwam ze te laat en ging te weg. Mja dat heeft natuurlijk te maken met dat meisje wat ze moest redden en het feit dat zij is 'meant to be in the morgue' maar toch

oeh en nou blijkt dat die Davis (?) er meer vanaf weet
weet iemand trouwens waar ze dat vandaan hadden, dat van die mensen die zichzelf dood maakten en weer tot leven brachten, zodat er herinneringen uit t onbewuste naar boven kwamen? Het kwam mij namelijk onwijs bekend voor. Uit een of andere film ofzo
mja suprnova heeft nu afl 6 natuurlijk ook weer niet.
[Reageren]
In Your Room 16:52 30-01-2004
Geef mij die mail maar die je naar net5 stuurde, dan stuur ik em wel naar andere zenders
[Reageren]
In Your Room 09:23 31-01-2004
schreef:
AJMouse schreef op 31-01-2004 @ 03:36:
Geef mij die mail maar die je naar net5 stuurde, dan stuur ik em wel naar andere zenders
die staat in t buffytopic

alleen ff datgene van dat ze buffy en angel ook hebbe uitgezonden weghalen natuurlijk, want dat heeft niet elke zender natuurlijk gedaan

maar dat is logisch.
[Reageren]
schreef:
In Your Room schreef op 31-01-2004 @ 10:23:
die staat in t buffytopic
alleen ff datgene van dat ze buffy en angel ook hebbe uitgezonden weghalen natuurlijk, want dat heeft niet elke zender natuurlijk gedaan
maar dat is logisch.
zucht moet ik weer HEEELEMAAL zoeken

Maargoed, oke..
edit:
Ik heb hem naar Veronica gezonden...
schreef:
Hallo mensen van Veronica,
Ik weet niet of het bij jullie bekend is, of of jullie er al meer mailtjes over hebben gekregen, maar sinds het begin van dit TV-seizoen is op het Amerikaanse FOX een tv-serie begonnen, Tru Calling. Eliza Dushku, Faith uit de serie Buffy, speelt daarin de hoofdrol van Tru Davies.
De serie gaat over een meisje van 22, Tru Davies dus, dat net haar pre-med diploma heeft gehaald op de universiteit. Nu wil ze verder studeren, ze wil naar Medical School en een dokter worden, maar daarvoor moet ze eerst stage lopen. Maar haar stage in het ziekenhuis gaat niet door en in plaats daarvan komt ze te werken in een mortuarium. Op een avond wanneer ze de late dienst draait, 's nachts, de 'graveyard shift', komt er een lichaam binnen van een dode vrouw. Mensen die in een mortuarium terecht komen horen meestal nog niet dood te zijn, zijn vaak vermoord... Zo ook deze vrouw, en die vraagt Tru om hulp. Tru wordt één dag terug gezonden in de tijd, ze herleeft dus de dag waarop de vrouw vermoord werd. Ze moet op een of andere manier, zonder dat ze van te voren veel weet van die vrouw, proberen te voorkomen dat ze zal sterven. Dat is dus de eerste aflevering, de rest is op hetzelfde principe gebaseerd, iemand die dood is vraagt om haar hulp, zij herleeft de dag en moet proberen diegene te redden. De situaties zijn echter natuurlijk steeds anders, dus blijft het toch spannend. Het gaat echter niet alleen over haar werk, het gaat ook over Tru's persoonlijke leven, over haar liefdes, vrienden, haar broer en zus.. Het is dus niet heel eenzijdig, er zitten verschillende aspecten in.
Ik volg de serie zelf al een tijdje en het is echt een leuke serie. Ik denk ook wel dat het in jullie 'straatje' zou passen, omdat jullie ook series uitzenden die over bovennatuurlijke zaken gaan. En Eliza Dushku heeft ook in de series Buffy en Angel gespeelt. Ik ken nog meer Buffy&Angel fans die deze serie ook volgen en die zijn er erg enthousiast over, en ik denk dat er velen zullen zijn die deze serie ook zouden gaan volgen als die in Nederland op TV zou komen. Ik denk dat jullie met deze serie nogal wat kijkers van Net 5 weg kunnen trekken naar Veronica.
Dus daarom wilde ik even melden dat deze serie bestaat en waar het over gaat enzo, zodat jullie misschien zouden overwegen om de serie aan te kopen en uit te gaan zenden. Ik denk namelijk dat het wel een succes zou kunnen zijn. Gewoon een tip.
mvg,
Athan-Jon de Jager
Maar dat valt ook al onder datzelfde groepje als net 5 en sbs geloof ik. En naast Veronica weet ik niet echt welke zender nog meer zoiets kan uitzenden.. Yorin misschien? Oké ik mail ook nog even naar Yorin.
edit2:
Ik kan geen mail adres van Yorin vinden... zelfs niet van de rtl mediagroep!

iemand?
[Reageren]
FireCracker 15:11 01-02-2004
weet iemand wat er met bittorrent gebeurd is?

ik heb de nieuwste versie gedownload, maar wanneer ik iets wil downloaden komt er te staan dat ie 'program.exe' niet kan vinden, en volgens mij is heel bittorrent niet geïnstalleerd, want in de BT map staan dan alleen maar loze programma's
ik kan nu dus geen Tru Calling en geen One Tree Hill meer kijken
(kan iemand 'm niet over msn sturen ofzo? regardless dat het 10 uur duurt?

)
[Reageren]
In Your Room 16:38 01-02-2004
Black Butterfly 17:30 01-02-2004
ik wil het ook zien.

(want hallo, eliza dushku.)
maar. verder de schokkerige eerste dertien minuten van ep 1 die op de officiële site staan kom ik niet... niks op soulseek, kazaa doet het hier niet, en bittorrent klinkt waaaay te ingewikkeld om even in mijn eentje uit te gaan zoeken.
[Reageren]
schreef:
Black Butterfly schreef op 01-02-2004 @ 18:30:
ik wil het ook zien.
(want hallo, eliza dushku.)
maar. verder de schokkerige eerste dertien minuten van ep 1 die op de officiële site staan kom ik niet... niks op soulseek, kazaa doet het hier niet, en bittorrent klinkt waaaay te ingewikkeld om even in mijn eentje uit te gaan zoeken.
yo

Ik ga je wel helpen met BittoRent

Moet zowieso binnekort weer eens naar je toe komen
ontopic: nog geen verdere eps gezien. ik ga nu op jacht naar 6

maar dat zal wel 7 worden.
[Reageren]
Bittorent :kots:
Vriendjes op de universiteit van Enschede

ay:
[Reageren]
schreef:
AJMouse schreef op 01-02-2004 @ 20:37:
Bittorent :kots:
Vriendjes op de universiteit van Enschede
ay:
nou Bittorent valt best mee hoor.
das wel handig ja
alleen dat bestand via msn deed het toen niet
[Reageren]
Black Butterfly 15:30 03-02-2004
Aflevering 1 t/m 11 op dvd: 10 euro, inclusief verzendkosten
Moet je wel een dvdspeler in je computer hebben natuurlijk, want dit zijn afleveringen voor op je pc.
Dus ehm sorry blubje

Maar ik weet niet of er anderen zijn die zoiets zouden willen?
Ik kan ook van andere series 11 afleveringen ongeveer op 1 dvd branden
Das *natuurlijk* wel allemaal origineel he
[Reageren]