Advertentie | |
|
![]() |
|
wat merk ik veel haat in deze topic.
ze hebben misschien wel de publieksprijs gewonnen omdat ze het hele publiek van assen meegenomen en half nederland, maar dat mag de pret niet drukken ![]() zover wat ik gehoord heb vind ik wel cool en zo de show van de melkweg bekeken te hebben vind ik ze qua performance wat hebben van the apers ![]() alleen tjah, ze kosten wat ![]()
||
Citaat:
ik vraag gewoon om een reden om jullie te zien. PR eens een stukje man. Het is voor je band. En nee, dit topic gaat niet dicht.
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 11:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() PR een stukje ? Uuuuh, zal ik de bio plaatsen ? Na een lange lijst optredens, 3 demo cd's, meerdere radio en televisie performances, heeft de Asser powerpunk-band Playroll nu een single-cd in eigen beheer uit! De cd-single bevat drie tracks die in Studiosas te Groningen op zijn genomen. De studio waar eerder 'As Plastic As It Gets' (2002) werd opgenomen! De driemans formatie brengt afwisselende powerpunk. Door de jaren heen heeft de band veel verschillende invloeden om punk heen geplakt en met veel ingrediënten een geheel eigen geluid gecreeërd! Op het podium staat de band bekend om zijn verschrikkelijk energieke en intense live-set! De band gaat op het podium volledig los en weet het publiek op die manier ook altijd warm te krijgen! De jury van de voorronde én de finale van de Drentse Popprijs 2003 werd overtuigd door de energieke live-act van de jonge 'podiumbeesten', frisse nummers, en progressie die in drie jaar is gemaakt! Daarna werd in september -tegen alle verwachtingen in- zélfs de jury van de Regiofinale Noord van de Grote Prijs van Nederland overtuigt op dezelfde punten! De band heeft 6 december gespeeld in de Melkweg tijdens de landelijke finale van de Grote Prijs van Nederland. Hier gingen ze naar huis met de Samsonic publieksprijs twv €1000,- De band heeft op veel verschillende podia gestaan, van kleine café's tot supergrote podia zoals het bevrijdingsfestival te Assen, de Melkweg en een bomvol Paradiso in Amsterdam. In drie jaar tijd heeft de band opgetreden met Nederlandse bands als: De Heideroosjes, Peter Pan Speedrock, Green Lizard, De Dijk en Di-rect!
||
![]() |
Citaat:
![]() misschien moet je altijd bandjes kijken die je kent? ik zie wel vet veel bandjes die ik een keer kan zien.
||
Citaat:
en ja het was ook sarcastisch. ik kijk veel bandjes die ik niet ken, maar op concerten leer kennen. maar daar heb ik bij jullie weinig behoefte aan ik heb een mp3tje gedownt 'love me what I am not'. Wat een troep.
||
Citaat:
![]() ik zal ook es wat downen
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
waarom zo moeilijk doen over playroll. GPN publieksprijs is wat anders dan publieksprijs in vriezenveen. in waar?
||
Citaat:
||
Citaat:
het idee blijft hetzelfde. genoeg publiek meenemen, de kwaliteit is daar dan ondergeschikt aan. als een hiphopper 300 metalvrienden heeft zullen die metalvrienden uit hun dak gaan op hip hop.
||
![]() |
Citaat:
een absolute kutband zou zo ver niet komen.
|
Ach, Friso mag denken wat hij wil, ieder z'n mening, het is z'n muziek immers ook niet...
En hij heeft wel gelijk, we hádden ook een bus met 50 man meegenomen ja, maar op de avond zelf liepen er bijna 1300 rond. En ook hadden we inderdaad mailtjes verzonden aan veel mensen met 't verzoek online te stemmen. Dat heeft ongetwijfeld in ons voordeel gewerkt, maar dat zou iedere band doen in die situatie. Weezzz, je hebt gelijk wat betreft van Katoen. Muzikaal gezien 'mwah, niet echt bijzonder' en qua teksten al helemaal triest. Maar ik heb bewondering voor de manier en het niveau waarop die gasten alles zelf doen!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb wel respect voor ze...
|
![]() |
ieder zn mening ook idd.
We hadden 19% van de stemmen, de 2e plek had 13%. Ik vind het een beetje triest om te gaan zeggen dat je verliest omdat een andere band meer mensen mee had genomen. Dan had je maar met zoveel overgave moeten spelen dat de jury dacht, jezus, die doen dat leuk, dan hadden JULLIE gewonnen. niet zeuren als je verliest.
||
Citaat:
En het is altijd makkelijk om te zeiken op een band die wat wint natuurlijk. Maar zoals eerder gezegd, ik ga wel weer een keer als jullie wat meer in de buurt spelen martin en ron... dus regel dat ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() dat jullie uberhaupt tot de finale zijn gekomen zegt waarschijnlijk meer
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
minitour playroll Rebirth Of Cool | 51 | 01-06-2004 06:37 |