Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mensenkennis is geen slecht iets. 90% van de mensen is doorzichtig, dwz veel van hun acties zijn logisch en kun je van te voren zien aankomen. Soms is dat leuk, soms niet. Soms is het fijn om dingen over je heen te laten komen zonder er teveel over na te denken, zoals een eerste kus van een leuk iemand waarvan je nooit had gedacht dat hij/zij jou leuk vond (beetje lullig voorbeeld, maar goed).
Soms is het fijn om iemand bijna door en door te kennen. Dan voel je je veilig omdat je weet dat die persoon niet opeens met iets verrots en/of onverwachts aan komt zetten ("ik heb je altijd al gehaten"). Tip voor jou; niet teveel nadenken. Ik denk niet dat je dat kunt. Volgens mij ben je niet zo'n gevoelsmens maar hou je je erg beet aan je verstand, aan het 'denken', redeneren, ordenen, om zo voor jezelf veiligheid te creeren. Helemaal geweldig zou zijn als je iemand ontmoette die aan je gewaagd is. En die mensen zijn er vast wel ![]() Cat ps. zeg het me als ik fout zit met mijn mening en opmerkingen. Ik schrijf alleen op wat ik denk te zien in je stukjes en hoor het dus graag als het niet klopt..
|
![]() |
DarkCat en Frida, bedankt. Het is dat iemand heeft besloten om aanstaande maandag nationaal feest te vieren... Ik heb besloten de confrontatie aan te gaan
![]() ![]() ![]() gr, t |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik weet niet wat te doen op HBO niveau... Chloe Siere | 18 | 21-02-2005 11:08 | |
Psychologie |
dit klinkt heel asociaal... maar ik wil het toch vragen John Sickbock | 25 | 19-05-2002 13:12 |