Advertentie | |
|
![]() |
|
Afgelopen zaterdag: avondje Maastricht in La Cloche, Celebration, De Feest Fabrik (
![]() Afgelopen maandag: sportschool Afgelopen dinsdag: MVV-Sint Truiden Gister: naar een vriend Vanavond: Sportschool En komend weekend ga ik maar 1 keer uit in verband met mijn tentamenweek volgende week, dus dat zal wel zaterdag worden. Vrijdag waarschijnlijk alleen een biosje pikken (Lord Of The Rings voor de tweede keer ![]()
|
Ik ga geloof ik naar de dollars, nog nooit geweest, maar een vriendin van me viert daar d'r verjaardag... Is een rockcafe geloof ik...
Jah, je moet toch wat als Genesis weer 4 weken dicht moet van de politie ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Laat me raden: Je hebt geblondeerd haar, je koopt kleding van Miss Sexy, je hebt sinds kort puntlaarzen en je vindt beenwarmers vet? ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 01:35. |
![]() |
|
Vanavond: thuisblijven, er komt een vriend langs.
Donderdag: naar school, 's avonds fitnessen Vrijdag: vrij, zie wel, denk niet op stap, ligt er aan of vrienden gaan Zaterdag: eerst vakantie bespreken bij vrienden, dan als het goed is naar de Versuz in België ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 | |
Seksualiteit |
Welke forummer zou jij graag in een spel van uitbundige copulatie willen betrekken? Ochlocraat | 241 | 30-08-2003 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |