Oud 02-02-2004, 09:25
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
weet niet voor 100 procent zeker of dit in Lifestyle thuis hoort maar goed wist niet waar anders...

Stel: je gaat met z'n vieren op vakantie en niet voor het eerst. Een van de vier haakt af omdat hij met zijn vriendin op vakantie wil en dientengevolge niet met zijn vrienden. Ga je dan alsnog met zijn drieeën? Of is drie teveel?
We zijn hele goede vrienden van elkaar, al jaren. Een van de drie brengt ertegen in dat twee van de drie veel met elkaar zullen optrekken (dit is altijd al zo geweest) en dat er dus een 'buitenvalt'.

Wat zouden jullie doen?
Oud 02-02-2004, 09:38
Ramble On
Ramble On is offline
Als 2 van jullie altijd al meer met elkaar optrokken zou ik het niet doen. Dan voelt de derde zich waarschijnlijk buitengesloten. Als jullie gewoon goed met zn drieën kunnen opschieten zonder dat eentje wordt buitengesloten, wel doen
Ik kan bijvoorbeeld prima met 3 mensen ergens heen, ook op vakantie, zonder dat er ruzie komt of iemand zich buitengesloten voelt.
Oud 02-02-2004, 10:18
rodina
rodina is offline
Ja dit hoort absoluut op Lifestyle

Met 3 valt er altijd eentje buiten de boot.
Oud 02-02-2004, 10:28
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
rodina schreef op 02-02-2004 @ 11:18:

Oud 02-02-2004, 10:40
Milos
Milos is offline
Tsjsa drie is idd te veel ik zou dan nog iemand meevragen.
Oud 02-02-2004, 10:53
Verwijderd
nah onzin, ik heb 2 beste vriendinnen en we gaan alle drie met elkaar om en dat gaat perfect. Met zn drieen is zeker leuker om op vakantie te gaan dan met zn tweeen. Ligt heel erg aan jullie zelf, om ieder met 2 personen rekening te houden.
Oud 02-02-2004, 11:04
Susanne
Susanne is offline
Dat zou bij mij absoluut niet goed gaan, ik ben sowieso al iemand die zich snel buitengesloot voelt en erg op vrienden waar ik mee ben gekomen aangewezen is.. Niet dat ik niet mondig genoeg ben ofzo hoor om nieuwe vrienden te maken maar gewoon, ik wil niet 't vijfde wiel zijn
Ik zou het zelf niet doen iig, er blijft er altijd 1 over
Oud 02-02-2004, 11:11
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Als ik het gevoel zou hebben dat de andere twee beter met elkaar op kunnen schieten dan ik met één van hen zou ik het niet doen. Als het helemaal gelijkwaardig is lijkt me dat het wel kan. Je zegt al dat dit niet zo is, kun je niet nog een 4e vriend meenemen?
Oud 02-02-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef op 02-02-2004 @ 12:11:
Als ik het gevoel zou hebben dat de andere twee beter met elkaar op kunnen schieten dan ik met één van hen zou ik het niet doen. Als het helemaal gelijkwaardig is lijkt me dat het wel kan. Je zegt al dat dit niet zo is, kun je niet nog een 4e vriend meenemen?
precies wat ik wilde zeggen
Oud 02-02-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:

Idd, dat is niet leuk. Proberen iemand erbij te zoeken oid. Of duidelijk van tevoren afspreken dat jullie er op letten dat er niet steeds eentje de lul is ( maar dat gebeurt dan alsnog wel denk ik)
Oud 02-02-2004, 11:40
Verwijderd
Zijn twee ervan verwikkeld in een relatie? Dan niet doen. Anders: kan het best. Drie is beter dan twee want met z'n twee-en ben je te snel uitgeluld en zit de ander teveel op je nek.
Oud 02-02-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-02-2004 @ 12:38:
Idd, dat is niet leuk. Proberen iemand erbij te zoeken oid. Of duidelijk van tevoren afspreken dat jullie er op letten dat er niet steeds eentje de lul is ( maar dat gebeurt dan alsnog wel denk ik)
Waarom staat dit topic hier in godsnaam nog?
Oud 02-02-2004, 12:03
Verwijderd
Ja ehh kantine dus
Oud 02-02-2004, 12:14
Stormkraai
Stormkraai is offline
Citaat:

Onzin.
Oud 02-02-2004, 12:31
Wawl
Wawl is offline
Ik zie het probleem niet, eerlijk waar.
Oud 02-02-2004, 12:51
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Wawl schreef op 02-02-2004 @ 13:31:
Ik zie het probleem niet, eerlijk waar.
Ik ook niet, waarom kun je niet met z'n drieeen gaan?
Oud 02-02-2004, 12:52
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 02-02-2004 @ 13:51:
Ik ook niet, waarom kun je niet met z'n drieeen gaan?
Dan valt er iemand buiten de boot. Ofzo.
Oud 02-02-2004, 12:55
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Wawl schreef op 02-02-2004 @ 13:52:
Dan valt er iemand buiten de boot. Ofzo.
Pech.....
Oud 02-02-2004, 12:56
wissie
wissie is offline
Ik zou gewoon gaan als je goede vrienden bent, dan moet het lukken.
Oud 02-02-2004, 13:00
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik zou sowieso niet met m'n vrienden op vakantie gaan....
Oud 02-02-2004, 14:14
Verwijderd
volgens mij ben je zelf bang dat je buitengesloten word. anders zou je er niet over beginnen.
Oud 02-02-2004, 14:17
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Met 3 valt er niet per se een iemand buiten de boot. Het risico bestaat wel, maar zelf heb ik de ervaring dat het werkt met z'n drieen. Zelf zit ik bij een groepje vrienden wat altijd met z'n drieen optrekt. We zijn ook samen op vakantie geweest en dat werkte toen uitstekend. Weliswaar waren er op de helft van de week even wat spanningen, maar dat had niet met het aantal mensen te maken.
Oud 02-02-2004, 14:29
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:

Moet je met het vliegtuig gaan
Oud 02-02-2004, 14:37
FaZ
FaZ is offline
Niet gaan , daar krijg je spijt van
Oud 02-02-2004, 14:50
Silver rain
Silver rain is offline
Als jullie alledrie even goed met elkaar op kunnen schieten dan gaan, als er 2 meer met elkaar omgaan dan met de ander niet doen
Oud 02-02-2004, 14:51
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Oud 02-02-2004, 14:55
HandigeHarry
HandigeHarry is offline
tja licht eraan.. het kan zijn dat er een een beetje het buitenbeentje word of niet... ik zal het gewoonweg proberen en dan weet je het pas

Offtopic: wat voor een vakantie word het eigenlijk?
Oud 02-02-2004, 15:11
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Boeie zeg.
Oud 02-02-2004, 15:34
mijwn
mijwn is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 02-02-2004 @ 11:28:
Oud 02-02-2004, 15:38
Verwijderd
kan makkelijk lijkt mij

misschien dat er soms momenten zijn dat de een meer met de ander optrekt, maar als jullie goede vrienden zijn hoeft dat niet echt "gevolgen te hebben"
Oud 02-02-2004, 16:38
Dory
Dory is offline
Beetje moeilijk.
Vorig jaar op school bijvoorbeeld had ik ook twee beste vriendinnen, maar wij vielen nooit uiteen ofzo. Gesprekken waren ook altijd met zijn drieen, we waren echt een beetje een drie-eenheid zeg maar... Met hen had het echt gekund
Nu is een van de twee van school, en ik heb een andere goede vriendin, maar toch vormen we met die drie niet echt een groep, ook al vinden we elkaar allemaal heel aardig. Ik praat ook altijd tegen een van de twee, hebben hele andere manieren van spreken, humor etc... Nee, ik zou niet met hen op vakantie willen.

Nouja om kort te gaan Hoe liggen de verhoudingen? Was A vooral vriend van B, en B van C, en C van D en waren jullie daarom vrienden? Of zijn jullie echt een groep?
Oud 02-02-2004, 17:28
Lionheart
Wrm niet? Gewoon doen.
Oud 02-02-2004, 17:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
eris schreef op 02-02-2004 @ 17:38:
Beetje moeilijk.
Vorig jaar op school bijvoorbeeld had ik ook twee beste vriendinnen, maar wij vielen nooit uiteen ofzo. Gesprekken waren ook altijd met zijn drieen, we waren echt een beetje een drie-eenheid zeg maar... Met hen had het echt gekund
Nu is een van de twee van school, en ik heb een andere goede vriendin, maar toch vormen we met die drie niet echt een groep, ook al vinden we elkaar allemaal heel aardig. Ik praat ook altijd tegen een van de twee, hebben hele andere manieren van spreken, humor etc... Nee, ik zou niet met hen op vakantie willen.

Nouja om kort te gaan Hoe liggen de verhoudingen? Was A vooral vriend van B, en B van C, en C van D en waren jullie daarom vrienden? Of zijn jullie echt een groep?
En wat gaan we in de zomervakantie nou doen?
Dan gaan we dus ook met de drie eenheid + nieuwe vriendin weg
Oud 02-02-2004, 18:22
Quiana
Quiana is offline
Hangt van de band tussen die drie mensen af, lijkt me. Als
de twee mensen beter met elkaar klikken dan met de ander,
lijkt het me niet heel gezellig (dan krijg je idd het drie is teveel
effect), als het gelijkwaardig is, moet het best kunnen lijkt me.

En anders kun je idd nog kijken of er een vierde meewil?
Oud 02-02-2004, 18:26
Verwijderd
Ook op vakantie geweest met 2 vrienden, en ook ik raad aan: zoek er iemand bij. Natuurlijk is het gezellig, maar soms wil je even iets doen met 1 persoon erbij.. en dan is het knap lullig als je de andere persoon weer achterlaat

Onze karakters botsen wel eens, ondanks dat we al 5 jaar lang beste vrienden waren, maar soms heb je gewoon behoefte om de anderen even niet te zien
Oud 02-02-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 02-02-2004 @ 14:00:
Dat is toch lachen man, met een paar maten naar Salou om je helemaal lam te zuipen!
Oud 02-02-2004, 18:48
ManInTheMirror
Citaat:
Dukko schreef op 02-02-2004 @ 15:14:
volgens mij ben je zelf bang dat je buitengesloten word. anders zou je er niet over beginnen.
nee, het gaat om een vriend van mij die denkt buitengesloten te worden omdat een ander en ik altijd naar elkaar toetrekken
Oud 02-02-2004, 18:56
ManInTheMirror
Citaat:
eris schreef op 02-02-2004 @ 17:38:
Beetje moeilijk.

Ik noem het beestje wel bij de naam, das wat gemakkelijker. Yoshka en ik trekken vaak naar elkaar toe en Louis en Ben naar elkaar. Ben gaat dus niet mee. Louis is bang ...(het verhaal is bekend) We zijn weliswaar echt een groep, maar het probleem ligt em dus in het feit dat louis....
Oud 02-02-2004, 19:02
charly not
charly not is offline
Als ik zeker zou zijn dat de drie die overblijven nog gewoon goed met elkaar optrekken.. dan zou ik zeker gaan. Maar als een persoon in het dagelijks leven al minder contact heeft met de andere twee. Dan zou het sowieso anders liggen. Misschien overwegen om een extra persoon mee te nemen..
Oud 02-02-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 02-02-2004 @ 14:00:
Ik ook niet, hasselt-tuig
Oud 02-02-2004, 20:24
Che Guevara
Che Guevara is offline
Wanneer ik mij in zo'n situatie zou bevinden, zou ik ervoor kiezen slechts met z'n twee op vakantie te gaan; ik heb goede herinneringen aan dergelijke expedities.
Oud 02-02-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 02-02-2004 @ 19:30:
Dat is toch lachen man, met een paar maten naar Salou om je helemaal lam te zuipen!
da bedoel ik
Oud 08-02-2004, 08:28
Landslide
Landslide is offline
Hm.. Ik ben het er toch niet helemaal mee eens. Het is wel zo dat er vaak twee zullen zijn die meer samen optrekken, maar.. als dat drie keer twee groepjes zijn die elkaar afwisselen is dat niet echt een probleem, toch? En het kan.. ik spreek uit ervaring
Oud 08-02-2004, 09:56
Paris
Paris is offline
Citaat:
Susanne schreef op 02-02-2004 @ 12:04:
Dat zou bij mij absoluut niet goed gaan, ik ben sowieso al iemand die zich snel buitengesloot voelt en erg op vrienden waar ik mee ben gekomen aangewezen is.. Niet dat ik niet mondig genoeg ben ofzo hoor om nieuwe vrienden te maken maar gewoon, ik wil niet 't vijfde wiel zijn
Ik zou het zelf niet doen iig, er blijft er altijd 1 over
En dan zeker niet als er 2 zijn die vaker met elkaar optrekken dan met de 3e. Dan kan je er bijna van uitgaan dat er problemen komen. Is er niemand die je mee kan vragen?
Oud 08-02-2004, 12:10
Boogie
Boogie is offline
---> Reizen & Vakantie
Oud 08-02-2004, 14:18
Dory
Dory is offline
Citaat:
Parallel schreef op 02-02-2004 @ 18:57:
En wat gaan we in de zomervakantie nou doen?
Dan gaan we dus ook met de drie eenheid + nieuwe vriendin weg
Ja toch? Nou maak je me in de war
Oud 08-02-2004, 21:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb het vorig jaar gedaan en ik heb geen problemen gekregen.
Oud 10-02-2004, 12:37
ManInTheMirror
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 08-02-2004 @ 10:56:
En dan zeker niet als er 2 zijn die vaker met elkaar optrekken dan met de 3e. Dan kan je er bijna van uitgaan dat er problemen komen. Is er niemand die je mee kan vragen?
Nee dat lijkt me niet zo verstandig en zou bovendien niet weten wie...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten