Oud 17-01-2004, 12:07
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
zag dat er nog geen topic over dit festival was. zijn er nog mensen van plan om te gaan? lijkt me zeker vet om een keer heen te gaan

bevestigde bands:
David Bowie
Tim Christensen
I am Kloot
Kira & The Kindred Spirits
Korn
Meshuggah
Puppetmastaz
Ricochets
Santana
Under Byen
Wynona
Oud 17-01-2004, 12:13
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ik ben wel wat grotere namen gewend van Roskilde... nee dus
Oud 17-01-2004, 12:15
Master of Puppets
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 17-01-2004 @ 13:13:
ik ben wel wat grotere namen gewend van Roskilde... nee dus
ja goed, maar het is ook nog vroeg.
Oud 17-01-2004, 16:16
rodina
rodina is offline
Waarschijnlijk niet. Bowie komt ook op Werchter, Korn wil ik nog wel een keer zien maar nietzodanig dat ik daarvoor naar Denemarken ga. Santana
Oud 17-01-2004, 16:56
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 17-01-2004 @ 13:07:

bevestigde bands:

Korn
Meshuggah

die zijn wel gaaf alleen veelste ver weg om enkel die bands te zien, dan moeten ze nog met een veel betere line up komen.
Oud 17-01-2004, 17:38
Master of Puppets
Meshuggah wil ik zowiezo nog een keer zien. hoop dat ze ook op Graspop of Wacken komen.
Oud 17-01-2004, 21:03
Darko
Darko is offline
zit een kleine kans in dat ik ook naar Roskilde ga.. Meshuggah en Korn wil ik best zien..
Oud 17-01-2004, 22:51
A*
A* is offline
Als ik mijn rijbewijs dan heb, anders niet natuurlijk.
Oud 20-01-2004, 08:58
Verwijderd
het is ook best goed te doen met de trein...en in Duitsland heb je ook leuke meereiskortingen (en vertraging)...

en ik ben van plan dit jaar weer te gaan...ik vind het een veel fijner/goedkoper festival dan lowlands (en je mag glas op de camping)
Oud 02-02-2004, 12:17
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
zit ik helemaal een nieuw topic aan te maken en dan bestaat er al 1

maargoed, ik wil ook heel graag naar Roskilde. Geld voor het kaartje heb ik al opzij gelegd.

Iemand enig idee hoe duur de reis is?
Oud 02-02-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
lipglossnblack schreef op 02-02-2004 @ 13:17:
zit ik helemaal een nieuw topic aan te maken en dan bestaat er al 1

maargoed, ik wil ook heel graag naar Roskilde. Geld voor het kaartje heb ik al opzij gelegd.

Iemand enig idee hoe duur de reis is?
dat ligt eraan hoe je gaat.. met de auto, trein, vliegtuig, bus..

auto kun je zelf wel uitrekenen als je het aantal kilometers weet enzo
Oud 02-02-2004, 12:40
Verwijderd
ik ging vorig jaar met de trein met zn 2en, we hadden allebij railplus (die kan je aanvragen als je een OV-jaarkaart hebt of een andere korttingspas van de NS) en in Duitsland had ik 50% meereiskorting. Dat kwam neer op een retourtje van €115 per persoon...
Oud 02-02-2004, 14:31
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
maria schreef op 02-02-2004 @ 13:40:
ik ging vorig jaar met de trein met zn 2en, we hadden allebij railplus (die kan je aanvragen als je een OV-jaarkaart hebt of een andere korttingspas van de NS) en in Duitsland had ik 50% meereiskorting. Dat kwam neer op een retourtje van €115 per persoon...
prijzig
Oud 02-02-2004, 15:11
Verwijderd
ja, maar je bent ook iets van 10 uur onderweg...

en als je met meer mensen gaat heb je meer korting en als je de kosten split wordt t kaartje nog goedkoper... hoe eerder je reserveert trouwens ook...

je kan natuurlijk ook een interrailkaart halen voor iets van €185 dacht ik en nog een weekje rondtouren in Denemarken, Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk...
Oud 02-02-2004, 20:36
rideparanoia
rideparanoia is offline
lijkt me super maar beetje verweg, misschien volgend jaar, jaar erna, als ik rij iig
Oud 02-02-2004, 22:02
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
maria schreef op 02-02-2004 @ 13:40:
zo damn dat is wel erg duur...

en het ticket zelf kost al 155 euro

hmm misschien toch maar weer lowlands dan
Oud 03-02-2004, 09:01
Verwijderd
je zit er trouwens wel een week in tegenstelling tot lowlands... en het festival zelf duurt 4 dagen, de prijs van het bier is lager en je mag glas op de camping hebben (lees: je kan voor winkelprijs kratjes bier kopen op de camping)... (en Noren die helemaal loos gaan omdat ze in Noorwegen niet kunnen/mogen drinken zijn ook erg gezellig)

daarbij is Roskilde geen winst-maken-festival (winst die gemaakt wordt gaat naar goede doelen) dus je hoef je niet blauw te betalen aan dingen als eten en drinken...

Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 09:04.
Oud 03-02-2004, 09:40
naan
naan is offline
hoe werkt dat eigenlijk als je op roskilde werkt?
dat wil ik misschien wel gaan doen.
reizen is wel heel duur

maar een week klinkt wel leuk
Oud 03-02-2004, 09:43
Verwijderd
ik zou zeggen, check de website...
http://www.roskilde-festival.dk/obje...=c1000c&code=1
Oud 03-05-2004, 14:26
madwoman
madwoman is offline
zooo en up!!

Ok. nu ik werchter ga missen, kan ik net zo goed ff doorsparen en andere festivals ontdekken We kregen het plan om eindelijk eens een keer naar Roskilde te gaan. Grote vraag is: hoe kom ik er. Heb gekeken voor vliegen, dat is 130 euro retour naar Stockholm. In dit topic lees ik dat iemand met de trein is gegaan. Is dit goed te doen? Je zei iets over met nog meer mensen reizen enzo. Het enige dat ik weet is dat je in duitsland meereiskorting krijgt als je met zn tweeen bent, maar hoe zit dit als je met meer gaat? En van te voren boeken?? Moet je dit ver van te voren doen??

O en op de site las ik dat er twee soorten kaarten zijn. Is er in die 3dagen voor het échte festival al veel te beleven??? Kun je nog een fatsoenlijk campingplekkie krijgen als je 1 juli pas komt (tentamens ). zo dat was het (voorlopig)
Oud 10-05-2004, 12:22
Verwijderd
camping gaat op zondag al open, als je 1 juli pas komt heb je dus niet echt kans op een goed plaatsje... wij hadden het al moeilijk toen we zondag avond aankwamen...

voor hoeveel personen de meereis korting precies is weet ik niet, misschien kan je daar mee info over vinden op bahn.de... aangezien de reis iets van 10 uur duurt en je in verschillende treinen zit kan je beter al een tijd van tevoren reserveren om er zeker van de zijn dat je in elke trein ook kan zitten... als je dit een bepaalde tijd van te voren doet krijg je ook weer korting...

de dagen voor het festival is er niet echt wat te beleven, er zijn wel campingbandjes en je kan er wat winkelen maar wat ik vorig jaar heb gedaan is rondhangen met gare noren en karsk leren drinken, verder rijd er een treintje van de camping naar roskilde-stad. Daar kan je boodschappen doen en met de trein naar Kopenhagen (is iets van 20-30 min.)

en ik heb een kaartje! ik ga dus zeker weten
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten