Oud 27-01-2004, 17:09
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Heeft iemand hem al gezien en is ie goed?
Oud 27-01-2004, 17:54
rijk_v
rijk_v is offline
is al een topic over
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:09
Sithan
Sithan is offline
Volgens mij reageren mensen die m gezien hadden in dat topic over die van 1974
Oud 27-01-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 27-01-2004 @ 18:54:
is al een topic over
Dat is de oude vriend, maar hebben mensen al de nieuwe gezien? Ik wil er namelijk vrijdag heen gaan met mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:50
Maarten
Maarten is offline
Hij is lachwekkend

En soms best eng
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:31
Ketjing
Ketjing is offline
wel mooie hoofdrolspeelster
Oud 27-01-2004, 19:34
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-01-2004 @ 20:31:
wel mooie hoofdrolspeelster
Foto!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:37
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
telluriet schreef op 27-01-2004 @ 20:34:
Foto!
ff zoeken
Oud 27-01-2004, 19:38
Ketjing
Ketjing is offline
hopen dat het mag
Oud 27-01-2004, 20:10
Maarten
Maarten is offline
Ketjing!

Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:45
Blubje
Blubje is offline
2004

Maar ik heb m gezien en ik vond m wel leuk. Het verhaal is niet echt denderend (mja dat was bij de oude ook al niet). Maar hij is echt eng. Ik vind films niet vaak eng, maar ik vond deze echt zo verschrikkelijk! Er zitten ook onwijs veel goede schrikmomenten in dat je echt de hele zaal tegelijk hoort gillen

Als je niet van bloed/vleeshaken in ruggen/kettingzagen door benen/messen die armen afhakken houdt, ga er dan vooral niet heen! Ik kan hier meestal goed tegen, maar na het zien van deze film was ik serieus misselijk. Heel raar. Zal wel door de spanning en de goorheid samen komen ofzo
Oud 27-01-2004, 20:49
Maarten
Maarten is offline
2003 hoor... in Nederland 2004 ja maar wij tellen niet mee als het gaat om releases

Bij ons ging iedereen enorm lachen in de bioscoop
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:51
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 27-01-2004 @ 21:49:
2003 hoor... in Nederland 2004 ja maar wij tellen niet mee als het gaat om releases

Bij ons ging iedereen enorm lachen in de bioscoop
oh, ik dacht juist dat t in de originele titel 2004 was, maar dat zal dan wel niet

Ja, ok d'r zitten ook echt leuke stukken in. Vooral t begin is echt humoristisch. Maar ik vond m toch vooral...eng. Ja.
Oud 27-01-2004, 22:25
wilco984
wilco984 is offline
Ik vond em niet zo eng..

Ook de goorheid viel toch wel mee.. ???

Ik kijk amper dit soort films.. vind ze wel stoer.. maar om nou te zeggen echt goor..

Najah behalve dan bij

Spoiler

Daar keek ik even achterom!
Oud 28-01-2004, 00:33
Stevill
Stevill is offline
Ik vond em wel erg geslaagd voor een remake de 1e die echt goed is, en die tjick die dr in speelt,

Ik zou dr doen
Oud 28-01-2004, 09:51
miss x
miss x is offline
Ik vond het wel een goede film en best wel eng
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:19
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Blubje schreef op 27-01-2004 @ 21:45:
2004

Maar ik heb m gezien en ik vond m wel leuk. Het verhaal is niet echt denderend (mja dat was bij de oude ook al niet
Het is waargebeurd

en ik dacht dat ie zo slecht zou zijn? (zoals de meeste horrofilms van tegenwoordig)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:29
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Martijn schreef op 28-01-2004 @ 19:19:
Het is waargebeurd
En wederom is de marketingcampagne geslaagd...waargebeurd my ass, net zo waargebeurd als de silence of the lambs
Gebasseerd op Ed Gein enkel, en basseren is in de zin van deze film wel een heel groot woord...
Oud 29-01-2004, 08:26
Maarten
Maarten is offline
Mijn kont is gebaseerd op de glimlach van de Mona Lisa

;p

Zelfde waarheidsgehalte
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:56
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 29-01-2004 @ 00:29:
En wederom is de marketingcampagne geslaagd...waargebeurd my ass, net zo waargebeurd als de silence of the lambs
Gebasseerd op Ed Gein enkel, en basseren is in de zin van deze film wel een heel groot woord...
wat ik ook al in t andere topic postte:

Citaat:
en wat het verhaal betreft: ik geloof dat het een combi van 2 dingen is. t is wel gebaseerd op iets echts, maar dan gecombineerd. er was namelijk een seriemoordenaar die van de huid van mensen een pak maakte (daar hebben ze dus Leatherface uit bedacht) en de andere was een seriemoordenaar Eddy Gein idd. en daar hebben ze dus een combi van gemaakt, zodat het 1 verhaal werd.
ik geloof dat ik dat in een moviespecial heb gezien over deze film. of ergens gelezen ofzo.

maar zoiets was het iig. niet echt heel erg waargebeurd dus, maar allerlei aspecten van waargebeurde dingen door elkaar gehaald.
Oud 29-01-2004, 12:01
Liessie
Liessie is offline
Ik ga er volgende week heen
(Zou eigenlijk gisteren gaan, maar ben toen naar Mona Lisa Smile geweest --> )
Maar deze lijkt me heel leuk, een vriendin van me zei dat 'ie super was!
Oud 29-01-2004, 12:31
Verwijderd
Ik heb net de trailer een paar keer bekeken echt super mooi en vooral dat liedje in het begin. Weet iemand misschien hoe dat liedje heet. Echt super super mooi, volgens mij is dat liedje ook in the gladiator....

http://www.texaschainsawmovie.com/
Hier is het liedje ook te vinden.

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:40
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Syphon schreef op 29-01-2004 @ 13:31:
Ik heb net de trailer een paar keer bekeken echt super mooi en vooral dat liedje in het begin. Weet iemand misschien hoe dat liedje heet. Echt super super mooi, volgens mij is dat liedje ook in the gladiator....

http://www.texaschainsawmovie.com/
Hier is het liedje ook te vinden.
This mortal coil met Song to the siren...
Goed nummer inderdaad

Het laatste muziekje is trouwens uit gangs of new york tijdens het gevecht tussen de twee bendes, die is ook vet mooi
Trailer is echter beter als de film helaas

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 12:43.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 29-01-2004 @ 13:40:
This mortal coil met Song to the siren...
Goed nummer inderdaad

Het laatste muziekje is trouwens uit gangs of new york tijdens het gevecht tussen de twee bendes, die is ook vet mooi
Trailer is echter beter als de film helaas
Zekers echt super vet. Ben nu toch alleen thuis, lekker keihard dat nummer aan. Ach ja ik ga de film morgen zien.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
en wat het verhaal betreft: ik geloof dat het een combi van 2 dingen is. t is wel gebaseerd op iets echts, maar dan gecombineerd. er was namelijk een seriemoordenaar die van de huid van mensen een pak maakte (daar hebben ze dus Leatherface uit bedacht) en de andere was een seriemoordenaar Eddy Gein idd. en daar hebben ze dus een combi van gemaakt, zodat het 1 verhaal werd.

Niks combi. Ed Gein maakte een pak van mensenhuid.
Oud 29-01-2004, 16:28
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Juice schreef op 29-01-2004 @ 15:30:

Niks combi. Ed Gein maakte een pak van mensenhuid. [/B]
hm, nou dan klopt mijn dingetje niet helemaal, maar t is echt wel een combi.
wacht ik ga t ff opzoeken, anders weten we (ik in ieder geval) het nooit...
Oud 29-01-2004, 18:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Blubje schreef op 29-01-2004 @ 17:28:
hm, nou dan klopt mijn dingetje niet helemaal, maar t is echt wel een combi.
wacht ik ga t ff opzoeken, anders weten we (ik in ieder geval) het nooit...
Vrij simpel anders: Ed Gein maakte kunstwerken van lijken en at mensenvlees, en werd daardoor min of meer gedwongen door waanbeelden zijn overleden moeder. Daar is Leatherface op gebasseerd, alleen zijn familie leeft nog.
De rest van het verhaal komt uit het brein van Tobe Hooper.
Oud 29-01-2004, 19:09
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Juice schreef op 29-01-2004 @ 19:00:
Vrij simpel anders: Ed Gein maakte kunstwerken van lijken en at mensenvlees, en werd daardoor min of meer gedwongen door waanbeelden zijn overleden moeder. Daar is Leatherface op gebasseerd, alleen zijn familie leeft nog.
De rest van het verhaal komt uit het brein van Tobe Hooper.
klinkt wel aannemelijker ja. toch vreemd, ik heb t echt ergens gelezen/gezien dat het een combinatie zou zijn. maar ik kan dat nergens meer vinden. naja mocht ik het toch nog tegenkomen, dan post ik t wel
Oud 29-01-2004, 19:39
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-01-2004 @ 20:38:
hopen dat het mag
[afbeelding]
Niet verkeerd, ze kijkt alleen zwakbegaafd.

Verder best een lekker wijf, opzich.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:21
Tumor
Tumor is offline
Citaat:
telluriet schreef op 29-01-2004 @ 20:39:
Niet verkeerd, ze kijkt alleen zwakbegaafd.

Verder best een lekker wijf, opzich.
haha telnurdmietje loopt hier ook nog rond joh
Oud 30-01-2004, 21:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Blubje schreef op 29-01-2004 @ 20:09:
klinkt wel aannemelijker ja. toch vreemd, ik heb t echt ergens gelezen/gezien dat het een combinatie zou zijn. maar ik kan dat nergens meer vinden. naja mocht ik het toch nog tegenkomen, dan post ik t wel
Ik kan je verzekeren dat het onzin is, waar je het ook vandaan hebt. TCM is alleen maar gebasseerd op Ed Gein en op niemand anders.
Oud 31-01-2004, 09:53
The Crash Bash
Ik vond hem wel goed ben gisteren gaan kijken.
Niet akelig wel gore stukken

Ook een goed stuk vond ik:
Spoiler
Oud 31-01-2004, 11:48
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Tumor schreef op 30-01-2004 @ 20:21:
haha telnurdmietje loopt hier ook nog rond joh
krijg aids, kutgothic
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 12:04
Zlatansliefurd
Zlatansliefurd is offline
kheb 'm ook gezien, kheb toch wel 1 keer een gil geven.. maar ik had verwacht dat je kon zien dat leatherface echt iemand bewerkte met z'n kettingzaag, dat viel dan gelukkig weer mee. De film vond ik wel eng.. het grappigste vond ik met 't varken in zo'n 'kast'.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:23
The Crash Bash
Hier nog een toepasselijke smilie. :
Oud 01-02-2004, 14:11
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik heb hem dus gister gezien, en ik vond hem toch erg spannend
(maja dat komt misschien ook doordat ik heel erg snel schrik )
Maar ik en een vriendin vroegen ons toch wat af over de muziek,
die klonk af en toe wat ''vals'' (alsof de 'plaat' nog moest opwarmen maar dan de hele tijd)
Hoorde dat nou zo,....? Of zaten wij gewoon in 'n ''verkeerde'' bioscoop?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 16:40
annetjuh
annetjuh is offline
kheb hem gezien.
en het is zo'n kutfilm.
Ik schrok me telkens de pleuris is wel mooi maar af entoe iets te overdreven.
Maar wel coole film. d'r zit wel een aprubt einde aan.
Oud 01-02-2004, 20:12
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
nathalie schreef op 01-02-2004 @ 15:11:
Maar ik en een vriendin vroegen ons toch wat af over de muziek,
die klonk af en toe wat ''vals'' (alsof de 'plaat' nog moest opwarmen maar dan de hele tijd)
Ik snap niet wat je precies bedoeld
je hebt trouwens wel zo'n cool soort fotomaakmuziekje erin zitten
Oud 02-02-2004, 13:39
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dan meld je dat toch bij het personeel van de bioscoop?
Oud 02-02-2004, 14:36
FaZ
FaZ is offline
jessica debiel lijkt me troep
Oud 02-02-2004, 18:39
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-02-2004 @ 14:39:
Dan meld je dat toch bij het personeel van de bioscoop?
Nee dat schijnt het personeel aan te moeten voelen en mocht de uitzondering zich voordoen dat ze het wel melden dan is dat altijd achteraf en niet in de pauze
Oud 02-02-2004, 20:05
legatus
legatus is offline
Citaat:
Nee dat schijnt het personeel aan te moeten voelen en mocht de uitzondering zich voordoen dat ze het wel melden dan is dat altijd achteraf en niet in de pauze
Ik zou me dood irriteren en het gaan melden. Mensen klagen bijna altijd achteraf. Hebben ze een hele bak popcorn achter de kiezen, komen ze na de film melden dat hij wel taai was en vies. Operateurs kunnen ook niet altijd zien wat het euvel is als je vijf zalen hebt of meer en ze beginnen niet allemaal tegelijk.

Wat nog irritanter is zijn mensen die bijna nooit, of zo nu en dan, eens naar de bioscoop gaan en als er dan iets misgaat roepen dat het altijd misgaat en hoe zo'n k*tbioscoop het wel niet is.
Oud 02-02-2004, 20:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-02-2004 @ 21:05:
Ik zou me dood irriteren en het gaan melden. Mensen klagen bijna altijd achteraf. Hebben ze een hele bak popcorn achter de kiezen, komen ze na de film melden dat hij wel taai was en vies. Operateurs kunnen ook niet altijd zien wat het euvel is als je vijf zalen hebt of meer en ze beginnen niet allemaal tegelijk.

Wat nog irritanter is zijn mensen die bijna nooit, of zo nu en dan, eens naar de bioscoop gaan en als er dan iets misgaat roepen dat het altijd misgaat en hoe zo'n k*tbioscoop het wel niet is.

Maar ik deel je mening, het lijkt me behoorlijk irritant. Ik erger me echter meer aan irritant biospubliek, dat gaat praten enzo.
Oud 03-02-2004, 01:02
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik erger me echter meer aan irritant biospubliek, dat gaat praten enzo.
Dat is irritatiepunt nummer één, natuurlijk. Mensen die naar de bioscoop gaan en plots alle recente gebeurtenissen in hun leven moeten gaan vertellen. Kom ik er altijd even bijzitten, of staan, en vraag ik ze of ze niet beter naar een café hadden kunnen gaan. Dan geef ik ze een keuze, stil de film verder kijken of de zaal verlaten. Is de film slechts een kwartier aan de gang dan krijgen ze van mij hun geld ook nog terug, zolangs ze maar opdonderen als ze zich niet stil kunnen houden.

Maar we moeten ons erbij neerleggen. Film is volksvermaak en het grote deel interesseert het geen bal waar ze naar kijken ,want ze vinden alles geweldig, snappen de helft niet, maar zijn wel weer op de hoogte van de nieuwe parfum van hun vriendinnetje en dat popcorn in je haar erg vervelend is.

Koppen dicht en film kijken!
Oud 03-02-2004, 14:40
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 03-02-2004 @ 02:02:
Dat is irritatiepunt nummer één, natuurlijk.
Of dat ze het tof vinden om drop oid naar het doek te gooien...
Als ik ze daar toch een keer op betrap
Of zeggen dat het geluid te hard staat, terwijl de volgende komt klagen dat het te zacht is
Of dat het koud is terwijl de helft van de mensen ijs loopt te vreten...
Ik kan nog wel even doorgaan...
Oud 03-02-2004, 17:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef op 03-02-2004 @ 02:02:
Dat is irritatiepunt nummer één, natuurlijk. Mensen die naar de bioscoop gaan en plots alle recente gebeurtenissen in hun leven moeten gaan vertellen. Kom ik er altijd even bijzitten, of staan, en vraag ik ze of ze niet beter naar een café hadden kunnen gaan. Dan geef ik ze een keuze, stil de film verder kijken of de zaal verlaten. Is de film slechts een kwartier aan de gang dan krijgen ze van mij hun geld ook nog terug, zolangs ze maar opdonderen als ze zich niet stil kunnen houden.
Werk jij in een bioscoop dan?

Citaat:
Koppen dicht en film kijken!
Precies. Ik zat eens achter een vrouw die de eerste helft van Return of the King zo zat te praten dat ze de tweede helft niet snapte en aan haar dochters dingen vroeg als "Die Orks, zijn dat nou die slechten?".
Normaal gesproken ben ik op dit gebied niet erg agressief en zeg ik alleen maar 'ssst' maar bij dit rampgeval heb ik toen ze begon te bellen het mobieltje uit haar handen gepakt. Het kan echt heel ver gaan.
Oud 03-02-2004, 18:00
legatus
legatus is offline
Citaat:
Werk jij in een bioscoop dan?
Manager zelfs.
Oud 05-02-2004, 20:27
annetjuh
annetjuh is offline
ach jah.
de bioscoop.
je hebt er altijd een stel klunsen tussen zitten die niets anders doen dan de avond van een ander te verpesten.
dat noemen ze fun!
Oud 07-02-2004, 16:02
annetjuh
annetjuh is offline
Die hoofdrol speelster Jessica Biel
die doet ook zo'n reclame van een of ander smeeseltje op tv.
Oud 07-02-2004, 16:08
The Crash Bash
Wet shirt van Jessica Biel

Alleen zie je het niet zo duidelijk omdat ie wat donker is.

http://www.imdb.com/gallery/ss/03242...th_key=0324216
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten