Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Gaat u wel eens met het openbaar vervoer ergens heen ???
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? nee 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer hij gaat te weinig en komt op niet genoeg punten 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? dat dus
||
Citaat:
|
![]() |
|
1. Gaat u wel eens met het openbaar vervoer ergens heen ??? Ja
2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Duur, vaak vertragingen en in ons dorp komt er geen bus. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Goedkoper, beter op tijd en een verbinding naar ons dorp.
|
Ja, zovaak aangezien ik nog geen auto heb. 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Jah, behalve in de wat kleinere steden is de wachtijd langer dan de reistijd. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer? Lange tijd die je moet wachten op een OV middel. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Het liefste goedkoper voor onder de 18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
debotjuh schreef op 31-01-2004 @ 11:22:
1. Gaat u wel eens met het openbaar vervoer ergens heen ??? Ja, dagelijks. 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja, anders zou ik heel dat eind moeten fietsen. ![]() 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer De dienstregeling is slecht, je moet soms een half uur wachten voordat de volgende bus/trein komt. Daarnaast is het te duur en mogen er wel meer treinstellen ingezet worden in de spits, want met dertig man in een hokje staan is niet erg comfortabel. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Zie vraag 3: meer treinstellen, betere dienstregeling, goedkoper. Voor- en achternaam is toch niet relevant bij een enquête? |
![]() |
|
![]() |
Ja, regelmatig. 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer ??? Vertraging, geen aansluiting. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Niets. Wat veel vraagtekens.
|
Verwijderd
|
1. Gaat u wel eens met het openbaar vervoer ergens heen?
meestal naar me school, wel een paar keer per week dus! 2. Vind u het openbaar vervoer handig? ik gebruik bijna alleen de trein, en dies wel handig. vertragingen vallen meestal wel mee. overigens gebruik ik ook de metro, die komen echt ALTIJD op tijd, maar zijn wel erg druk meestal 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer? vertragingen! treinen die uitvallen! en de drukte in de treinen, tis soms echt verschrikkelijke (maarja dat heb je he in de randstad) 4. Wat moet er veranderd worden aan het openbaar vervoer? langere treinen of meer treinen, tenminste in het gebied waar ik woon. verder niet zo veel |
![]() |
|
Ja, naar de universiteit 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Als ze optijd rijden ect wel, maar ik kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer? Te laat rijden, slechte aansluitingen, niet omroepen als er vertraging is, geen bussen inzetten als er geen treinverkeer mogelijk is (voor de kerst reden er een keer geen treinen tussen arnhem en nijmegen, geen bussen, advies: Utrecht, s'Hertogenbosch en dan nijmegen. bijna 4 uur over gedaan, terwijl je dat stukje normaal in een ruim kwartiertje red) Van bussen dat ze nooit op de tijd rijden die wordt aangegeven, niet stoppen ect. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Een soort metrosysteem voor treinen zou wel wat zijn. Dan gaat er gewoon iedere 10 minuten een trein (dus aansluitingen ect is geen probleem, geen verschillende soorten treinen waardoor je niet als intercity achter een stoptrein hangt) Verder beter matterieel (treinen, rails, wissels ect. dan heb je minder vertragingen daar door) Verder is het ook gewoon vrij duur.
||
![]() |
Citaat:
|
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? ja 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer je bent er afhankelijk van 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? niet veel, ik heb er verder weinig problemen mee... (het is wel belachelijk duur als je geen OV hebt...)
|
Ja !!! ![]() 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja !!! 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Dat ze niet 24/7 rijden. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Er moeten minder vaak diensten geschrapt worden, oftewel een zooitje geld erin pompen. Mijn voornaam is Keyser en mn achternaam Saus trouwens. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? ja 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer je staat soms best lang buiten te wachten in de kou. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? meer metro's en treinen in de spits, zodat je lekker kan zitten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
1. Gaat u wel eens met het openbaar vervoer ergens heen ??? Ja
2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Nou, het is wel nuttig dat het er is, maar het moet allemaal beter geregeld worden. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer? Vaak niet op tijd, gaat nog langzaam 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Snelheid, dat de treinen meer op tijd rijden
|
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? ja 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Dat je soms een bezoek vroeger moet afsluiten omdat het openbaar vervoer dan vertrekt, maar stiekem is dat logisch 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? âls ik het wist , zou ik het zeggen..
|
Verwijderd
|
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? wel handig dat het er is, maar regelmatig functioneert het niet 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Dat ze op vaste tijden rijden 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? 24 uur per dag rijden, goedkopere kaartjes, beter comfort |
![]() |
|
![]() |
2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? 1. Ja 2. Ja 3. Dat het zo beperkt is (vooral treinverkeer dan), beperkt qua aantal stations (in zeeuws-vlaanderen zijn er geen) en beperkt qua aantal ritten (een keer in het uur is weinig) 4. Het moet vaker rijden, sochtends vroeger beginnen te rijden en savonds later doorrijden. Eigenlijk moet het 24 uur per dag beschikbaar zijn. |
![]() |
|
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? redelijk 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer kosten, vertragingen, geen pivacy, vaak geen plaats 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? De minpunten die ik net opnoemden |
![]() |
|
Ja. 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Sommige buslijnen die opeens een hele andere route rijden/bepaalde route niet meer rijden. Meer treinen in spituren. En op bepaalde routes moet je ook lang op de metro wachten. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Zie 3. |
![]() |
||
Citaat:
2. ja 3. Dat het vaak overvol is 4. Meer OV, het gebeurt nu regelmatig dat een tram niet eens bij een halte stopt omdat de tram toch al overvol is. En van mij zouden de kosten ook wel omlaag mogen.
|
Naam: Eva
1. Gaat u wel eens met het openbaar vervoer ergens heen ??? Ja. 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer? Afhankelijkheid en kosten. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Kosten omlaag en er 24 uur per dag van op aan kunnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 4. Ze motte op tijd gaan rijde! en de ouwe knarren moeten op een ander tijdstip boodschappen gaan doen. |
![]() |
|
Naam: Pietje Puk
1. Gaat u wel eens met het openbaar vervoer ergens heen ??? Ja: Vrienden, school, uitgaansgelegenheden, de stad in (Utrecht) 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Jazeker, al had de bus naar Amersfoort beter gekund. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Bussen in boerengaten, rijden om het uur of helemaal niet, slechte verbinding. Vertraging of uitval (trein/bus) Die koude bushokjes 's winters.. brr.. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Het moet sneller kunnen, vooral de bus, op sommige lijnen hoeft het van mij nml. echt niet dat-ie overal doorheen rijdt, door elk dorp, of een sneldienst erbij. Zonder OV is het trouwens veels te duur allemaal. Enorm goedkoper maken dus! Liefst in de stad ook nog gratis zoals dat in belgië gedaan wordt. Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 20:57. |
![]() |
|
![]() |
heel soms naar school 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? helemaal niet. Moet een klere end lope en bussen rijden erg om. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer het zijn allemaal gare chaffeurs laatst wou ik naar wtc(amsterdam) en wou uitstappe op ijsbaanpad. En de chaffeur was er van overtuigt dat ijsbaanbad niet op zijn route lang. 3 kwartier later stond het net grote letters op het bushokje en smiddags wist ie be god nie hoeveel strippe osdorp was 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? beter worde opgeleid. |
![]() |
|
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? µ soms 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer niet op tijd rijden 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? meer op tijd rijden |
![]() |
|
Ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Het wordt steeds duurder en heeft soms vertraging. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Van mij mag er wel wat meer controle zijn, mag het wel wat goedkoper en beter op tijd rijden. |
![]() |
|
Ja, elke weekdag met de trein van Leiden naar Amsterdam + aanvullend tramvervoer in Amsterdam. En weer terug uiteraard. 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja, en leuk: onderweg rij ik met de trein een stukje tussen de rijbanen van de snelweg in, en daar staat elke ochtend en middag een flinke file, waar ik dan met 140 km/h voorbij scheur ![]() 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Vooral de aansluitingen van trein op trein of van trein op ander OV kunnen vaak stukken beter! Verder zijn vertragingen ook een pain in the ass, en de kosten zijn te hoog (tenzij je een OV-kaart hebt zoals ik ![]() 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Beter op elkaar afstemmen en goedkoper maken. Om dit te bekostigen meer geld naar het OV en (veel) minder naar het wegverkeer. Mijn naam is niet bekend en niet belangrijk.
Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 21:48. |
![]() |
|
![]() |
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? ja 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer de bussen zitten te vol 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? meer bussen laten rijden. ![]() Ingrid
|
Verwijderd
|
ja 2. Vind u het openbaar vervoer handig? ja 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer? kosten, 6,20 voor zo'n klote strippenkaart ![]() 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer? kosten kunnen wel wat naar beneden |
![]() |
|
![]() |
Ja, dagelijks 2. Vindt u het openbaar vervoer handig? Ja. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer? Vaak vertragingen, soms te druk en te duur. 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer? Betrouwbaarder en goedkoper. Naam: Jaap Boelman Grtzz |
![]() |
|
![]() |
Ja, ik ga dagelijks met de bus naar school en daarnaast reis ik minstens 2 keer per maand met de trein 2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? Ja. 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer Het is veel te duur in verhouding met de kwaliteit (NS) 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? Het moet goedkoper worden. |
![]() |
|
2. Vind u het openbaar vervoer handig ???? 3. Wat zijn volgens u de minpunten van het openbaar vervoer 4. Wat moet er volgens u nog veranderd worden aan het openbaar vervoer ??? 1. Ja, 2x per week 2. Ja absoluut 3. Tot nu toe geen klachten 4. Het zou wel wat goedkoper mogen
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Enquête openbaar vervoer (voor school) rzn | 11 | 12-10-2012 14:27 | |
Studeren |
Enquete voor Communicatie Project Aliss | 1 | 12-09-2009 11:27 | |