Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja, maar je bent ook iets van 10 uur onderweg...
en als je met meer mensen gaat heb je meer korting en als je de kosten split wordt t kaartje nog goedkoper... hoe eerder je reserveert trouwens ook... je kan natuurlijk ook een interrailkaart halen voor iets van €185 dacht ik en nog een weekje rondtouren in Denemarken, Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk... |
![]() |
||
Citaat:
![]() en het ticket zelf kost al 155 euro ![]() hmm misschien toch maar weer lowlands dan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
je zit er trouwens wel een week in tegenstelling tot lowlands... en het festival zelf duurt 4 dagen, de prijs van het bier is lager en je mag glas op de camping hebben (lees: je kan voor winkelprijs kratjes bier kopen op de camping)... (en Noren die helemaal loos gaan omdat ze in Noorwegen niet kunnen/mogen drinken zijn ook erg gezellig
![]() daarbij is Roskilde geen winst-maken-festival (winst die gemaakt wordt gaat naar goede doelen) dus je hoef je niet blauw te betalen aan dingen als eten en drinken... Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 09:04. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou zeggen, check de website...
http://www.roskilde-festival.dk/obje...=c1000c&code=1 |
![]() |
|
![]() |
zooo en up!!
Ok. nu ik werchter ga missen, kan ik net zo goed ff doorsparen en andere festivals ontdekken ![]() O en op de site las ik dat er twee soorten kaarten zijn. Is er in die 3dagen voor het échte festival al veel te beleven??? Kun je nog een fatsoenlijk campingplekkie krijgen als je 1 juli pas komt (tentamens ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
camping gaat op zondag al open, als je 1 juli pas komt heb je dus niet echt kans op een goed plaatsje... wij hadden het al moeilijk toen we zondag avond aankwamen...
voor hoeveel personen de meereis korting precies is weet ik niet, misschien kan je daar mee info over vinden op bahn.de... aangezien de reis iets van 10 uur duurt en je in verschillende treinen zit kan je beter al een tijd van tevoren reserveren om er zeker van de zijn dat je in elke trein ook kan zitten... als je dit een bepaalde tijd van te voren doet krijg je ook weer korting... de dagen voor het festival is er niet echt wat te beleven, er zijn wel campingbandjes en je kan er wat winkelen maar wat ik vorig jaar heb gedaan is rondhangen met gare noren en karsk leren drinken, verder rijd er een treintje van de camping naar roskilde-stad. Daar kan je boodschappen doen en met de trein naar Kopenhagen (is iets van 20-30 min.) en ik heb een kaartje! ik ga dus zeker weten ![]() |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Stooges briljant of genant? Gary X | 70 | 16-11-2006 12:58 | |
Muziek |
Rock Werchter 2005 Help Valentijn | 500 | 24-06-2005 17:48 | |