Advertentie | |
|
![]() |
|
De URL : http://voetbalonline.kriebels.be
|
Ey, ik hoorde gister dat je de Amstel Cup kon voorspellen, maar vandaag wilde ik het voorspellen en het lukte niet.
![]() Ook zijn een aantal speeldagen nog niet aangepast, what's going on? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt me dus het verstandigst om de amstelcup-voorspellingen in dit topic te zetten... de wedstrijden: FC Twente - Feyenoord FC Utrecht - Heracles Almelo PSV NAC - Breda Sparta - NEC mijn voorspellingen: FC Twente - Feyenoord 2-1 FC Utrecht - Heracles Almelo 3-0 PSV - NAC Breda 3-2 Sparta - NEC 1-2 |
![]() |
|
Ik heb het idee dat het er Tofke_H (en PV) er niet meer zoveel aandacht aan schenken dat vind ik wel jammer
![]() Ook maar even mijn voorspellingen: FC Twente - Feyenoord 1-1 FC Utrecht - Heracles Almelo 2-1 PSV - NAC Breda 3-1 Sparta - NEC 0-2
|
Tofke, noteer!
![]() ![]() FC Twente - Feyenoord 1-2 (na verlenging) FC Utrecht - Heracles Almelo 2-0 PSV - NAC Breda 0-1 (omdat PSV niet de sterkste 11 erin zet i.v.m. Ajax uit zondag en NAC heeft denk ik toch weer zin in een stuntje ![]() Sparta - NEC 2-3
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik heb inderdaad ook niet zoveel tijd meer ivm stage.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Jean-Paul schreef op 04-02-2004 @ 07:56:
[B]Hehe hijs fijn...sparta - nec was al gespeeld...en nog verkeerd ingevuld ![]() ![]() ja...ik had bewust niet de teletext gekeken, omdat ze me dan misschien nog punten zouden toekennen..maar gelukkig zat ik er toch naast.
||
Citaat:
Jammer. ![]()
|
Hoi. Ik heb enorm veel zin om jullie blij te maken met voetbalonline. Ik ga er dan ook alles aandoen om alles bij te werken aanstaande weekend.
PV zelf kan geen wedstrijden toevoegen omdat er een klein foutje zit in de website. Samen met nog elke andere die ik in het weekend ook ga oplossen. Normaal gezien ging ik dit allemaal al gedaan hebben, maar IRL loopt het hier gewoon fout. Ik ben dit jaar al meer mensen in mijn omgeving kwijt geraakt dmv overlijden dan in de rest van mijn leven (niet dat ik het ga tellen maar om een vergelijking te maken). Afgelopen dinsdag toen ik vrijaf had genomen voor oa voetbalonline bij te werken kregen we opnieuw slecht nieuws te verwerken. Gevolg is dat ik al weer dagen niets gedaan heb. Evenals het forum ben ik ongeveer niet actief geweest. Daarnaast komt dat ik vrij vaak vanaf mijn werk op het forum zit, en dat ik daar sinds december een full time job er gewoon heb bij gekregen. Dus het is daar ook op mijn tenen lopen om het bij te houden. Als men mij vanaf nu van ongeluk ed spaart dan is voetbalonline dus dit weekend weer bijgewerkt. En kunnen we er weer volledig tegen aan.
||
Citaat:
![]() En bedankt voor je inzet maat.. ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
UEFA Cup 2003/2004 Verwijderd | 174 | 22-04-2004 18:22 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Vrije tijd |
Voetbalonline 2003-2004 : voorbereiding Tofke_H | 500 | 02-11-2003 17:38 | |