Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik op de terugweg kwam van vakantie in Maastricht een paar jaar geleden zijn we -als toeristische onderbreking van de terugreis- even door een dorpje gelopen wat dacht ik zo heette en daar was dacht ik alles ook wit.... |
![]() |
|
Waalbrug, vierdaagsefeesten, romeinen, oudste stad van Nederland -zo ongeveer-, 'linkse' stad, studentenstad, ligt aan de grens met duitsland-stad, stad met de mooie omgeving, stad die bij groesbeek ligt-->WO2 monumenten enz., HUN-lijn stad, Valkhof, Keizer Karel, Kronenburgerpark, Frank Boeijen, St. Stevenstoren, Waterkwartier, Willemskwartier, vrij grote najaarskermis, andere historie en bladiebla....ja mooi stadje....ben trots op het feit dat Nijmegen zo'n rijke historie heeft en zo'n mooie ligging/ omgeving
![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 20:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() T zal niet veel schelen. Misschien dat Nijmegen langer bestaat maar dat Maastricht eerder stadsrechten had, zoiets. Valt nog een hele discussie over te voeren. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 18:39 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |