Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgens mij is het geen hype maar misschien komen er nu veel meer mensen voor uit omdat er de laatste tijd heel soepel op word gereageerd en niet moeilijk om word gedaan en dus de mensen er sneller vooruit komen...
|
jawel hoor.
deze 'heteromeid' vind dat jij een beetje overdrijft. ookal is het inderdaad wel een hype ja. 'ik ben zo gothic en bi en depressief' nouja. er zijn ook 'echte'. en, troost je, die figuren die nu meedoen aan die hype komen er over een jaar of twee, drie, achter dat ze gewoon in de puberteit zaten. daarna stoppen ze met experimenteren, (want dat is het volgens mij gewoon), dus dan zijn ze weer fijn hetero en kun jij je lol op. een keertje proberen lijkt mij trouwens wel leuk. later of zo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben gewoon hetro hoor
![]() ![]() Maar er zijn genoeg meisjes die hetro zijn, dus maakt je geen zorgen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sjonge jongen er zijn meer vrouwen dan mannen op aarde. Een deel ervan is bij of lesbisch en de rest hetero. Dus wijven zat ![]() Tuurlijk heb je meisjes die nog niet helemaal weten wat ze willen en sommige voelen zich stoer door met andere meisjes te gaan zoenen. De reacties die ze krijgen daar kicken ze op! Dus van de 10 neppotten ( ja jij noemt ze zo) zullen 9 gewoon hetero zijn klaaar. Probleem opgelost!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Als je niks hebt tegen lesbiennes en homo's hebt, waarom maak je je er dan wel zo druk over?
![]() En het feit dat er zoveel meisjes-meisjes en jongens-jongens zijn tegenwoordig is gewoon omdat je er voor uit kunt komen als je homo, lesbies of bi bent (iets dat 'vroeger' onmogelijk was) en dat velen ook wel eens willen experimenteren met iemand van hun eigen geslacht... Mijn idee: Zoek een hobby en maak je druk om andere dingen
|
![]() |
Hm.. ik dacht een tijdje dat ik bi was, dacht een tijdje dat ik 100% hetero was, dus mja, ik weet het nog niet, ik zie wel. Ga ik nog geen uitspraak over doen nu.
Maar goed, óf het is geaccepteerder en dus komen mensen er meer voor uit, óf het is gewoon mode om bi te zijn. 1 van de 2 ![]() Ik vind het niet erg ofzo, die mensen moeten dat zelf weten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() niet vervelend bedoeld ofzo ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Je redenatie bevat een grote fout! Volgens jou impliceert dat bimeiden ook perse met vrouwen zoenen. Volgens mij zijn er genoeg monogame bi-meiden/mensen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mjah mjah, ik heb het ook niet zo op al die meisjes die gaan verkondigen dat ze aan automutilatie doen omdat dat zooo stoer is en een week later alto zijn omdat dat nog veel cooler is en nog een paar weken later biseksueel zijn, want dat is hip.
Tegen meisjes die gewoon een keer met een ander meisje willen zoenen heb ik echter helemaal niks. Ik ben zelf hardstikke hetero, maar zou best eens met een meisje willen zoenen. Ik zou het alleen niet doen omdat het zo "hip" is, maar gewoon om eens te weten hoe het is. Net als dat ik best een keertje softdrugs zou willen proberen.
|
![]() |
Het is een modeverschijnsel. Ik denk dat zeker de helft niet écht bi is.
Hier bijvoorbeeld zijn er maar heel weinig meiden bi. In een grote stad komt t opeens veel meer voor. Gewoon omdat het stoer is, heb ik het idee. Wat een onzin. Ik moet er zelf niet aan denken om met een meid te zoenen oid. |
![]() |
||
Citaat:
dat er meer meiden bi zijn dan jongens kan wel zo zijn, maar tegenwoordig doen veel te veel meisjes alsof. omdat jongens het zogenaamd zo geil vinden en het hip is. belachelijk...als je nieuwsgierig bent en wilt weten hoe het is vind ik het helemaal niet erg, maar ga het niet doen omdat je denkt dat het stoer is
|
Verwijderd
|
Ach, het is nu 'cool' om bi te zijn als meisje, en veel meisjes hebben wat verwarde gevoelens in de puberteit en kunnen dan een 'crush' (ja, hoe zeg je dat, dat het op verliefd zijn lijkt maar het net niet is) op een meisje hebben. En dan vinden ze zichzelf bi. Of ze zijn nieuwsgierig en zoenen een keertje met een meisje, en dan vinden ze dat niet vies dus ja, dan vinden ze zichzelf bi. Of ze denken dat ze bi zijn omdat ze vrouwen ook mooi vinden. Gaat bij de meisjes die 'eigenlijk niet bi' zijn vanzelf over; tegen de tijd dat ze 30 zijn heeft het grootste deel daarvan iets van 'ach, ja, dat was een bevlieginkje van toen ik 15 was'. En de rest, die is écht biseksueel.
Ik denk trouwens dat de meeste jongens niet zouden willen dat hun vriendin met een meisje zoent. Het is dan toch gewoon 'zoenen met een ander', en dat valt in de meeste verkeringen/relaties toch echt onder vreemdgaan. |
![]() |
|
Ik geloof trouwens dat er 51 jongens geboren worden op de 50 meisjes, maar goed...
Ik kan het me niet voorstellen wat met een bi-jongen te hebben. Ik weet niet, maar stel dat hij dan opeens zoent met een man. Dan heb ik het gevoel (ook als hij het niet doet, maar zegt dat wel te willen doen als hij niets met mij zou hebben) dat hij niet echt van mij zou houden ofzo. Dat hij maar voor ehh, zeg 75% van mij houd, maar meer niet omdat hij ook op mannen valt. Dit is complete onzin waarschijnlijk, maar ja, als ik dat gevoel heb kun je daar niets aan doen en zou ik misschien wel nooit van een bi-jongen echt kunnen houden (als ik het van te voren al zou weten. Als hij het later verteld zal het vast wel meevallen denk ik) Nou ja, ik weet het ook niet natuurlijk, heb het nog nooit meegemaakt, maar zo denk ik er op dit moment over
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In het geval dat ie op andere meisjes zou vallen, zou dat er juist voor zorgen dat er 0% voor jou over blijft en 100 % voor dat andere meisje...dus op zich ben ik het er wel mee eens dat het anders is met een bi-iemand dan een 'mono'-iemand...
|
![]() |
mensen ik ben blij dat er zoveel mensen reageren, en ik ben veel mensen mij wel begrijpen. kijk maar dan staan er in de vrouwen boekjes, tja we hebben leesmap dus blader ik ze ook wel eens door. daar staan hele artikels in over bi of lesbo meiden en het word zegmaar bijna aangeprezen, qoute uit de yes: elke meisje heeft wel bi-gevoelens, dus kom er voor uit. jah sorry hoor, maar daar krijg ik zo het schijt van, als je dat als meisje leest ga je toch ook nadenken
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf kan ik het niet beter zeggen.... Alleen die laatste zin klopt niet ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel, als je een relatie zou hebben met een heteroseksuele jongen en die zoent met een of andere vrouw, dan heb je toch net zo goed het idee dat-ie niet genoeg om jou geeft? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het bi-seksueel zijn is tegenwoordig inderdaad best wel 'hip' geloof ik.. Ik ken ook zo'n meisje..
Ze heeft een knipperlicht relatie met een jongen (was het nu aan of uit??) en dat is toch al een beetje een rare relatie.. (tenminste dat vind ik..) Ze zoent dus regelmatig met andere meisjes (dat vind haar vriend prima.. en ze zou het ook doen met andere jongens, maar dat vindt haar vriend dan weer net niet prima..). Ze doet er ook heel overdreven over.. Kijk ik vind het echt prima als mensen homo- of bi-seksueel zijn, ik kijk daar niet vreemd van op en zal daar geen problemen van maken.. Ik vind het ook niet erg als mensen daar met mij over praten en dergelijke, daar sta ik gewoon open voor. Bij veel (jonge) mensen denk ik dat het een kwestie van experimenteren is.. Hun eigen seksualitiet ontdekken en 'uitproberen'.. Van al die mensen zullen er ook veel zijn die het gewoon eens wilde weten, hoe het is om met iemand van het eigen geslacht te zoenen en verder geen homo of bi gevoelens hebben...
||
![]() |
Citaat:
en het overgrote deel van de wereld is nogsteeds hetero, maar dat is "normaal" en jij bent dus ook hetero, alles wat niet "normaal" is en wat anders is dan jij, valt op! maak je niet zo druk man!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
weinig sexuele drive?? gewoonmax | 38 | 19-07-2006 23:23 | |
Liefde & Relatie |
Wat is dat toch met die meiden.. monogaam | 58 | 17-03-2004 19:08 | |
Seksualiteit |
Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen? Scatterheart | 183 | 15-11-2003 19:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Lieve kleine schat...(waar is ze?) Valentijn | 4 | 21-10-2003 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 |