Oud 04-02-2004, 16:52
spenkie2003
spenkie2003 is offline
de laatste tijd word ik niet goed van het meisje meisje gezeik. kijk ik heb niks tegen lesbiennes of homos. maar ik heb gewoon de laatste tijd het gevoel dat elk meisje bi is. volgens mij ben ik ook de enigste jongen die er niet aan moet denken dat mijn vriendin met een ander meisje zou zoenen, dat vin ik ook gewoon vreemdgaan. ZIJN JONGENS DAN ZO ERG, ik heb het gevoel dat er een groot offensief van meisjes tegen jongens is, en dat iedereen maar doet. ik raak er in iedergeval goed ziek van(had vorige keer in stad goed ruzie met een paar van die neppotten)

jullie mening??????

ps: ik heb dus duidelijk nikx tegen potten of homos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2004, 16:54
ZerO
ZerO is offline
Je hebt niks tegen potten of homo's maar je maakt je druk om het feit dat ze er zijn om vervolgens ruzie met ze te maken
Oud 04-02-2004, 16:55
whiejloowna
whiejloowna is offline
Hmm tjaa.. Ik ben zelf ook bi.
Ik heb niks tegen jongens, en niet tegen meisjes uiteraard.
Alleen voor mij maakt het niet uit. Ik val op het innerlijk van iemand en dat maakt dus niet uit van wel geslacht het is.
Oud 04-02-2004, 16:57
Verwijderd
hmm ik weet er alles van
ik ken een meisje, ging naar een feestje, zoende IEDEREEN op dat feest, behalve haar nichtje .. de andere aanwezige meisjes dus ook
WoW iK bEn CoOwL
er zijn idd veel neppotten, volgens mij is dat in ofzo

Ik hou het bij jongens
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:00
whiejloowna
whiejloowna is offline
Tjaa ik ben het er niet echt mee eens eigenlijk.
Teminste zo is het niet bij mij. Ik ben het al heel lang.. al voor het 'in' was hoe jij zegt..
Oud 04-02-2004, 17:03
Misses QT
Misses QT is offline
Er zijn heus wel meiden die niet zomaar elke meid in de disco .op de bek pakken'.
Zelf ben ik hartstikke hetero en voel absoluut niet de behoefte om met meiden te zoenen, zou het dus ook nooit doen. Ook niet om te experimenteren, want ik denk dat dat is wat veel meiden (willen) doen.
Als meiden meiden zoenen, willen ze enkel experimenteren, hoor ik vaak. Maar zodra jongens jongens zoenen, zijn het homo's.. Beetje scheef als je het mij vraagt..

Onthoud 1 ding: absoluut niet alle meisjes zoenen met meisjes!!
Oud 04-02-2004, 17:06
Charlottetje
Charlottetje is offline
Het is nu inderdaad wel een soort van hipe, maar ja, wat wil je 'de sterren' doen het ook...
Het is dus ook makkelijker voor de 'echten' om er voor uit te komen.

ik heb niets tegen weet ik veel wat voor relaties dan ook, maar ik ga puur voor de jongens (en dan geen bi jongens)
Oud 04-02-2004, 17:12
Envy
Envy is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 04-02-2004 @ 18:06:
Het is nu inderdaad wel een soort van hipe, maar ja, wat wil je 'de sterren' doen het ook...

ik heb niets tegen weet ik veel wat voor relaties dan ook, maar ik ga puur voor de jongens (en dan geen bi jongens)
Waarom geen bi-jongens? Stel: jij vindt een jongen leuk, hij jou ook, maar hij is bi. Zou je dan niks met hem nemen omdat hij bi is? Waarom dat?
Oud 04-02-2004, 17:13
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 04-02-2004 @ 18:06:

volgens mij is het geen hype maar misschien komen er nu veel meer mensen voor uit omdat er de laatste tijd heel soepel op word gereageerd en niet moeilijk om word gedaan en dus de mensen er sneller vooruit komen...
Oud 04-02-2004, 17:14
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
alleen maar makkelijk voor de echte bi of homo's. Waarom erger je je er aan? Laat ze lekker experimenteren.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:16
spenkie2003
spenkie2003 is offline
neej ik heb niks teggen echte homos of lesbos, en iedereen moet het zelf weten. maar ik word zo moe van het gedoe in de stad, en dan al die jongens kwijlend eromheen. hetro meiden doen me goed, echt waar. HET IS GEWOON EEN KUT HIPE.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:18
spenkie2003
spenkie2003 is offline
en meschien ben ik ouderwets(wat ik niet ben) maar ik begin me als vent een beetje lichtelijk overbodig worden. ik laat gewoon wat zaad achter en ik maak me van kant. hetro meiden reageer, of zijn die er niet meer
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:23
snarl
snarl is offline
jawel hoor.

deze 'heteromeid' vind dat jij een beetje overdrijft. ookal is het inderdaad wel een hype ja.

'ik ben zo gothic en bi en depressief'

nouja. er zijn ook 'echte'. en, troost je, die figuren die nu meedoen aan die hype komen er over een jaar of twee, drie, achter dat ze gewoon in de puberteit zaten. daarna stoppen ze met experimenteren, (want dat is het volgens mij gewoon), dus dan zijn ze weer fijn hetero en kun jij je lol op.

een keertje proberen lijkt mij trouwens wel leuk. later of zo.
Oud 04-02-2004, 17:26
Verwijderd
Waar maak je je druk over?
Jongens zouden ook openlijk met elkaar naar bed gaan als dat geaccepteerd en 'mannelijk' gedrag was.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:43
snarl
snarl is offline
maar omdat dat op een of andere manier iets minder geaccepteerd is bij jongens (...) roepen alle jongens 'ieuw neeee baah ieeuw bij het idee alleen al ga ik kotsen' en dat soort onzin. nouja.

snap ik niet. naief he.
Oud 04-02-2004, 17:54
trasher
trasher is offline
Citaat:
snarl schreef op 04-02-2004 @ 18:43:
maar omdat dat op een of andere manier iets minder geaccepteerd is bij jongens (...) roepen alle jongens 'ieuw neeee baah ieeuw bij het idee alleen al ga ik kotsen' en dat soort onzin. nouja.

snap ik niet. naief he.
Offtopic: Als je toch nog enigszins aan interpunctie doet, gebruik dan alsjeblieft ook hoofdletters.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:57
Verwijderd
Ik begrijp ze heel goed, ik zou er niet aan moeten denken om met een kerel te zoenen, bah

Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben gewoon hetro hoor , zeker niet alle meisjes zijn bi of lesbisch. Het valt je misschien iets meer op, omdat het misschien iets anders is dan je gewendt bent en dat het er daarom zoveel lijken voor jou gevoel.

Maar er zijn genoeg meisjes die hetro zijn, dus maakt je geen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 18:21
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
spenkie2003 schreef op 04-02-2004 @ 18:18:
en meschien ben ik ouderwets(wat ik niet ben) maar ik begin me als vent een beetje lichtelijk overbodig worden. ik laat gewoon wat zaad achter en ik maak me van kant. hetro meiden reageer, of zijn die er niet meer

Sjonge jongen er zijn meer vrouwen dan mannen op aarde. Een deel ervan is bij of lesbisch en de rest hetero. Dus wijven zat !
Tuurlijk heb je meisjes die nog niet helemaal weten wat ze willen en sommige voelen zich stoer door met andere meisjes te gaan zoenen. De reacties die ze krijgen daar kicken ze op!
Dus van de 10 neppotten ( ja jij noemt ze zo) zullen 9 gewoon hetero zijn klaaar.
Probleem opgelost!
Oud 04-02-2004, 18:27
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik ben geen bi...
Misschien ga je alleen om met gare wanna-be-bi meisjes? Je trekt ze op één of andere manier gewoon aan.....

Doktersadvies; je moet ermee leren leven....
Oud 04-02-2004, 20:06
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
per piacere schreef op 04-02-2004 @ 17:57:
hmm ik weet er alles van
ik ken een meisje, ging naar een feestje, zoende IEDEREEN op dat feest, behalve haar nichtje .. de andere aanwezige meisjes dus ook
WoW iK bEn CoOwL

Ik hou het bij jongens
We all LOOOOOOOOOOOOOOOOOVE Francis

Oud 04-02-2004, 20:16
*Madel*
*Madel* is offline
Als je niks hebt tegen lesbiennes en homo's hebt, waarom maak je je er dan wel zo druk over? Beetje vreemd, vind je niet?

En het feit dat er zoveel meisjes-meisjes en jongens-jongens zijn tegenwoordig is gewoon omdat je er voor uit kunt komen als je homo, lesbies of bi bent (iets dat 'vroeger' onmogelijk was) en dat velen ook wel eens willen experimenteren met iemand van hun eigen geslacht...

Mijn idee: Zoek een hobby en maak je druk om andere dingen
Oud 04-02-2004, 20:42
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Hm.. ik dacht een tijdje dat ik bi was, dacht een tijdje dat ik 100% hetero was, dus mja, ik weet het nog niet, ik zie wel. Ga ik nog geen uitspraak over doen nu.
Maar goed, óf het is geaccepteerder en dus komen mensen er meer voor uit, óf het is gewoon mode om bi te zijn. 1 van de 2
Ik vind het niet erg ofzo, die mensen moeten dat zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:55
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
ik begrijp wel wat je bedoeld

als een klein meisje zich jongens achtig gedraagd, beetje stoer is enzo wordt dat erg geprezen

maar als een jongen meisjes kleren aatnrekt en met barbies speelt dan kijkt iedereen er een beetje scheef naar
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:14
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
ZerO schreef op 04-02-2004 @ 19:21:

Sjonge jongen er zijn meer vrouwen dan mannen op aarde. Een deel ervan is bij of lesbisch en de rest hetero. Dus wijven zat !
ik dacht persoonlijk altijd dat er meer jongetjes geboren worden
niet vervelend bedoeld ofzo
Oud 04-02-2004, 21:16
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
spenkie2003 schreef op 04-02-2004 @ 17:52:
de laatste tijd word ik niet goed van het meisje meisje gezeik. kijk ik heb niks tegen lesbiennes of homos. maar ik heb gewoon de laatste tijd het gevoel dat elk meisje bi is. volgens mij ben ik ook de enigste jongen die er niet aan moet denken dat mijn vriendin met een ander meisje zou zoenen, dat vin ik ook gewoon vreemdgaan. ZIJN JONGENS DAN ZO ERG, ik heb het gevoel dat er een groot offensief van meisjes tegen jongens is, en dat iedereen maar doet. ik raak er in iedergeval goed ziek van(had vorige keer in stad goed ruzie met een paar van die neppotten)

jullie mening??????

allereerst: ik heb niet alle reacties gelezen, dus misschien herhaal ik gewoon.

Je redenatie bevat een grote fout! Volgens jou impliceert dat bimeiden ook perse met vrouwen zoenen. Volgens mij zijn er genoeg monogame bi-meiden/mensen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:19
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 04-02-2004 @ 22:14:
ik dacht persoonlijk altijd dat er meer jongetjes geboren worden
niet vervelend bedoeld ofzo
Ik heb dat ergens gelezen dat er meer vrouwen dan mannen zijn, ach misschien is dat wel in de tussentijd veranderd .
Oud 04-02-2004, 21:21
miekmuis
miekmuis is offline
Mjah mjah, ik heb het ook niet zo op al die meisjes die gaan verkondigen dat ze aan automutilatie doen omdat dat zooo stoer is en een week later alto zijn omdat dat nog veel cooler is en nog een paar weken later biseksueel zijn, want dat is hip.
Tegen meisjes die gewoon een keer met een ander meisje willen zoenen heb ik echter helemaal niks.
Ik ben zelf hardstikke hetero, maar zou best eens met een meisje willen zoenen. Ik zou het alleen niet doen omdat het zo "hip" is, maar gewoon om eens te weten hoe het is. Net als dat ik best een keertje softdrugs zou willen proberen.
Oud 04-02-2004, 22:51
Maarten
Maarten is offline
Jongens zijn bah...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 22:59
Denise84
Denise84 is offline
Gaat het om die 16-jarige meisjes die het als ze zich bezat hebben nodig vinden hun vriendinnen te zoenen, gewoon voor de lol? Ik hoor het steeds vaker
Oud 05-02-2004, 07:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het is een modeverschijnsel. Ik denk dat zeker de helft niet écht bi is.
Hier bijvoorbeeld zijn er maar heel weinig meiden bi. In een grote stad komt t opeens veel meer voor. Gewoon omdat het stoer is, heb ik het idee. Wat een onzin.
Ik moet er zelf niet aan denken om met een meid te zoenen oid.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 10:28
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-02-2004 @ 08:07:
Hier bijvoorbeeld zijn er maar heel weinig meiden bi. In een grote stad komt t opeens veel meer voor. Gewoon omdat het stoer is, heb ik het idee. Wat een onzin.
precies
dat er meer meiden bi zijn dan jongens kan wel zo zijn, maar tegenwoordig doen veel te veel meisjes alsof. omdat jongens het zogenaamd zo geil vinden en het hip is. belachelijk...als je nieuwsgierig bent en wilt weten hoe het is vind ik het helemaal niet erg, maar ga het niet doen omdat je denkt dat het stoer is
Oud 05-02-2004, 15:10
Verwijderd
Ach, het is nu 'cool' om bi te zijn als meisje, en veel meisjes hebben wat verwarde gevoelens in de puberteit en kunnen dan een 'crush' (ja, hoe zeg je dat, dat het op verliefd zijn lijkt maar het net niet is) op een meisje hebben. En dan vinden ze zichzelf bi. Of ze zijn nieuwsgierig en zoenen een keertje met een meisje, en dan vinden ze dat niet vies dus ja, dan vinden ze zichzelf bi. Of ze denken dat ze bi zijn omdat ze vrouwen ook mooi vinden. Gaat bij de meisjes die 'eigenlijk niet bi' zijn vanzelf over; tegen de tijd dat ze 30 zijn heeft het grootste deel daarvan iets van 'ach, ja, dat was een bevlieginkje van toen ik 15 was'. En de rest, die is écht biseksueel.
Ik denk trouwens dat de meeste jongens niet zouden willen dat hun vriendin met een meisje zoent. Het is dan toch gewoon 'zoenen met een ander', en dat valt in de meeste verkeringen/relaties toch echt onder vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 15:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
volgens mij is een groot deel slechts biseksueel en niet bifiel...
(zelfe verschil genomen als de beteknis van het achtereinde zoals bij pedo~)

en zouden sommige slechts seks met een vrouw niet erg vinden, maar niet echt verliefd worden op...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 16:27
Sithan
Sithan is offline
Ach t is gewoon een hype, waait wel weer over
Oud 05-02-2004, 16:42
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik geloof trouwens dat er 51 jongens geboren worden op de 50 meisjes, maar goed...

Ik kan het me niet voorstellen wat met een bi-jongen te hebben.
Ik weet niet, maar stel dat hij dan opeens zoent met een man.
Dan heb ik het gevoel (ook als hij het niet doet, maar zegt dat wel te willen doen als hij niets met mij zou hebben) dat hij niet echt van mij zou houden ofzo. Dat hij maar voor ehh, zeg 75% van mij houd, maar meer niet omdat hij ook op mannen valt.
Dit is complete onzin waarschijnlijk, maar ja, als ik dat gevoel heb kun je daar niets aan doen en zou ik misschien wel nooit van een bi-jongen echt kunnen houden (als ik het van te voren al zou weten. Als hij het later verteld zal het vast wel meevallen denk ik)
Nou ja, ik weet het ook niet natuurlijk, heb het nog nooit meegemaakt, maar zo denk ik er op dit moment over
Oud 05-02-2004, 17:31
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 05-02-2004 @ 17:42:

Dan heb ik het gevoel (ook als hij het niet doet, maar zegt dat wel te willen doen als hij niets met mij zou hebben) dat hij niet echt van mij zou houden ofzo. Dat hij maar voor ehh, zeg 75% van mij houd, maar meer niet omdat hij ook op mannen valt.
Dit is complete onzin waarschijnlijk, maar ja, als ik dat gevoel heb kun je daar niets aan doen en zou ik misschien wel nooit van een bi-jongen echt kunnen houden (als ik het van te voren al zou weten. Als hij het later verteld zal het vast wel meevallen denk ik)
Nou ja, ik weet het ook niet natuurlijk, heb het nog nooit meegemaakt, maar zo denk ik er op dit moment over
Dat is inderdaad onzin! Als jij wat met een hetero-jongen hebt, dan denk je toch ook niet dat hij maar voor 75% van jou houdt, omdat er ook nog andere meisjes op de wereld zijn!!! Dus waarom zou dat bij een bi-jongen anders zijn???
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:36
Doopy
Doopy is offline
sorry had iets in het verkeerde topic geschreven....
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:40
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sandelaaatjuh schreef op 05-02-2004 @ 18:31:
Dat is inderdaad onzin! Als jij wat met een hetero-jongen hebt, dan denk je toch ook niet dat hij maar voor 75% van jou houdt, omdat er ook nog andere meisjes op de wereld zijn!!! Dus waarom zou dat bij een bi-jongen anders zijn???
Wat ze waarschijnlijk bedoeld, is dat houden van jongens+ houden van meisjes niet gelijk is aan het enkel houden van meisjes in zo'n geval...dat er altijd een deel van zo iemand naar een man blijft verlangen en dus niet je zeg maar de volle 100 % van zijn verlangen krijgt... als ik het goed heb begrepen

In het geval dat ie op andere meisjes zou vallen, zou dat er juist voor zorgen dat er 0% voor jou over blijft en 100 % voor dat andere meisje...dus op zich ben ik het er wel mee eens dat het anders is met een bi-iemand dan een 'mono'-iemand...
Oud 05-02-2004, 17:41
Verwijderd
dat het een inmiddels een hype word is idd wel waar. maar niet de mijne.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:43
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
het probleem van meisjes is dat zij geen piemeltje hebben
Oud 05-02-2004, 17:43
spenkie2003
spenkie2003 is offline
mensen ik ben blij dat er zoveel mensen reageren, en ik ben veel mensen mij wel begrijpen. kijk maar dan staan er in de vrouwen boekjes, tja we hebben leesmap dus blader ik ze ook wel eens door. daar staan hele artikels in over bi of lesbo meiden en het word zegmaar bijna aangeprezen, qoute uit de yes: elke meisje heeft wel bi-gevoelens, dus kom er voor uit. jah sorry hoor, maar daar krijg ik zo het schijt van, als je dat als meisje leest ga je toch ook nadenken . dat soort dingen. en van die meisjes die idd in de stad gaan zoenen met ander meisje om jongens op te geilen. en als jongen bi zouden zijn zijn ze meteen homo, dat is gewoon zo, een jongen mag echt niet van allebei de walletjes eten. meisjes daarentegen kunnen dat wel. EN IK HEB ZAT HOBBYS alleen ik denk wel een over dingen na, zo als sommige mens wel een doen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:53
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Hij wil soms alleen zijn met vrienden....OHNEE HIJ WIL NIET 100% van de tijd aan jouw gebonden zijn!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 18:28
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-02-2004 @ 18:53:
Hij wil soms alleen zijn met vrienden....OHNEE HIJ WIL NIET 100% van de tijd aan jouw gebonden zijn!
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt wat ze bedoelt...tis ook een beetje lastig uitleggen maar goed.
Oud 05-02-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-02-2004 @ 08:07:
Ik moet er zelf niet aan denken om met een meid te zoenen oid.

Zelf kan ik het niet beter zeggen....

Alleen die laatste zin klopt niet
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 07:37
Sade
Sade is offline
Citaat:
per piacere schreef op 04-02-2004 @ 17:57:
Ja, volgens mij ook, maar in mijn omgeving hoor ik de laatste tijd juist meer verhalen van nephomo's, gewoon vrienden die voor de fun met elkaar gaan zoenen.

Citaat:
Ik hou het bij jongens
Oud 06-02-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof trouwens dat er 51 jongens geboren worden op de 50 meisjes, maar goed...

Als hij met een man zoent terwijl jij wat met 'm hebt, dan gaat hij vreemd. Logisch dat je dat niet zou willen. Maar hij kan natuurlijk ook gewoon níét vreemdgaan, net zo goed als een hetero jongen.
Ik bedoel, als je een relatie zou hebben met een heteroseksuele jongen en die zoent met een of andere vrouw, dan heb je toch net zo goed het idee dat-ie niet genoeg om jou geeft?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:16
Ijke
Ijke is offline
Citaat:
spenkie2003 schreef op 04-02-2004 @ 18:16:
neej ik heb niks teggen echte homos of lesbos, en iedereen moet het zelf weten. maar ik word zo moe van het gedoe in de stad, en dan al die jongens kwijlend eromheen. hetro meiden doen me goed, echt waar. HET IS GEWOON EEN KUT HIPE.
Helemaal mee eens wat een onzin zeg ik ga echt geen meid zoenen
Oud 06-02-2004, 13:46
PardonMe
PardonMe is offline
Het bi-seksueel zijn is tegenwoordig inderdaad best wel 'hip' geloof ik.. Ik ken ook zo'n meisje..
Ze heeft een knipperlicht relatie met een jongen (was het nu aan of uit??) en dat is toch al een beetje een rare relatie.. (tenminste dat vind ik..)
Ze zoent dus regelmatig met andere meisjes (dat vind haar vriend prima.. en ze zou het ook doen met andere jongens, maar dat vindt haar vriend dan weer net niet prima..).
Ze doet er ook heel overdreven over..

Kijk ik vind het echt prima als mensen homo- of bi-seksueel zijn, ik kijk daar niet vreemd van op en zal daar geen problemen van maken.. Ik vind het ook niet erg als mensen daar met mij over praten en dergelijke, daar sta ik gewoon open voor.

Bij veel (jonge) mensen denk ik dat het een kwestie van experimenteren is.. Hun eigen seksualitiet ontdekken en 'uitproberen'..
Van al die mensen zullen er ook veel zijn die het gewoon eens wilde weten, hoe het is om met iemand van het eigen geslacht te zoenen en verder geen homo of bi gevoelens hebben...
Oud 06-02-2004, 18:42
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
spenkie2003 schreef op 04-02-2004 @ 17:52:
de laatste tijd word ik niet goed van het meisje meisje gezeik. kijk ik heb niks tegen lesbiennes of homos. maar ik heb gewoon de laatste tijd het gevoel dat elk meisje bi is. volgens mij ben ik ook de enigste jongen die er niet aan moet denken dat mijn vriendin met een ander meisje zou zoenen, dat vin ik ook gewoon vreemdgaan. ZIJN JONGENS DAN ZO ERG, [
jullie mening??????

okee, dus je zou het erg vinden dat je vriendin met een meisje zoent, maar ook dat ze zou zoenen met een andere jongen.. das logisch..

en het overgrote deel van de wereld is nogsteeds hetero, maar dat is "normaal" en jij bent dus ook hetero, alles wat niet "normaal" is en wat anders is dan jij, valt op! maak je niet zo druk man!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten