Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en makkelijk ook. ![]()
|
Druk weekje:
Maandag: Sportschool Dinsdag: Nergens, maar moet ook thuis blijven omdat iemand de computer komt repareren... Woensdag: Met vriendin naar de bios Donderdag: Sportschool Vrijdag: Naar MVV-Excelsior Zaterdag: Op stap ![]() Zondag: ff uitrusten van alle activiteiten ![]()
|
Hmz... ik heb de keuze tussen 2 plaatsen:
- Belgie (Atmoz, 2 vrienden gingen daarheen) - Maastricht (1 vriend, mijn vriendin en nog een paar vriendinnen gaan daarheen) - Eindhoven (met de rest van de vriendengroep) Denk dat het het laatste word. Dan zou dat de eerste keer zijn dat ik naar Eindhoven uit ga. ![]() ![]() ![]() Maar ik denk dat het toch gewoon Maastricht wordt...
Laatst gewijzigd op 20-03-2004 om 17:33. |
![]() |
||
Citaat:
Calypso gisteravond was ook maar duf, maar wel vette skateboarders.. Vanavond naar Nighttown >> P.R.S.P.C.T. (DnB)..
||
![]() |
Citaat:
'Gaylypso' heb ik vannacht maar overgeslagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder is Waterfront relax en Off_corso. Maja er stond gister wel een aardige rij voor dat Hyper-Hyper.. Denk alleen ik de muziek niet zo geweldig ga vinden.. Want wat draaien ze daar precies ??
||
![]() |
Citaat:
Ik kom al geregeld in Off_ corso, misschien eens waterfront proberen, wat draaien ze daar? |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 | |
Seksualiteit |
Welke forummer zou jij graag in een spel van uitbundige copulatie willen betrekken? Ochlocraat | 241 | 30-08-2003 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |