Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Mwoah, die grijns valt wel mee, hyper is alleen soms, kinder8ig valt ook nog wel mee, eigenwijs is niet voor niets schuingedrukt, dat loopje ben je wel goed in. Ik heb geen idee hoe ik me gedraag als ik zat of vrij zat ben of stoned. |
![]() |
|
wiet: vaak traag, kleine rooie ogen
alcohol: grote bek, dikke grijns, actief combinatie: nog grotere bek, irritant, ik sta meestal scheef met m'n rechteroog wat dichter dan m'n linker
||
Citaat:
![]() verder krijg je van alcohol ook kleine oogjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Offtopic: "jezus, wat ben JIJ lelijk!!" "nou en, jij bent dronken" "ja...maar dat is morgen weer over ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent ZO lelijk, toen ik je uiterlijk aan iemand OMSCHREEF moest hij kotsen van walging! |
Advertentie |
|
![]() |
|
stoned; sloom, soms psychoses, soms gelukkig
dronken; vrolijk, schreeuwerig, aanwezig, domme dingen doen speed; praatgraag en buitengewoon eerlijk, al mn bekentenissen komen naar buiten als ik he gesnoven (voor de oplettende forummers, ja, ik was gestopt, maar het lijf is zwak)
|
ik heb mijn veterstrikdiploma nooit gehaald
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent ZO lelijk, dat je moeder vroeger een biefstuk om je nek moest binden, anders wilde zelfs de hond niet met je spelen. Jij bent ZO lelijk, dat mensen in je omgeving regelmatig smartegeld van je eisen. zo ![]() en je bent niet alleen lelijk, je bent ook nog eens dik, smerig, zwakbegaafd EN je stinkt zo erg dat elke vegetatie in een straal van 3 kilometer om je heen spontaan afsterft en er baby's met 2 hoofden geboren worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga trouwens altijd moeilijk praten. veel te veel en zo. en ik ga vervelende theorieën aanvoeren, en dan éis ik dat iedereen met me in discussie gaat. behalve als ik te sloom ben zodat ik in slaap val. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik met pep soms heb en das echt kuuuut:
Dan wil ik iets of vind ik iets en als een ander het dan niet net zo wil of vind word ik gek. Maar dat zit ook een beetje tussen mun oren, want dan ga ik al denken van "fuck hij moet dat ook vinden..het moet het moet" Dan vind ik er bijvoorbeeld vette kutmuziek aanstaan en dan moet er iets anders weetje. Maar ik kan dan niet lopen, omdat het anders fout gaat. Dus dan vraag ik of iemand dat ff wil doen of dat het raam open mag omdat je het tering heet heb... En dan zeggen ze NEE en dan wtfffff helemaal para, naja das kut, dat heb ik wel vaak met pep, dat moet echt weg. |
![]() |
|
¤ quasi-filosofisch,
¤ lui en indolent, ¤ gedesorienteerd Offtopic: (in het diepst van de nacht totaal verdwaast in de woonkamer staan en me afvragen wat ik daar in vredesnaam uitvoer) Normaliter ben ik onder invloed nét een beetje aparter dan in nuchtere staat van ontbinding ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|