![]() |
|
Het probleem:
Ik heb eens een keer een .gif plaatje geupload op mijn eigen stukje webspace bij lycos. Het ging altijd goed. Tot ik op een gegeven moment het bestandje "Niek!.gif" uploadde. Ik had het er al een tijdje opstaan en wilde het weghebben. Ik deed gewoon verwijderen net als normaal, en het bestandje verdween uit mijn uploadschermpje. Ik sloot het scherm en ging daarna nog eens kijken naar de ftp via de link, maar daar stond het bestandje nog wel. Dus, hij staat wel gewoon online, maar niet bij het scherm waar ik kan uploaden en verwijderen. Nu kan ik het dus niet meer verwijderen? Heeft iemand een idee hoe ik het weg kan krijgen? ![]() Bvd. Scherm om up te loaden en te verwijderen, leeg dus. Link naar het niet te verwijderen filmpje.
|
![]() |
|
Nou,..dan download je een ftp programma zoals Flashfxp of een ander ftp programma.
Je kan ook gewoon het adres van de ftp in je normale internet-explorer typen, inloggen en dan de boel te verwijderen. Maar ik zou toch een een ftp programma gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb geen idee wat ik bij adres moet invullen eigenlijk.. ftp://members.lycos.nl?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
ftp upload via php pietje63 | 14 | 22-04-2002 14:24 |