Oud 20-05-2002, 14:33
tush
tush is offline
ik heb al vijf jaar m'n regels, maar ik ben nog steeds niet regelmatig. de ene keer zitten er twee weken tussen,de andere keer twee maand. weet er iemand of dit kwaad kan?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:45
Verwijderd
ik weet t niet, ik dacht altijd dat je an 2 jaar regelmatig moest zijn misschien moet je naar de dokter en t overleggen en eventueel aan de pil gaan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:49
tush
tush is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik weet t niet, ik dacht altijd dat je an 2 jaar regelmatig moest zijn misschien moet je naar de dokter en t overleggen en eventueel aan de pil gaan
de pil had ik hier thuis ook al voorgesteld, omdat ik er ook altijd heel veel pijn van heb, maar dat mag ik niet
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
tush schreef:

de pil had ik hier thuis ook al voorgesteld, omdat ik er ook altijd heel veel pijn van heb, maar dat mag ik niet
dat vind ik nergens op slaan, maar ik zou iig de dokter met een bezoekje vereren,en vragen hoe dat zit.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:55
GeNeVa
GeNeVa is offline
Ik denk niet dat het zo erg is... bij mij is het vrij regelmatig.. maar dat is ook pas sinds 3/4 jaar ofzo.... (ik word al vanaf m'n 11e ongesteld, dat is wel dik 8 jaar)

Als pijn de enige reden is dat je aan de pil wil, dan neem je toch een pijnstiller, die helpen perfect!
Oud 20-05-2002, 15:37
Balance
Balance is offline
ben ook 3,5 jaar onregelmatig ongesteld geweest... sinds het laatste half jaar gaat het opeens wel regelmatig... dus ik denk niet dat het kwaad kan!
Oud 21-05-2002, 10:33
smaragdje
smaragdje is offline
ik ben ook erg onregelmatig ongesteld.. Ben ermee naar de dokter geweest en kreeg de pil.. dat werkte niet echt helemaal en ik ben nu al ruim 2 jaar gestopt met de pil en ben nog steeds onregelmatig..

De dokter had mij toen verteld dat 1 op de 3 vrouwen onregelmatig ongesteld is.. Blijkt dus wel normaal te zijn..
ik vind het niet zo'n probleem.. heb tijdens mijn periode best wel veel pijn maar dan neem ik gewoon een pijnstiller en dat werkt perfect..
Oud 21-05-2002, 10:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
tush schreef:
ik heb al vijf jaar m'n regels, maar ik ben nog steeds niet regelmatig. de ene keer zitten er twee weken tussen,de andere keer twee maand. weet er iemand of dit kwaad kan?
gewoon aan de pil gaan ben je van al t gezeik af!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:10
KazzZ
KazzZ is offline
ik ben ook heel onregelmatig ongesteld. Echt maar paar keer per jaar heb er op zich geen problemen mee, maar had wel verwacht dat het na een paar jaar wat regelmatiger zou worden Kzou er eventueel ook wel mee naar de dokter kunnen gaan voor de pil.. maar omdat ik er nooit zoveel last van heb, vind ik het nog niet zo noodzakelijk ermee naar de dokter te gaan.
Oud 21-05-2002, 16:24
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ik ben ook nog steeds heel regelmatig ongesteld, al 4 en een half jaar. Ik maak me er nooit druk over, nooit over gedacht om ermee naar de dokter te gaan eigenlijk...
Ik heb ook nooit pijn ofzo ervan, dus dan denk je er niet zo aan om dat te doen. Nee, het lijkt me eerlijk gezegd niet dat er reden is om je zorgen te maken. Het kan weleens lastig zijn, maar er zijn ergere dingen hè?
Oud 21-05-2002, 18:20
Onbekende
Onbekende is offline
Ik ben ook erg onregelmatig ongesteld. Bij mij varieert het tussen de 4 en de 17 weken (dat laatste heb ik trouwens maar een keer klaargespeeld, maar 2 maanden is geen uitzondering). Mijn moeder was ook altijd zo onregelmatig ongesteld. Maar sinds mijn broer (haar eerste kind) geboren is werd ze opeens regelmatig ongesteld. Ik vind het wel goed zo om eens wat langer over te slaan; ik heb het niet zo op die buikpijn
Oud 21-05-2002, 20:02
Snufje
Snufje is offline
Sommigen worden nooit regelmatig ongesteld. Kan geen kwaad. Een oplossing zou idd de pil zijn, maar als je dat niet mag zul je er toch mee moeten leven Zo'n ramp is het niet. Wel erg vervelend van die pijn... Dat is de voornaamste reden waarom ik aan de pil ben gegaan. Daarvoor slikte ik weleens tabletten tegen menstruatiepijn; ferimerital ofzoiets.. Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 21:43
Verwijderd
hmm ik weet het niet

was eerder altijd onregelmatig, altijd veel te laat, laatste tijd ben ik het wel regelmatig zeg maar, al wel een jaar ofzo, minstens, maar nu ben ik weer bijna 2 weken te laat terwijl ik normaal wel optijd ben??? wat kunnen redenen zijn van niet ongesteld worden?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:45
rolanda
rolanda is offline
Het is helemaal niet zo erg hoor als je onregelmatig ongi bent.
Het wordt pas een probleem als je graag zwanger wilt worden.

Dan heb je gewoon een regelmatige cyclus nodig, maar maak je niet druk als het zover is en je bent nog niet regelamtig dan ga je gewoon naar de huisarts en die weet dan wel raad!!!

Groetjes Rolanda
http://ww.onvruchtbaarheidspagina.com
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten