![]() |
|
Ik denk niet dat het zo erg is... bij mij is het vrij regelmatig.. maar dat is ook pas sinds 3/4 jaar ofzo.... (ik word al vanaf m'n 11e ongesteld, dat is wel dik 8 jaar)
Als pijn de enige reden is dat je aan de pil wil, dan neem je toch een pijnstiller, die helpen perfect!
|
![]() |
ik ben ook erg onregelmatig ongesteld.. Ben ermee naar de dokter geweest en kreeg de pil.. dat werkte niet echt helemaal en ik ben nu al ruim 2 jaar gestopt met de pil en ben nog steeds onregelmatig..
De dokter had mij toen verteld dat 1 op de 3 vrouwen onregelmatig ongesteld is.. Blijkt dus wel normaal te zijn.. ik vind het niet zo'n probleem.. heb tijdens mijn periode best wel veel pijn maar dan neem ik gewoon een pijnstiller en dat werkt perfect..
|
ik ben ook heel onregelmatig ongesteld. Echt maar paar keer per jaar
![]() ![]()
|
![]() |
Ik ben ook nog steeds heel regelmatig ongesteld, al 4 en een half jaar. Ik maak me er nooit druk over, nooit over gedacht om ermee naar de dokter te gaan eigenlijk...
Ik heb ook nooit pijn ofzo ervan, dus dan denk je er niet zo aan om dat te doen. Nee, het lijkt me eerlijk gezegd niet dat er reden is om je zorgen te maken. Het kan weleens lastig zijn, maar er zijn ergere dingen hè?
|
Ik ben ook erg onregelmatig ongesteld. Bij mij varieert het tussen de 4 en de 17 weken (dat laatste heb ik trouwens maar een keer klaargespeeld, maar 2 maanden is geen uitzondering). Mijn moeder was ook altijd zo onregelmatig ongesteld. Maar sinds mijn broer (haar eerste kind) geboren is werd ze opeens regelmatig ongesteld. Ik vind het wel goed zo om eens wat langer over te slaan; ik heb het niet zo op die buikpijn
![]()
|
Sommigen worden nooit regelmatig ongesteld. Kan geen kwaad. Een oplossing zou idd de pil zijn, maar als je dat niet mag zul je er toch mee moeten leven
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm ik weet het niet
was eerder altijd onregelmatig, altijd veel te laat, laatste tijd ben ik het wel regelmatig zeg maar, al wel een jaar ofzo, minstens, maar nu ben ik weer bijna 2 weken te laat terwijl ik normaal wel optijd ben??? wat kunnen redenen zijn van niet ongesteld worden? |
![]() |
|
![]() |
Het is helemaal niet zo erg hoor als je onregelmatig ongi bent.
Het wordt pas een probleem als je graag zwanger wilt worden. Dan heb je gewoon een regelmatige cyclus nodig, maar maak je niet druk als het zover is en je bent nog niet regelamtig dan ga je gewoon naar de huisarts en die weet dan wel raad!!! Groetjes Rolanda http://ww.onvruchtbaarheidspagina.com |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe weet jij dat je ongesteld gaat worden? Verwijderd | 42 | 21-01-2018 20:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel erg onregelmatig ongesteld. Verwijderd | 7 | 12-03-2012 18:31 | |
Liefde & Relatie |
Onregelmatig ongesteld ondanks de pil Laudate Dominum | 9 | 07-01-2006 22:26 | |
Liefde & Relatie |
Onregelmatige ongesteldheid. Denkie | 3 | 30-03-2004 14:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
onregelmatig ongesteld. Bird-one | 4 | 14-10-2003 18:25 |