Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat het afnemen van de emotionele relatie tussen
ouders en jongeren door veel meer oorzaken kan komen dan alleen door inet ed. Toenemend gebruik van inet zal er vast wel invloed op hebben (maar ook niet altijd), maar het zal zeker niet alléén maar daardoor komen denk ik.
||
Citaat:
En wie is hier TEGEN deze mening..? Kom maar op, wie durft de discussie met "**********" aan..? ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat mij betreft mogen ze het internet verbieden. Mensen hangen alleen nog maar achter de computer en vergeten dat het ook mogelijk is om hobby's te kweken of te sporten.
Het is waar dat mensen minder contact hebben met hun ouders, maar dat doet aan de relatie zelf niets af. Als de jongere niet zou computeren, wat zou hij dan doen? Tv kijken? Een instrument bespelen? In ieder geval niets met ouders. Ik ben daarom tegen de stelling.
|
![]() |
|
![]() |
emotionele relatie tussen ouders en jongeren neemt af door toenemend gebruik van het internet
ik ben absoluut voor. Je ouders kunnen je toch niet zien als jij de hele dag aan het computeren bent? ik denk dat je dan meer een relatie met het internet hebt dan met je ouders. Je bent zeg maar een "vreemde" in je eigen huis. Zulke mensen zullen het moelijker hebben om echt met mensen te praten (dus buiten enzo niet achter de pc met een microfoon).. ik denk dat je relatie met iedereen afneemt en op het laatst word je een kluizenaar achter je pc met een hele grote aantal internetvrienden waar je eigenlijk nix aan hebt.. omdat ze te ver wonen of je hebt ze nooit gezien.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik geen internet had...
Dan zou ik nu dolgelukkig zijn, zeëen van tijd, en heel veel sporten.. Ik mail af en toe met ouders, maar niet betreffende emotionele onderwerpen... , soieso zie ik mijn ouders niet als een emotionele vraagbaak, eerder als onderdak-leverancier.. |
![]() |
|
internet heeft mij en mijn ouders dichter bij elkaar gebracht. Nu hadden we gesprkeken als
- "je internet teveel" + dat komt omdat jullie me verwaarloosd hebben - "het kost teveel geld!" + man jullie hebben bakken vol met geld! - het is niet gezond + iedere avond in de kroeg zitten ook niet! bladibla
|
Ja zeker wel. Ik zit hier nu telkens te computeren. Hij staat in de huiskamer waardoor ik nog wel wát contact heb maar anders bijna niet
|
![]() |
Ik ben het er wel mee eens, jammer genoeg.
Ik zit nu regelmatig ´s avonds boven op m´n kamer achter de computer en ik denk dat dat heel wat minder zou zijn geweest als er geen msn en dergelijke zou zijn. Maar aan de andere kant kan ik heel goed met m´n ouders opschieten en we zijn wel degelijk (emotioneel) betrokken bij elkaar.
|
![]() |
Ik denk dat dit wel klopt. Voor mij klopt deze stelling toch...
Als ik thuiskom van school, of als ik mijn schoolwerk gedaan heb, kruip ik achter de computer. En als het dan laat wordt, kruip ik in mijn bedje... Soms eet ik samen met hen, soms eet ik voor tv of computer... Wanneer zie ik hen nog eens? ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|