Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm ja..
Ik ben verliefd.. echt gigantisch super verliefd, ben nog nooit zo verliefd geweest, dat ik gewoon schijtziek van mezelf word. En hij ook op mij, tenminste dat zegt hij. Maar wij hebben elkaar 1x ontmoet, en dat is anderhalf jaar geleden, toen is er niets gebeurd, we hebben alleen een avondje met elkaar gepraat, en toen telefoonnummers uitgewisseld. We hebben een jaar lang gesmst en toen kreeg hij ook internet, en gingen we msnen, dat doen we nog steeds heel veel, en ik mis hem als hij er niet is. En we hebben 1 keer gebeld, dat was niet zoon succes, want ik wist niets te vertellen, en de verbinding was slecht. Maar hij zegt, dat hij verliefd op me is geworden, vooral na dat telefoongesprek. Ik heb ook een foto naast mijn bed staan, van hem.. Maar vandaag keek ik erna, en ik dacht (het is best een lekker ding hoor) Nee, ik ben niet op jou verliefd, maar op die jongen van MSN. Vaag... Maar ik ga hem binnenkort opzoeken, tenminste als hij dat nog wil. En dan zal het allemaal wel duidelijk worden denk ik dan. Als het niet klikt of wat dan ook, dan weet ik genoeg, en dan heb ik hopelijk nog een leuke MSN vriend.. Maar ja, klikt het wel, dan denk ik dat je wel echt verliefd kan worden, op hoe iemand is, hoe zijn karakter is, en zijn stem. Maar je weet denk ik nooit zeker of het IRL ook zo zal zijn, en dat moet je dan uitvinden. Had je hier iets aan?? Kuzz
|
![]() |
waw bedankt voor al jullie reacties!! heb ze nu pas kunnen lezen want mijn pc was kapot(nu nog eigenlijk, dit is van op school)
hij heeft ondertussen een foto van mij en weet dus hoe ik eruit zie en der is niks veranderd vor hem (nochtans slechte foto ze maja ;-) ) de reacties hebben wel geholpen, toch een beetje, we schrijven nu brieven want onze oudes hebben de rekening gehad (en da was nie nikske ze!) dus ja..is toch anders maar heel erg bedankt voor de reaties!! xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() xx |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een jongen van 14 (ik 22) Obboy | 10 | 14-02-2013 17:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #34 Verwijderd | 496 | 23-05-2006 22:37 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn op iemand die je...... ~some1-nice~ | 32 | 26-10-2004 09:15 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
hoe hebben jullie elkaar je liefde verklaard poesiefox | 52 | 15-08-2003 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Helemaal jouw tiep! Cinamon | 20 | 07-07-2002 13:16 |