Oud 01-02-2002, 14:55
moondancer
moondancer is offline
hallo, ik heb dus iemand leren kennen via msn en we zijn beginnen telefoneren, elke avond en het klikt heel goed...
maar hij beweert dat hij op mij verliefd is geworden, terwijl hij nog ni eens een foto van mij heeft gezien...
denken jullie dat dat kan? verliefd worden via enkel stem en praten??
mijn ene romantische vriendin vindthet heel lief en denkt wel dat het kan,maar een andere zegt dat dit echt niet kan als je elkaar nog niet ontmoet hebt.. wat denken jullie??
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2002, 15:00
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
hij kan verlied raken op je doen, en stem. Hij voelt wat voor je maar qua uiterlijk is hij niet verliefd.
Als dat nog gebeurd, kan je zeggen dat hij ECHT (100%) verliefd is.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 15:16
MeCute1983
MeCute1983 is offline
sommige mensen zeggen dergelijke dingen heel graag en vooral ook snel, maar persoonlijk geloof ik er niet echt in.
Misschien dat hij zichzelf dit heeft aangepraat, maar voor mijn gevoel is er bij verliefdheid echt sprake van een 'klik', echt real life dus.
Oud 01-02-2002, 16:28
Wennup
Wennup is offline
ik heb ook wel eens gehad dat een jongen helemala gek opmme was van alleen msn en mijn stem. Ik dacht ook op hem, maar toen we elkaar zagen was et voor bijde over, in het echt klikte het dus voor geen meter.. en je moet toch IN HET ECHT met elkaar verder in een relatie..

dus neej tis nix geworden... maar et kan wel.. misschien als et wel klikt irl

Ik zou iig nog niets zeggen totdat je elkaar heb gezien in het egt
Oud 01-02-2002, 19:14
Verwijderd
Alleen MSN'en en stem, daar geloof ik niet in..

Maar ik geloof wel dat iemand die je leert kennen via chat/forum, die je vervolgens in het echt leert kennen en daarna veel belt, dat je daar écht heel erg verliefd op kunt worden..omdat je die persoon dan één keer gezien hebt en dan weet hoe hij/zij eruit ziet..en daar ga je dan in je gedachten een soort ideaalbeeld van creeëren, en daar wordt je verliefd op.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 19:41
Psychoot
Psychoot is offline
Ik heb mijn vriendin ook via msn leren kennen, we hadden wel al meteen foto's uitgewisseld en daarna bellen en sms'en veel. Toen hebben we elkaar ontmoet en klikte super
Kan dus ook goed aflopen, maar we wisten vanelkaar wel al hoe we eruit zagen.
Oud 01-02-2002, 22:41
Soullar
Soullar is offline
heb een relatie via dit forum gehad... dat ging verder op msn en icq... met fotows en alles en telefoneren e.d.

en toen we elkaar meette klikte het... later is vanwege andere redenen dan dat het niet klikte uit gegaan...
Oud 09-02-2002, 22:39
Aafster
Aafster is offline
ik heb prsies het zelfde meegemaakt.. of maak ik mee oik weet het niet prsies..
maar ik heb ook 4 maanden iets gehad met ene jongen die ik nog nnooit in real life heb gezien maar we belden elke dag een paar uur enzo.. kweet niet of ik heb echt liefde heb kunnen of kan noemen.. maar ik weet wel dat hij veel voor mij betekende op dat moment.. hij was gewoon me maatje die me altijd hielp en zo.. en iedereen klaarde me voor gek dat ik wat met hem had.. maar niet heeft ooit bergepen denk ik dta hij me steun en toeverlaat was.. en ik hiel en hou nog steeds echt van hemn.. alleen liefde in het echt zo zoveel makkelijker zijn.. het is nou al een paar maandne uit maar we heben nog steeds contact en nou wil hij naar mij toe komen.. en ik weet niet of ik hem wel wil zien.. weetje.. het was gewoon zo mnooi die relatie over de telefoon zon mooi beeld en dta kan dan ineens allemaal verstoord worden.. maar ja hoe leg je dta zo iemand uit.. ik weet het zelf ook niet maar het lijkt me gewoon vet eng om hem te zien.. keb wel vaker mensen via i-net ontmoet.. amar hijs speciaal hijs hij.. kweet t niet.. maar hij betekend ook al heb ik hem nooit in het echt gezien veel voor mij.. maar om ff ant op je vraag te geven ik denk dat het wel kan verliefd worden op iemand aan de telefoon.. het is een goed gevoel dat je iemand heb waarop je altijd kan terug vallen.. enne het gata niet om de mening van anderen als jij verliefd ben dan ben je dta gewoon!
dikke kuz
enne sorry voor de typfouten ik typ iets te snel
Oud 09-02-2002, 22:49
Dynamight
Dynamight is offline
Ik snap jullie meisjes niet, de ene keer zeggen jullie dat jongens alleen maar vallen op uiterlijk, mar op het moment dat iemand echt op je persoonlijkheid valt, via die gesprekken, vind je het raar en denk je dat het niet kan
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 23:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:
Alleen MSN'en en stem, daar geloof ik niet in..
Mwoa. Ik heb al een jaar of 4 contact met een meizje uit NZ, en die vond ik gewoon ontzettend leuk. Terwijl ik d'r nog nieteens gesproken had. Denk toch wel dat je erg veel voor mekaar kan gaan voelen gewoon door veel te praten.

Maar om dat nu verliefd te noemen...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 04:33
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Ik denk dat je iemand over de telefoon wel leuk kan vinden, maar verliefd worden kan denk ik pas als je elkaar ook irl kent..
Oud 10-02-2002, 15:37
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hmm ja..

Ik ben verliefd.. echt gigantisch super verliefd, ben nog nooit zo verliefd geweest, dat ik gewoon schijtziek van mezelf word.

En hij ook op mij, tenminste dat zegt hij. Maar wij hebben elkaar 1x ontmoet, en dat is anderhalf jaar geleden, toen is er niets gebeurd, we hebben alleen een avondje met elkaar gepraat, en toen telefoonnummers uitgewisseld. We hebben een jaar lang gesmst en toen kreeg hij ook internet, en gingen we msnen, dat doen we nog steeds heel veel, en ik mis hem als hij er niet is. En we hebben 1 keer gebeld, dat was niet zoon succes, want ik wist niets te vertellen, en de verbinding was slecht.

Maar hij zegt, dat hij verliefd op me is geworden, vooral na dat telefoongesprek.

Ik heb ook een foto naast mijn bed staan, van hem.. Maar vandaag keek ik erna, en ik dacht (het is best een lekker ding hoor) Nee, ik ben niet op jou verliefd, maar op die jongen van MSN.

Vaag...

Maar ik ga hem binnenkort opzoeken, tenminste als hij dat nog wil. En dan zal het allemaal wel duidelijk worden denk ik dan. Als het niet klikt of wat dan ook, dan weet ik genoeg, en dan heb ik hopelijk nog een leuke MSN vriend.. Maar ja, klikt het wel, dan denk ik dat je wel echt verliefd kan worden, op hoe iemand is, hoe zijn karakter is, en zijn stem. Maar je weet denk ik nooit zeker of het IRL ook zo zal zijn, en dat moet je dan uitvinden.

Had je hier iets aan??

Kuzz
Oud 19-02-2002, 14:31
moondancer
moondancer is offline
waw bedankt voor al jullie reacties!! heb ze nu pas kunnen lezen want mijn pc was kapot(nu nog eigenlijk, dit is van op school)
hij heeft ondertussen een foto van mij en weet dus hoe ik eruit zie en der is niks veranderd vor hem (nochtans slechte foto ze maja ;-) )
de reacties hebben wel geholpen, toch een beetje, we schrijven nu brieven want onze oudes hebben de rekening gehad (en da was nie nikske ze!) dus ja..is toch anders
maar heel erg bedankt voor de reaties!!
xx
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:33
moondancer
moondancer is offline
Citaat:
Dynamight schreef:
Ik snap jullie meisjes niet, de ene keer zeggen jullie dat jongens alleen maar vallen op uiterlijk, mar op het moment dat iemand echt op je persoonlijkheid valt, via die gesprekken, vind je het raar en denk je dat het niet kan
euhm niet veralgemenen please! vinhet zowiezo raar..
xx

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten