Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet er eerlijk gezegd niet veel vanaf maar wat ik zo gehoord heb kan het helemaal geen kwaad als je zo'n verre familie bent. Ik blijf erbij dat als je 16 bent je gewoon van je verliefdheid moet kunnen genieten en dus nog niet aan je (toekomstige) kinderen moet gaan zitten denken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb gehoord, weet niet of het waar is, dat als je zo ver familie van elkaar bent dat het eigenlijk alleen maar goed gaat. Het kan natuurlijk ook fout gaan, maar die kans is erg klein! Maar goed, zoals ik al zei: ben hier niet 100% zeker van. Maar vind het toch een beetje raar dat ie je hiervoor dumpt.
|
![]() |
|
![]() |
Pff... waarom denkt iedereen altijd dat er zo´n grote kans is op zwakzinnige kinderen als 2 mensen die familie zijn kinderen krijgen? De kans is misschien iets groter, maar echt niet extreem groot vergeleken met normaal. Je hebt ook kans om de positieve aspecten nu juist te versterken. De kans dat recessieve genen dan 2x voorkomen is dan groter (biologie), dus bepaalde aspecten die in de familie zitten maar niet tot uiting komen doordat ze recessief zijn hebben dan een grotere kans om tot uiting te komen, positief of negatief.
Maar zeker met zo´n toch vrij groot verschil is zelfs die kans te verwaarlozen. |
![]() |
|
![]() |
ge moogt al trouwen als ge neef en nicht zijt, en da gaat dikwijls zonder problemen,
als dan alleen één van ijlen ouders verwant zijn in die graad kan da zeker geen kwaad zie echt nie in oe da ge op u 16 het om zo een reden zou uitmaken.... nuja, ieder zijn keus zeker?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, als jullie elkaar leuk vinden dan is er toch nix aan de hand. Wie zegt trouwens dat jullie kinderen zouden gaan krijgen enzo. En dan is er nog niet veel aan de hand, want jullie zijn niet heel dicht aan elkaar verwant toch? Is er trouwens iets mis met zwakzinnige (lelijk woord) mensen?
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nee het loopt, voor zover ik weet, tot achterneef, achternicht...
En dat is hier niet het geval dus hierdoor zullen je kinderen geen afwijkingen krijgen. Er zijn natuurlijk altijd risico's maar das bij iedereen zo. Hier hoef je het niet voor te laten! Alleen ik moet zeggen dat je er wel al vroeg aan denkt! geeft wel aan dat de relatie zeer goed is ![]() Nog een vraagje, kun je nu al wel trouwen? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is zij wel op mij? Iccy | 16 | 03-07-2009 20:35 | |
Psychologie |
Is het weer te druk thuis? Eend | 10 | 01-04-2005 13:51 | |
Psychologie |
Is het dan echt zo raar, dat ik hier toch mee zit? ~~dolce~~ | 12 | 19-02-2004 18:23 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer is het wat jou betreft aan? *Novah* | 25 | 03-06-2003 19:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer...kan iemand helpen? NoLimitz | 3 | 11-09-2002 13:00 |