Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
persoonlijk vind ik link het handigst: dubbele smash aanval vooruit, grote range, een geweldige grijp aanval dmv hookshot en de sterkste a-aanval in het spel (in de lucht omlaag, heel handig). hij is een beetje langzaam misschien, maar dan moet je maar leren je schild te gebruiken en te ontwijken en te rollen
|
Hij scheen (toen speelde ik nog niet) in het begin erg veel moeite met falco te hebben en wij spelen er ook crap mee maar hij zegt dat het een kwestie is van hem doorkrijgen.
En die valsnelheid zou ik een voordeel noemen... En ik heb het dus NIET over de falco in singleplayer, ik heb het over falco in multiplayer.
|
Dit ligt echt aan de speler. Ik vind Link het beste van allemaal, maar ook met elk ander karakter kan ik Falco wel aan. (Ja zelfs met Jigglypuff, maar dan met moeite)
||
Citaat:
![]() rerisen phoenix, falco is een snelle speler, ik raad je dus aan te gaan leren rollen, en gebruik te maken van de shield+a functie, bij voorkeur van link, om hem voortdurend vast te pakken. dat gaat snel iriteren ![]() link heeft het leuke voordeel dat je falco's geweer kunt blokken met je hylian shield (dus dat wat ie vastheeft, niet dat aura). als je wilt dat hij het de hele tijd naar voren houdt, buk je gewoon.zo'n flits aanval blok je met gemak met een pijl, om die op de grond ligt of boomerang, en als je bukt blijf je zitten als je geraakt bent, en kun je dus meteen terug slaan. voor een firefalco aanval zorg je dat je boven hem zit, en met je zwaard tussen je benen op hem tereht komt. hij raakt je niet eens als het goed is. combo-> pak vast-sla 1 keer-gooi omgoog-smash omhoog-a omlaag luchtaanval. in de grot van hyrulestemple is helemaal ideaal, want dan blijft ie liggen
||
Citaat:
![]()
|
ik speel altijd met pikachu en die is ook wel goed
![]() en als ik daar niet mee kan winnen ook met link ja die is op zich ook heel goed. Verder vind ik zelda ook wel goed soms en voor de rest gebruik ik niet echt een ander character
Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 13:30. |
![]() |
|
Djees... echt dom dit... als je geod in het spel bent win je met alle characters...
Ik ben niet echt goed in het spel... maar ja, het is wel grappig op een zatte avond met zn 4en te spelen... Me neefje is dus wel goed ofzo... doet ook mee met die Nederlandse toernooien en wil 1e worden ofzo... hij is nu 2e ofzo iets.. weet ik veel... maar die speelt dus bekant de hele dag Super Smash bros... en maakt niet uit welk ventje die pakt... hij is gewoon erg goed... ook heeft ie een of andere manier gevonden dat je zeg maar kan ontwijken en da tje dan meteen kan slaan... niet als met zo een rol want dan kan je tegenstander eigenlijk nog omdraaien en je meppen... weet neit hoe die het doet... maar ja ![]() ik vind Mario wel fijn... of Dr. Mario dan... met die cape ken je alles tegnhouden en hij is wel snel... op zich... tja... speel ik best graag met zoveel mogelijkverschillende characters... vind Falco eigenlijk weinig speciaals...
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (met mijn perfecte timing en ganon kan ik zelfs jou link aan)
||
Citaat:
They couldn't be more wrong ![]()
||
Citaat:
![]() In het midden van een level is dat juist handig.... staan er drie elkaar af te tuigen, en dan...death from above!!!
||
Citaat:
![]() ( en dan uitdagen met mario, gigaahntisch! mewto vliegt een beetje ver weg, zijn shawo bal is langzaam, en zijn teleport is superhandig maar je moet er snel voor bewegen met de controlstick ice climbers ![]() ![]()
|
En nog altijd een van de meest ownende characters: KIRBY!
Helemaal als ie ganondorf zn power heeft: hij ramt net zo hard met de halve laadtijd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. ganondorf als tegenstander hebben 2. lukken dat ding op te zuigen. |
![]() |
||
Citaat:
Als we alle 4 een supermushroom hebben zie je heb level niet eens meer, alleen maar Bowsers. Wat ik er ook nog vergeten ben bij te zetten is dat we altijd op een zeer klein level spelen, Fountain of dreams of zo.....
|
![]() |
Ik speel zelf bijna alijd met Falco. Ik vind hem echt goed, maar soms speel ik ook met Fox. Ik denk dat het echt persoonlijk is welke char bij wie goed is. Ik ken mensen die met Mario echt alles ownen, sommigen met Fox, anderen met Pikachu. Ik heb zelf een tijdje met Link gespeeld maar het beviel me niet echt, om eerlijk te zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je moet hem pakken als hij gaat warlock-punchen (Niet net iets te laat doen, want dan heb je hele erge au.... ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|