Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2004, 16:19
Verwijderd
Veel scholen organiseren reizen voor leerlingen. Is/was dat op jouw school ook zo? Voor welke leerlingen en waarheen?

Mijn middelbare school organiseert reizen voor leerlingen in het eindexamenjaar Waar het VMBO precies heen kan weet ik niet, maar havo/vwo kon in mijn jaar kiezen uit Rome, Londen, Parijs en Berlijn. Het jaar daarvoor was er nog Praag in plaats van Berlijn, en in het jaar daarna ook, want er had zich maar een persoon opgegeven voor Berlijn. Afgelopen jaar was er zelfs een reis naar New York bij

Aan elke reis mag een bepaald aantal leerlingen meedoen, en voor Rome geldt ook nog dat je voorrang hebt als je Latijn of (kunst)geschiedenis als vak hebt..

En het leuke aan zo'n reizen is dat je enorm enthousiaste leraren hebt, die echt ontzettend veel kunnen vertellen
Advertentie
Oud 14-02-2004, 16:22
Balance
Balance is offline
Voor mij geldt (weet niet hoe het met de rest zit)

3 vwo: Maastricht (3 dagen)
4vwo: Parijs (1 dag) en Lille (1 dag)
5vwo: Keuze uit Londen (5 dagen) of Praag (7 dagen)
6vwo: Keuze uit Ardennen (5 dagen) of Oostenrijk (5 dagen)
Oud 14-02-2004, 16:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons gaan ze ook op reisweek in het jaar voor je examenjaar. In 4 havo en 5 vwo kun je kiezen uit de Provence (voornamelijk bezienswaardigheden bekijken en wandelen enzo), Oostenrijk (skieen) en Tsjechie (survival). Ik ben vorig jaar meegeweest naar de Provence en het was hardstikke leuk, echt gezellig. Met 3 of 4 VMBO gaan ze naar Londen. Eens in de twee jaar gaan ze met 4 en 5 vwo naar Rome voor de mensen met Latijn en / of Grieks en KCV.
Oud 14-02-2004, 18:50
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
In de eerste ga je op kamp, hoe standaard . In de derde ga je 1 dagje naar Parijs, niet echt een reis dus. In de vierde kan je kiezen om op uitwisseling te gaan met als landen: Italie, Hongarije en soms Spanje Griekenland en Belgie. In de vijfde ga je een weekje zeilen en in de zesde wordt er een eindexamenreis georganiseerd wat vaak bestaat uit een weekendje Praag .
Oud 14-02-2004, 19:01
Verwijderd
tegenwoordig 1e klas(vwo): uitwisseling met duitsland
4e ben ik via een project op uitwisseling naar Frankrijk geweest, 5/6 dagen daar/zij 5/6 dagen hier (dit was de eerste keer dat dit georganiseerd werd, voor de leerlingen die een extra 'les' Frans volgden)
5e: 6 dagen (?) Rome (voor hen die latijn doen), dagje Antwerpen (via inktaap, boeken lezen en beoordelen)
6e: Berlijn (6 dagen?, voor 6vwo)

en verder kan je vanaf de vierde gaan skieen, dit is officieel niet van school maar zo lijkt 't wel, je kan in 4,5 en 6 vwo 1 dag naar Londen.. En je kan natuurlijk zelf een dagje weg proberen te organiseren. Van havo/vmbo weet ik het niet precies.
Oud 15-02-2004, 10:07
Dory
Dory is offline
-1e klas: kenningsmakingskamp in Hoenderloo
-3e klas: zeilen in Friesland of survivallen in Ardennen
-4e klas: voor ongeveer 30 mensen uitwisseling met Italie
-5e klas: 10 dagen Rome

En verder nog wel vakexcursies, maar die zijn maar 1 dag
Oud 15-02-2004, 10:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
1e klas: kennismakingskamp (waar is steeds verschillend)
2e klas: zeilkamp in friesland
3e klas: werkweek in friesland en zeilkamp in friesland
4e klas: uitwisseling met school in duitsland
5e klas: 10 dagen italie
(in 4e en 5e kan je in de zomervakantie op zeilkamp)
Oud 15-02-2004, 10:39
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
In de eerste klas ga je naar Hattem,
4 Mavo gaat naar de belgische ardennen,
5 Havo en 5 VWO gaan naar Londen..vorig jaar naar Berlijn vanwege dreiging aanslagen..
Oud 15-02-2004, 10:45
enigszins
enigszins is offline
In de 2e klas ben ik naar Trier in Duitsland geweest, dat was voor het gymnasium, Atheneum ging naar Rochefort.
In de 3e klas was er een uitwisseling naar Ierland voor degene die wilden.
In de 4e klas kon je kiezen uit Rome, Oostenrijk, Londen of Parijs. (ik ben naar Rome geweest).
En in de 6e klas kon je (als je gymnasium deed) naar Griekenland, dat was echt super tof.
(Dit jaar was er ook met Polen een uitwisseling in VWO 5)
Oud 15-02-2004, 10:49
Quantes
Quantes is offline
Een klas voor het eidnexamen (3 vmbo, 4 havo, 5 vwo) ikun je meegaan met een buitenlamndse reis, dit jaar naar Alpen, Rome, Berlijn, Parijs of Schotland (ik koos voor het laatste)

1300 posts
Oud 15-02-2004, 10:57
Ellàn
Ellàn is offline
Ik ben bijna elk jaar op kamp geweest... dat kwam ook omdat ik op twee verschillende scholen heb gezeten.

Havo 1:kamp in 'De Lutte' in de buurt dus en met de fiets er naartoe
Havo 2: Schiermonnikoog voor vijf dagen ofzo
Havo 3: Parijs, vier dagen lang was super
Havo 4: kennismakkingskamp in de Eiffel. Veel sporten en uitgaan dus zwaar vermoeiend.
VWO 4 ging toen naar de Ardennen
Havo 4 einde van het jaar: Rome! en dat was echt geweldig. En ook heel interresant, leraren die er vanalles vanaf weten. Je kon toen ook naar Praag, en Turkije was toen ook een optie maar te weinig aanmeldingen.
en in Havo 5 niks.. teminste niet via school, ik ben toen zelf met 5 vrienden 5 dagen naar Parijs en Disney geweest.
Oud 15-02-2004, 11:44
Yvat
Yvat is offline
1e klassen hebben een kamp in de buurt
3e klassen kunnen op zeilkamp en 3 TVWO gaat naar Engeland
4e klassen naar Tsjechie
en de rest weer ik eigenlijk niet.
Oud 15-02-2004, 11:52
Verwijderd
de tweede klas heeft werkweek lopen, roeien, kaoen of fietsen in nederland.
derde klas 1 dag brussel
de vierde h/v werkweek in heel europa ongeveer een week (verschilt per werkweek). bv. survival in de ardennen. wandelen in kent, schilderen in frankrijk en filosofie in spanje.
vijfde heeft rome.
met bepaalde projecten kan je ook nog naar het buitenland maar datr weet ik allemaal niet zo precies.
Oud 15-02-2004, 12:00
Goede Fee
Goede Fee is offline
- 1e klas, volgens mij geen echte 'reis'. Maar gewoon een aantal leuke uitstapjes (o.a. schaatsen, zwemmen, boswandeling etc.)

- 2e klas, voor VMBO weet ik eigenlijk niet precies. Voor Havo of Vwo geen weer echte reizen, maar gewoon uitstapjes (Den Haag of Amsterdam)

- 3e klas, voor VMBO uitwisseling met Duitsland/Polen/Slowakije ligt geloof ik een beetje aan het aantal mensen dat meegaat. Voor Havo en Vwo wéér uitstapjes. Maar je kunt dit jaar ook op ski-kamp gaan.

- 4e klas, VMBO geloof ik niets (examenjaar). Maar Vwo kan kiezen tussen een uitwisseling met een Italiaanse school of een rondreis door Italië én een dagje Parijs. De Havo gaat naar Barcelona. En weer een ski-kamp.

- 5e klas, rondreis Italië. Aantal dagen Frankrijk (Lille) en Disneyland. En verschillende uitstapjes. Ski-kamp.

- 6e klas, uistapjes en ski-kamp.
Oud 15-02-2004, 12:00
Briseïs
Briseïs is offline
In de derde gaat iedereen 2 of 3 dagen naar een jeugdherberg ergens in Nl.
In 4 havo en 5 vwo mag je kiezen uit zeilen in Nl, survival in de Ardennen of een stedentrip. Vorig jaar was t Praag, dit jaar Berlijn.
4 gymnasium gaat elk jaar naar Rome.
Oud 15-02-2004, 12:45
frizzle
frizzle is offline
3e klas skivakantie
3 havo Sauerland
4 vmbo en vwo Berlijn
5 vwo Rome
6 vwo Griekenland
Oud 15-02-2004, 13:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
marianne22 schreef op 14-02-2004 @ 20:01:
En je kan natuurlijk zelf een dagje weg proberen te organiseren.
zo is bij ons het dagje Parijs ontstaan. Een paar leerlingen zeiden dat het wel leuk zou zijn om met de klas naar Parijs te gaan. De docenten Frans vonden het ook wel een goed idee en legden het voor bij de schoolleiding. Ook die vond het goed, dus na wat geregel mocht iedereen voor 28 euro naar Parijs toe.
Oud 15-02-2004, 14:09
Breg
Breg is offline
1e klas 4 dagen op kamp in noord-brabant of belgie.
in het voorexamenjaar gaat het vmbo volgens mij een paar dagen Disneyland Parijs, havo een week zeilen in Friesland of een week survivalen in de Ardennen, vwo gaat op uitwisseling naar Italie of Frankrijk.

En verder organiseren mijn klas elk jaar zelf een dagje weg, vorig jaar naar Duitsland, dit jaar een dag Parijs.
Oud 15-02-2004, 14:16
Verwijderd
bij ons gaan we heel veel op reis
het eerste jaar - dierentuin (belgie)
het tweede jaar - amsterdam
derde jaar - kun je naar Londen/Parijs/Skireis (dit loopt door tot het 6e jaar) en je gaat een dag naar Duitsland (verplicht) keulen- trier - aken etc
vierde jaar - uitwisseling naar Italie/Spanje/Griekenland/Noorwegen (per jaar en niveau anders)
vijfde jaar - uitwisseling naar de VS (californie en conneticut) en reis voor GS naar Ieper en Frankrijk
zesde jaar - niks of je kunt naar londen/parijs etcc

en er lopen ook afzonderlijke comenius projecten..dus dat af en toe wat leerlingen bv naar zweden gaan of naar italie, om te vertellen over het project.. maar dat ligt er aan in welke klas je zit en of er zo'n project loopt

ikzelf ben twee weken in Sicilie geweest (250 euro), een dag londen, de dierentuin, amsterdam, keulen .. vanalles

Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 14:19.
Oud 15-02-2004, 14:37
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Wij gaan helemaal niet zoveel op reis met school, wel elk jaar een excursie. En dit:

3e: 5 dagen naar Limburg
5e: Een week naar Rome
Oud 16-02-2004, 13:53
korfballer
korfballer is offline
bij ons ga je in de 4e (havo en vwo-ers) naar Spanje. Je gaat dan met bus. De ene helft van de groep gaat eerst naar Barcelona (je overnacht in een hotel in Calella), en de andere helft gaat naar de pyreneeen. Daar slaap je in tenten op een camping. De gehele reis duurt 8 dagen.

Ik ben er afgelopen september geweest en het was echt helemaal geweldig! Echt iets om nooit meer te vergeten! Tsja zélfs de busreis van 21 uur was leuk! (met de nacht uitgezond...dat is tog wel een btje een hel in de bus...maja dat hebben we ook weer overleefd :-))
Oud 16-02-2004, 14:00
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben vorig jaar een week wezen skiën met school in Oostenrijk. En soms wel eens een dag naar Parijs, maar dat is omdat ik ckv3 heb, dus daar mag niet iedereen mee naar toe.
Oud 16-02-2004, 18:39
Verwijderd
4e klas: excursie Brugge, Rotterdam en Amsterdam
5e klas: werkweek naar Engeland, Bourgondie, Oostenrijk, Duitsland, Friesland of Rome(alleen kcv).
6e klas: afscheidsweekend in Parijs of Londen.
Oud 16-02-2004, 19:10
C@ctusje
C@ctusje is offline
Ik weet het niet van alle klassen, maar dit jaar was het bij ons op school zo:

1e klas: Introductieproject, dit jaar naar Delft
2e klas: nix eigenlijk..
3e klas: ook nix..
4 Havo: 5 dagen naar de ardennen, survival
4 Vwo: 3 dagen naar Drenthe, en samen met 4Havo 1 dag naar Lille en 1 dag naar Keulen
5 Havo: 1 dag naar Parijs en 1 dag naar Colchester
5 Vwo: een week naar Berlijn of Parijs (ik ben naar Berlijn geweest en het was super leuk! )
6 Vwo: 1 dag naar Bonn

Ik doe zelf Vwo, dus heb aardig wat dingen gedaan in de loop der jaren! Weet alleen nix van t vmbo, maar die hebben volgens mij ook wel leuke dingen gedaan.
Oud 16-02-2004, 19:55
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Munster, Keulen, Trier...

en dit jaar (4e) mogen we kiezen uit een week...
Barcelona
Parijs
Berlijn

en ik heb gekozen voor Parijs
Advertentie
Oud 16-02-2004, 20:00
Girl87
Girl87 is offline
1e klas: Niks
2e klas: 4 dagen schoolkamp
3e klas: 4 dagen Schiermonnikoog
4e klas: 4 dagen Parijs
5e klas: 4 dagen Praag
6e klas: 4 dagen Berlijn
Oud 16-02-2004, 21:48
Verwijderd
1ste klas -> Introductiekamp (3 dagen) en eindkamp (ook 3 dagen).
2de klas -> -
3de klas -> VMBO gaat naar Wuppertal (1 dag).
4de klas -> De HAVO gaat dan op Ardennenproject: een week naar de Ardennen. Voor VWO is er Keulen (alleen voor de mensen met Duits 2) en Lille (voor iedereen), allebei 1 dag.
5de klas -> Het VWO kan kiezen uit Berlijn (een week) of Parijs (ook een week).
6de klas -> Bonn (1 dag).
Oud 17-02-2004, 12:36
the tourist
the tourist is offline
Zijn die reizen bij jullie ook allemaal "gratis"? (zitten ze bij het schoolgeld inbegrepen?)

De enige reis bij mij op school is in 4 vmbo, 4 havo en 5 vwo. Het vmbo en de havo gaat op survival in de Ardennen (3 dagen). In 5 vwo was het vroeger altijd zo dat je 3 dagen naar de universiteit van Twente ging. Vorig jaar, toen ik in 5 vwo zat, gingen we net als het vmbo en de havo op survival. Dit jaar is 5 vwo naar Maastricht geweest, 5 dagen geloof ik (daar zijn ze ook o.a. naar de universiteit geweest).

Verder zijn er wel reizen op school, maar dan ben je wel een paar honderd euro kwijt... (die zijn dus ook niet verplicht). In de 2e kon je een dagje naar Duinrell en in de 3e een dagje naar Antwerpen, maar dat was dus niet verplicht en kostte geld. In de brugklas zijn we wel een keer (gratis) naar Alkmaar geweest en daarna naar het zwembad...
Oud 17-02-2004, 15:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 17-02-2004 @ 13:36:
Zijn die reizen bij jullie ook allemaal "gratis"? (zitten ze bij het schoolgeld inbegrepen?)
Bij ons moet je voor alle excursies betalen behalve als je in de 1e een keer gaat zwemmen met school geloof ik maar voor de reisweek in je voor-examenjaar moet je een behoorlijk bedrag betalen (als je ouders een laag inkomen hebben kan je korting krijgen en ik andere gevallen soms ook) en voor alle andere excursies zoals een dagje Parijs enzo betaal je rond de 25 euro.
Oud 21-02-2004, 15:20
blacky
blacky is offline
Op mijn middelbare school was/is het altijd zo dat alle 4e jaars een week naar spanje gaan en dan een paar dagen naar de piryneeën en een paar dagen naar barcelona en dan is er ook nog voor de gymnasium leerlingen een reis met klassieke talen en dat is elk jaar ergens anders heen. Aan het eind van het jaar kan je mee op zeilkamp. Is altijd heel erg gaaf.
Oud 21-02-2004, 17:17
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
in de 1ste: kennismakingskamp
2de&3de verschillende uitstapjes
4de HAVO kennismakingskamp tjeschiee (nu ardennen)
VWO uitwisseling met DL, IT
en dan nix meer gloof
Oud 22-02-2004, 08:55
Apomes
Apomes is offline
2de jaar: Ski klasse
3de jaar: niks
4de jaar: 3 dagen Parijs
5de jaar: 5 dagen Praag
6de jaar: 14 dagenn Griekenland WOOT
vroeger kon je in het zesde ook nog naar Rome(paasvakantie) en Berlijn(krokusvakantie) gaan maar dat is afgeschaft
Oud 22-02-2004, 09:43
marla
marla is offline
4Havo en 5 VWO kunnen kiezen uit de volgende landen: Spanje, Italie, Polen of Tsjechie.
Oud 22-02-2004, 10:15
thunder110
thunder110 is offline
Eerste jaar: Nijmegen/ Xanten
Tweede jaar: Trier
Derde jaar: Parijs. Vijf dagen.
Vierde jaar: -
Vijfde jaar: Barcelona, Rome, Londen, Parijs of Marokko (de laatste ging wegens te weinig aanmeldingen niet door). Vijf dagen, geloof ik.
Zesde jaar: - .
Oud 22-02-2004, 10:19
Mir-idiotA
Als 'schoolreisje 3e klas' de keuze tussen:
- Ardennen (survivelen)
- Oostenrijk (skieen/snowboarden)
- Parijs (stad verkennen)

Daarnaast gaat een deel van de 4e naar Straatsburg voor het Europees Parlement.

HV en Teken leerlingen gaan nog naar Brussel of Bremen voor kunsttour
Oud 22-02-2004, 10:27
Erbenda
Erbenda is offline
1e klas: Meersen (Limburg)
2e klas: Zweeloo (Drenthe)
3 mavo: Barcelona
3 havo: Warner Brothers Movieworld
3 vwo: Parijs
4 havo: Verdun (Frankrijk)
4 vwo: Amboise (Frankrijk)
5 vwo: Rome/Avignon (Frankrijk)
4 mavo/5 havo/6 vwo: Londen
Oud 22-02-2004, 12:35
siegjeuh
siegjeuh is offline
1e: brugklaskamp, 2 nachtjes kamperen in nederland
2e: niks
3e: niks
4e: dagje lille, dagje essen
5e: naar rome (7 dagen) of londen (5 dagen)
6e: niks

best weinig in vergelijking met de rest
Oud 22-02-2004, 12:48
Silver rain
Silver rain is offline
4 havo en 5 vwo gaan hier op vakantie. Naar Rome, Barcelona, Oostenrijk of Venetië voor zo'n 6 dagen. De rest van de klassen doen niks
Oud 22-02-2004, 17:40
Philemon
Philemon is offline
Sjeeminee wat doen veel scholen hier aan reizen ver weg (en dan ook nog eens in meerdere klassen..)

Bij ons op school is het gewoon zo, dat je in 5Havo en 5VWO naar Berlijn gaat, de mensen met Gymnasium gaan in 5VWO naar Rome. En verder heb je in de eerste nog van die loze 'dagtripjes', naar het Noorder Dierenpark bijvoorbeeld...( hoezo daar zijn we nog nóóit geweest? Ik woon er 20 km vandaan ) En dan was het wel weer bij ons op school...
Oud 23-02-2004, 10:07
Dolores
Dolores is offline
3 mavo: een weekje Terschelling
4 havo: een weekje naar Praag, Parijs, Londen of Berlijn.
4 vwo: zie 4 havo
5 vwo (gymnasium): een weekje naar Rome
5 havo: een weekendje Parijs
6 vwo: zie 5 havo
Oud 26-02-2004, 14:10
Toet0r
Toet0r is offline
elk jaar gaan de havo4 en de vwo5 naar het buitenland voor 5 dagen. Heel lang geleden gingen ze naar Berlijn (dacht ik) en Rome..dat hebben ze later verandert naar Venetie (die is later ook weer verdwenen), Barcelona of Florence en dit jaar hebben ze deze steden voor het laatst gedaan. Volgend jaar gaan de h4 en v5 naar Duitsland, Engeland of Frankrijk (steden zijn niet helemaal bekend).
Als ik vorig jaar niet was blijven zitten had ik in oktober gewoon in Florence of Barcelona gezeten
Oud 26-02-2004, 15:06
#BitCh182
#BitCh182 is offline
Bij ons op school gaan we ook op reis
mhmm.. voor de 1ste klassers is bij ons de mogelijkheid, om naar de Ardenne te gaan, of Zeilen , ergens in Friesland, naar Texel enso.. en verder activiteiten in Nederland..
Voor de 4e klassers (gymnasium) kan je naar Rome gaan
ook leuk, voor de 5e klassers ski reis..
en laatst nog een reis naar Roemenie ..
verder weet ik het even niet meer ?
Oud 27-02-2004, 12:43
Gothic
Gothic is offline
1e - brugklaskamp, 5 dagen

2e - parijsreis, 24 uur (6 uur bus heen en weer terug)

3e - ardennenweekend

4e - londenreis, 12 uur in londen zelf, verder nog heen en terug met bus

5e - romereis, 10 dagen, heen en terug 24 uur bus
Oud 27-02-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 14-02-2004 @ 17:19:
Veel scholen organiseren reizen voor leerlingen. Is/was dat op jouw school ook zo? Voor welke leerlingen en waarheen?
*knip*
Ja toevallig ben ik afgelopen 9 dagen met mn school naar griekenland geweest. Was heerlijk weer. Het werd georganiseerd voor de 5/6de van havo en vwo. We gingen uiteindelijk met zijn 65'en Rondreis gemaakt, was heel erg leuk.

xxx
Oud 27-02-2004, 14:35
Márit
Márit is offline
klas 1 havo/vwo: 1 dag naar Colchester in Engeland
Klas 2 havo en vwo: 1 dag naar Lille
klas 4: vmbo: oosterhout
havo en vwo kunnen kiezen tussen: Parijs, Londen, Barcelona, de Eiffel en de Ardennen
Oud 27-02-2004, 15:16
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Bij ons in de voorexamenklas gaan we naar een willekeurige bestemming. Dit jaar ga ik dus in 5VWO naar Parijs. Vorig jaar overigens als extraatje met 8 mensen van V4 naar Berlijn geweest.
Oud 27-02-2004, 21:23
Quiana
Quiana is offline
Eerste; Kennismakingskamp > Noordwijk (5 dagen)
Derde; Xanten (2 dagen)
Vierde; studiereis naar Frankrijk en Barcelona of Berlijn
Vijfde; Rome en Florence of Griekenland

Verder is er elk jaar een dag waarin de eerste en tweede in DH blijft, de derde en vierde in Amsterdam en de vijfde en zesde in Antwerpen. Zoiets, volgens mij.
Oud 01-03-2004, 18:42
X-Wendy
X-Wendy is offline
Bij ons op school wordt het niet vaak georganiseerd.
Met 5 Vwo kun je naar Berlijn gaan. 4 en 5 Havo gaat naar Frankrijk. Andere klassen gaan nergens heen geloof ik. Verder kunnen alle bovenbouw klassen zich opgeven voor een wintersport naar Oostenrijk!
Oud 04-03-2004, 13:01
Fantôme
Fantôme is offline
1havo ==> kamp
3havo ==> uitwisselingsproject met Rostock (duitsland) wij een week daar en zij een week hier
4 havo ==> keuze uit: parijs, berlijn, londen en snowcamp. bij de eerste drie kon je gelijk 2 culturele activiteiten bij ckv aftekenen en bij snowcamp kon dat niet. snowcamp leek me heel leuk, maar heb voor londen gekozen (snowcamp was btje onbetaalbaar voo rmij) en londen was supergezellig geworden.

voor de rest wordt vwo (en gym) altijd voorgetrokken, meer keuzes, meer reizen en in het examenjaar krijgen die nog een reis en wij niet en voor ak wordt er nu ook alleen voor de vwo'ers een reis naar Tsjechie georganiseerd.
Oud 04-03-2004, 13:33
coffee_mug
coffee_mug is offline
in de 1 of 2e met een plaar klassen op kamp, gewoon ergens op een camping.
eerst in 4 havo, naar Boedapest of naar Barcelona.
maar ze willen het nu met 5 havo gaan doen.
Vwo 5 naar Toscane.
en vmbo weet ik eigenlijk niet zo goed...
naar Disneyland/Parijs, of ergens op winstersport dacht ik..

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten