Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
drama verknalt
![]() nou ja als die klootzak morgen nog één keer zijn mond opentrekt kan ie een klap verwachten. lul de behanger ![]() ik vond dat het vandaag wel goed ging in de pauze ![]() elke dag gaat het wel ietsje beterder, denk ik alleen dat met die spiegel wil nog niet echt ![]() en ik heb gegeten in 't tussenuur een broodje nogwel er word ook een pedagoog gebeld en allemaal andere enge dingen ![]() pfffff veel te veel informatie om tegelijk te verwerken toch gaat het wel ![]() Yeah, I will love you baby, always... |
![]() |
|
Duits
verknald stomme 5 waarom nou niet 0,25 meer? dat is een vraag ofzo? tis me niet gegund gewoon ze kon dr echt niet meer van maken geloof ik wel waarom ben ik nou zo moeilijk voor mezelf? geen tranen meer zijn op of toch niet nee, daar zijn ze goed of niet wat moet ik hier nou mee? kan er niets meer aan doen baal gewoon zo van mezelf je kan niet zeggen dat ik er niets aan gedaan heb maar nou zie ik haar niet meer misschien vind ik dat nog wel veel erger ![]()
|
- kruimel? *sorry... u know...*
- yeah, weer een 8 terug. (cijfers tot nu toe, voor op dit rapport dan, geen gemm: 9 - 8,5 - 9,3 - 7,7 - 8 ![]() ![]() ![]() - mirtje, succes - als het goed is krijgt T de brief vandaag - wat zal ze wel niet denken? - mja - heheh, het begint wat meer op te schieten richting vakantie boeken ![]()
|
![]() |
Ontopic:
+ reisje naar Ede en Arnhem gemaakt + was in 't ziekenhuis meteen aan de beurt ![]() + vanmiddag 3 uur geslapen + 20 mandarijnen gekocht, heb er al 6 op in 2 uur ![]() +/- in Arnhem was een gigantische verkeersopstopping op de busbaan... een trolleybus stond met pech vast op een echt kritiek punt in de stad ![]() - jeuk op m'n hoofd door die behandeling - kan er maar niet vanaf blijven, zit er alsmaar aan te krabben |
![]() |
|
*feliciteerd dreen*
![]() ![]() ![]() ___ voel me wel goed eigenlijk maak me iig geen zorgen straks naar utrecht leuk mensen zien twijfel nog steeds een beetje maar ga het toch wel doen alleen irritant dat ik er met niemand over kan praten... behalve thuis dan maar daar heb ik niet zo veel aan maar ach ik doe het gewoon ik wil het wel graag namelijk we zien wel of ik het red anders studeer ik maar wat langer ![]() de zon schijnt ![]() ![]() ik ruik de lente al, als ik buiten ben ![]() *hurray* *feeling good* liedje voor deze dag: feeling good van muse ![]() ![]() |
![]() |
|
pff
eindelijk over nu Duits vind het ook wel jammer vond het altijd wel leuk misschien is het maar beter zo kan ik me op wat anders concentreren wel balen dat het zo is afgelopen nu nog Frans angst voor die toets nu al hoe haal ik nu ooit een 6.2 voor Frans als ik nog niet eens een 5.3 voor Duits kan halen? ![]() de zenuwen moeten nu maar eens over zijn misschien is vakantie nu wel even goed voor me heb afleiding nodig geen huiswerk is wel ff lekker nu foto's zijn leuk ik sta ook op de foto ![]()
|
Verwijderd
|
kon niet eens een kaartje sturen...
![]() dus maar pm ![]() buikpijn beetje ziek nog maar verder wel weer wat beter zusje met werkstuk aan het helpen lukt wel aardig hoogste cijfer van de klas met Onderzoek (vak) (h) commentaar leraar 'uitmuntend werk!' en 'uitstekend werk!' ![]() ![]() mentorgesprek gehad wat moet ik er nou mee? morgen stagebegeleiding zelfde verhaal ........... Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 16:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Alles is goed. ik vind het echt zo lief dat iedereen 'iets' doet. ![]() (hehe, ik heb het ook wel rond bazuind maar toch. ![]() ![]()
|
7,7!
![]() *stuitert* was een fijne dag jaaropgave krijg ik nog. ik hoop dat ik wat terug krijg. loon! ![]() P tegengekomen ![]() samen iets drinken. gezellig lol ![]() grote schoonmaak. zin in eten. zon Een 8 voor vandaag!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |