Advertentie | |
|
![]() |
||
Bij sommige vragen had ik echt geen idee, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
je Enquκte klopt niet
1 je moet ookde mogelijkheid geven ik woon niet in de stad (die mensen zijn er ook ) drents gronings twents zijn geen talen maar dialecten verder zie ik nergens de optie duits staan terwijl dit wel logisch is grenst met duitsland bij opgave 10 moet je meer keuze mogelijkheden geven natuurlijk weten de meeste mesen wel dat het daar allemaal stren christelijk is maar toch zou je meerdere godsdiensten erin moeten zetten Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 14:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Geslacht: Man
Leeftijd:17 Opleiding:Havo 5 Woonplaats ![]() 1. Waarom woon je in de grote stad en niet op het platteland? omdat ik daar nooit echt een keuze in heb gehad..heb altijd in de stad gewoond 2. Hoe groot denk je dat Drenthe is? O Tussen de 2000 en 2500 km2 3. Hieronder is een landkaart afgebeeld. Welk nummer geeft Drenthe aan? n.v.t...zie geen kaart 4. Hoe zit het met de temperatuur in Drenthe? O Het is 0,5Ίc-2,5Ίc kouder dan in de grote stad. 5. Omcirkel het juiste antwoord. Er zijn alleen maar dorpen in Drenthe. Goed / Beetje goed / Geen idee / Beetje fout / Fout Er zijn alleen maar kassen, koeien en boerderijen in Drenthe. Goed/Beetje goed /Geen idee/Beetje fout/Fout Inwoners van Drenthe worden minsten 10 jaar ouder. Goed/Beetje goed/Geen idee /Beetje fout /Fout De culturele waarden van de inwoners van Drenthe zijn beter.Goed/Beetje goed/Geen idee /Beetje fout /Fout De infrastructuur in Drenthe is even goed als de rest van NL.Goed/Beetje goed/Geen idee/Beetje fout /Fout 6. Welke talen spreken ze in Drenthe? O Drents O Fries O Nederlands O Twents O Gronings O Turks O Chinees O Andere namelijk:ik denk dat er vanalles gesproken word o.a marrokaans en afrikaans door de mensen van die landen die er wonen 7. In welke sector werken de meeste inwoners van Drenthe. O Ze werken het meeste bij de overheid. O Ze werken het meeste in winkels. O Ze werken het meest als boer. O Ze werken het meest in de industrie. 8. Kunt u minimaal 5 Drentse toeristische attracties noemen. (bijvoorbeeld molens) 1Hunebedden.3.5 . 2 eehh..Molens ?.4 .6 . 9. Op welke politieke partij stemmen de inwoners van Drenthe het meest? O PvdA O CDA O Gemeente Belangen O GroenLinks O SP O VVD O D66 10. Welke Godsdienst wordt het meest uitgeoefend in Drenthe? O Nederlands Hervormd O Rooms Katholiek O Geen godsdienst 11. Welke maatregelen worden genomen in Drenthe om de natuur te behouden? Goed of fout Woningbouw wordt beperkt. Goed / Fout Er zijn nationale landschapsparken opgezet. Goed / Fout Hoeveelheid industrie wordt beperkt. Goed / Fout 12. Onder welke voorwaarden zou u naar Drenthe verhuizen? een flinke som geld should do the trick,anders niet het lijkt me daar een beetje meer "boers" dan hier in tilburg e.o Bedankt voor het invullen van deze enquκte geen dank hoor...suc6 |
![]() |
|
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 (nog wel ![]() Opleiding: 4Havo Woonplaats: Hengelo 1. Waarom woon je in de grote stad en niet op het platteland? Omdat m'n ouders hier zijn gaan wonen. 2.Hoe groot denk je dat Drenthe is? O Tussen de 1500 en 2000 km2 3.Hieronder is een landkaart afgebeeld. Welk nummer geeft Drenthe aan? Ik zie geen landkaart, maar ik kan drenthe wel aanwijzen. Tussen overijssel en groningen 4Hoe zit het met de temperatuur in Drenthe? O Het is 0,5Ίc-2,5Ίc kouder dan in de grote stad. 5.Omcirkel het juiste antwoord. Er zijn alleen maar dorpen in Drenthe. Beetje goed Er zijn alleen maar kassen, koeien en boerderijen in Drenthe. Fout Inwoners van Drenthe worden minsten 10 jaar ouder. Beetje fout De culturele waarden van de inwoners van Drenthe zijn beter. Fout De infrastructuur in Drenthe is even goed als de rest van NL. Goed 6.Welke talen spreken ze in Drenthe? O Drents O Nederlands 7. In welke sector werken de meeste inwoners van Drenthe. O Ze werken het meest als boer. ![]() 8. Kunt u minimaal 5 Drentse toeristische attracties noemen. (bijvoorbeeld molens) 1 Dierenpark Emmen 2 Planetarium 3 Sterrenpad 9. Op welke politieke partij stemmen de inwoners van Drenthe het meest? O PvdA 10.Welke Godsdienst wordt het meest uitgeoefend in Drenthe? O Geen godsdienst 11. Welke maatregelen worden genomen in Drenthe om de natuur te behouden? Goed of fout Woningbouw wordt beperkt. Goed Er zijn nationale landschapsparken opgezet. Goed Hoeveelheid industrie wordt beperkt. Goed 12. Onder welke voorwaarden zou u naar Drenthe verhuizen? Als er veel bekenden wonen en het net zo leuk is als hier wat een kut enquete
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Leeftijd: 15 Opleiding: TVWO Woonplaats: Zoetermeer 1. Waarom woon je in de grote stad en niet op het platteland? Wie zegt dat ik niet op het platteland woon? Nou woon ik dat ook niet, maar ik vind het een beetje vage vraag. Ik woon in een stad omdat mn ouders hier ook wonen en omdat het wel lekker is om gewoon winkels/bios enzo om je heen te hebben. 2. Hoe groot denk je dat Drenthe is? O Tussen de 1500 en 2000 km2 3. Hieronder is een landkaart afgebeeld. Welk nummer geeft Drenthe aan? Het ligt in het Noorden, onder Friesland en Groningen 4. Hoe zit het met de temperatuur in Drenthe? O Het is 0,5Ίc-2,5Ίc kouder dan in de grote stad. 5. Omcirkel het juiste antwoord. Er zijn alleen maar dorpen in Drenthe. Goed / Beetje goed/ Geen idee / Beetje fout / Fout Er zijn alleen maar kassen, koeien en boerderijen in Drenthe. Goed/Beetje goed /Geen idee/Beetje fout/Fout Inwoners van Drenthe worden minsten 10 jaar ouder. Goed/Beetje goed/Geen idee /Beetje fout /Fout De culturele waarden van de inwoners van Drenthe zijn beter.Goed/Beetje goed/Geen idee/Beetje fout /Fout De infrastructuur in Drenthe is even goed als de rest van NL.Goed /Beetje goed/Geen idee/Beetje fout /Fout 6. Welke talen spreken ze in Drenthe? O Drents O Fries O Nederlands O Twents O Gronings O Turks O Chinees O Andere namelijk nog veel meer, dr zullen heus wel mensen lopen met andere nationaliteiten... 7. In welke sector werken de meeste inwoners van Drenthe. O Ze werken het meest als boer. 8. Kunt u minimaal 5 Drentse toeristische attracties noemen. (bijvoorbeeld molens) 1hunebedden .3molens? .5 Dierenpark emmen (of ligt dat daar niet?) 2bos .4drentse heuvelrug?? .6 . 9. Op welke politieke partij stemmen de inwoners van Drenthe het meest? O PvdA 10. Welke Godsdienst wordt het meest uitgeoefend in Drenthe? O Geen godsdienst 11. Welke maatregelen worden genomen in Drenthe om de natuur te behouden? Goed of fout Woningbouw wordt beperkt. Goed / Fout Er zijn nationale landschapsparken opgezet. Goed / Fout Hoeveelheid industrie wordt beperkt. Goed / Fout 12. Onder welke voorwaarden zou u naar Drenthe verhuizen? Als mn ouders dat perse willen, maar ik zou ze wel proberen om te praten. En dan zou ik wel in assen willen wonen, niet ergens op het platteland.
|
Verwijderd
|
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 Opleiding: Vwo Woonplaats: Oegstgeest 1. Waarom woon je in de grote stad en niet op het platteland? Waar staat dat ik in de grote stad woon. Oegstgeest is bij mijn weten nog steeds geen stad. Ik woon hier omdat mijn ouders hier beiden geboren en getogen zijn. 2. Hoe groot denk je dat Drenthe is? O Tussen de 2000 en 2500 km2 3. Hieronder is een landkaart afgebeeld. Welk nummer geeft Drenthe aan? Ik zie geen landkaart, maar Drenthe is de provincie die onder Groningen ligt (en waar ligt Groningen? Helemaal in het noorden aan de grens met Duitsland) 4. Hoe zit het met de temperatuur in Drenthe? O Het is 0,5Ίc-2,5Ίc kouder dan in de grote stad. 5. Omcirkel het juiste antwoord. Er zijn alleen maar dorpen in Drenthe. Fout Er zijn alleen maar kassen, koeien en boerderijen in Drenthe. Fout Inwoners van Drenthe worden minstens 10 jaar ouder. Fout De culturele waarden van de inwoners van Drenthe zijn beter. Fout De infrastructuur in Drenthe is even goed als de rest van NL. Geen idee 6. Welke talen spreken ze in Drenthe? O Drents O Fries O Nederlands O Twents O Gronings O Turks O Chinees O Andere namelijk .. In elke provincie zijn wel mensen te vinden die een bepaalde taal spreken, alleen Drents, Twents en Gronings zijn toch geen talen? 7. In welke sector werken de meeste inwoners van Drenthe. O Ze werken het meeste in winkels. 8. Kunt u minimaal 5 Drentse toeristische attracties noemen. (bijvoorbeeld molens) Nee, ik kan er 2 noemen: 1 Hunnenbedden 2Dierenpark Emmen 9. Op welke politieke partij stemmen de inwoners van Drenthe het meest? O PvdA 10. Welke Godsdienst wordt het meest uitgeoefend in Drenthe? O Geen godsdienst 11. Welke maatregelen worden genomen in Drenthe om de natuur te behouden? Goed of fout Woningbouw wordt beperkt. Goed Er zijn nationale landschapsparken opgezet. Goed Hoeveelheid industrie wordt beperkt. Fout 12. Onder welke voorwaarden zou u naar Drenthe verhuizen? Onder geen enkele voorwaarde. Drenthe staat wat mij betreft heel laag op het lijstje van plaatsen waar ik ooit zou willen wonen. Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n hele goede enquete, om eerlijk te zijn, bagger. De vragen zijn nogal vreemd geformuleerd. Er wordt van dingen uitgegaan die niet zo zijn, en de vragen die worden gesteld zijn ook niet zo goed. Maar goed, dat is mijn mening. Veel succes met je PO. ![]() |
![]() |
|
Leeftijd:17 Opleiding: 5h Woonplaats: Den Burg, Texel 1. Waarom woon je in de grote stad en niet op het platteland? Ik ben wel geboren in de stad, maar mijn ouders wilden geen kind opvoeden in de stad. Mijn vader had op Texel gesoliciteerd en was aangenomen, vandaar. 2. Hoe groot denk je dat Drenthe is? O Tussen de 1500 en 2000 km2 3. Hieronder is een landkaart afgebeeld. Welk nummer geeft Drenthe aan? 4. Hoe zit het met de temperatuur in Drenthe? O Het is 0,5Ίc-2,5Ίc warmer dan in de grote stad. 5. Omcirkel het juiste antwoord. Er zijn alleen maar dorpen in Drenthe. Goed Er zijn alleen maar kassen, koeien en boerderijen in Drenthe. Goed/Beetje goed/Geen idee/Beetje fout/Fout Inwoners van Drenthe worden minsten 10 jaar ouder. Goed/Beetje goed/Geen idee/Beetje fout /Fout De culturele waarden van de inwoners van Drenthe zijn beter.Goed/Beetje goed/Geen idee /Beetje fout /Fout De infrastructuur in Drenthe is even goed als de rest van NL.Goed /Beetje goed/Geen idee/Beetje fout /Fout 6. Welke talen spreken ze in Drenthe? O Drents O Fries is geen taal O Nederlands O Twents is geen taal O Gronings is geen taal O Turks O Chinees O Andere namelijk .. 7. In welke sector werken de meeste inwoners van Drenthe. O Ze werken het meeste bij de overheid. O Ze werken het meeste in winkels. O Ze werken het meest als boer. O Ze werken het meest in de industrie. 8. Kunt u minimaal 5 Drentse toeristische attracties noemen. (bijvoorbeeld molens) 1 Speelstad oranje 2verkeerspark assen 3 noorder dierenpark 4 (pretpark appelscha) 5Titi 6 veenpark 9. Op welke politieke partij stemmen de inwoners van Drenthe het meest? O PvdA O CDA O Gemeente Belangen O GroenLinks O SP O VVD O D66 10. Welke Godsdienst wordt het meest uitgeoefend in Drenthe? O Nederlands Hervormd O Rooms Katholiek O Geen godsdienst 11. Welke maatregelen worden genomen in Drenthe om de natuur te behouden? Goed of fout Woningbouw wordt beperkt. Goed / Fout Er zijn nationale landschapsparken opgezet. Goed / Fout Hoeveelheid industrie wordt beperkt. Goed / Fout 12. Onder welke voorwaarden zou u naar Drenthe verhuizen? mooi grachtenpand
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Leeftijd: 17 Opleiding: havo Woonplaats: Rotterdam 1. Waarom woon je in de grote stad en niet op het platteland? Omdat dat handiger is in verband met mn pa's werk. 2. Hoe groot denk je dat Drenthe is? O Tussen de 2000 en 2500 km2 3. Hieronder is een landkaart afgebeeld. Welk nummer geeft Drenthe aan? Ik zie geen kaart. 4. Hoe zit het met de temperatuur in Drenthe? O Het is 0,5Ίc-2,5Ίc warmer dan in de grote stad. 5. Omcirkel het juiste antwoord. Er zijn alleen maar dorpen in Drenthe.Beetje fout Er zijn alleen maar kassen, koeien en boerderijen in Drenthe. Beetje fout Inwoners van Drenthe worden minsten 10 jaar ouder. Geen idee De culturele waarden van de inwoners van Drenthe zijn beter.Beetje fout De infrastructuur in Drenthe is even goed als de rest van NL.Beetje fout 6. Welke talen spreken ze in Drenthe? O Nederlands 7. In welke sector werken de meeste inwoners van Drenthe. O Ze werken het meest als boer. 8. Kunt u minimaal 5 Drentse toeristische attracties noemen. (bijvoorbeeld molens) Nee, alleen het noorderdierenpark, hunnebedden en molens dan. 9. Op welke politieke partij stemmen de inwoners van Drenthe het meest? O PvdA 10. Welke Godsdienst wordt het meest uitgeoefend in Drenthe? O Geen godsdienst 11. Welke maatregelen worden genomen in Drenthe om de natuur te behouden? Goed of fout Woningbouw wordt beperkt. Fout Er zijn nationale landschapsparken opgezet. Fout Hoeveelheid industrie wordt beperkt. Fout 12. Onder welke voorwaarden zou u naar Drenthe verhuizen? Ik heb het hier eigenlijk wel naar mn zin, alles lekker dichtbij. Als mn oudeers erheen verhuizen ga ik wel mee ![]()
|
Leeftijd: 16 Opleiding: Havo Woonplaats: Amersfoort 1. Waarom woon je in de grote stad en niet op het platteland? Omdat mijn ouders hier al voor mijn geboorte woonden.. 2. Hoe groot denk je dat Drenthe is? O Tussen de 2000 en 2500 km2 4. Hoe zit het met de temperatuur in Drenthe? O Het is 0,5Ίc-2,5Ίc kouder dan in de grote stad. 5. Omcirkel het juiste antwoord. Er zijn alleen maar dorpen in Drenthe. Fout Er zijn alleen maar kassen, koeien en boerderijen in Drenthe. Beetje fout Inwoners van Drenthe worden minsten 10 jaar ouder. Geen idee De culturele waarden van de inwoners van Drenthe zijn beter. Beetje goed De infrastructuur in Drenthe is even goed als de rest van NL. Beetje fout 6. Welke talen spreken ze in Drenthe? O Drents O Nederlands 7. In welke sector werken de meeste inwoners van Drenthe. . O Ze werken het meest als boer. 8. Kunt u minimaal 5 Drentse toeristische attracties noemen. (bijvoorbeeld molens) 1. Molens dus.. 2. Noorderdierenpark 3. Hunebedden 9. Op welke politieke partij stemmen de inwoners van Drenthe het meest? O PvdA 10. Welke Godsdienst wordt het meest uitgeoefend in Drenthe? O Geen godsdienst 11. Welke maatregelen worden genomen in Drenthe om de natuur te behouden? Goed of fout Woningbouw wordt beperkt. Goed Er zijn nationale landschapsparken opgezet. Goed Hoeveelheid industrie wordt beperkt. Goed 12. Onder welke voorwaarden zou u naar Drenthe verhuizen? Onder de voorwaarde dat mijn familie en vrienden ook mee mogen verhuizen.. |
![]() |
|
Geslacht:
Leeftijd: 17 Opleiding: 5vwo Woonplaats: Coevorden 1. Waarom woon je in de grote stad en niet op het platteland? Ik woon in een kleine stad. 2. Hoe groot denk je dat Drenthe is? O Tussen de 2000 en 2500 km2 3. Hieronder is een landkaart afgebeeld. Welk nummer geeft Drenthe aan? 4. Hoe zit het met de temperatuur in Drenthe? O Het is 0,5Ίc-2,5Ίc kouder dan in de grote stad. 5. Omcirkel het juiste antwoord. Er zijn alleen maar dorpen in Drenthe. Er zijn alleen maar kassen, koeien en boerderijen in Drenthe. Inwoners van Drenthe worden minsten 10 jaar ouder. De culturele waarden van de inwoners van Drenthe zijn beter. Goed De infrastructuur in Drenthe is even goed als de rest van NL. 6. Welke talen spreken ze in Drenthe? O Drents O Nederlands 7. In welke sector werken de meeste inwoners van Drenthe. O Ze werken het meest als boer. (dus in de zin van in de landbouw) 8. Kunt u minimaal 5 Drentse toeristische attracties noemen. (bijvoorbeeld molens) 1 molens 3 campingboerderijen 5 Hunnebedden 2 natuur 4 Veen (-museum ed) 6 attrictieparken als Attractiepark Slagharen 9. Op welke politieke partij stemmen de inwoners van Drenthe het meest? O PvdA 10. Welke Godsdienst wordt het meest uitgeoefend in Drenthe? O Rooms Katholiek 11. Welke maatregelen worden genomen in Drenthe om de natuur te behouden? Goed of fout Woningbouw wordt beperkt. Goed Er zijn nationale landschapsparken opgezet. Hoeveelheid industrie wordt beperkt. 12. Onder welke voorwaarden zou u naar Drenthe verhuizen? Ik woon er al, maar misschien iets als voorzieningen als normale winkels ed.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|