Oud 18-02-2004, 16:45
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
4 weken geleden ging het uit met m'n vriendje...
kwas er helemaal kap0t van...
hij was niet z0maar iemand vo0r me.. hij was meer dan dat!!!
hij heeft mij 0ver mijn angsten heen geh0lpen in het gebied van seX.. en ik ben bang dat ik nu no0it meer seX met een andere j0ngen kan krijgen!
nu is het uit.. k had het scho0lfeest.. 3 dagen erna met m'n eX gez0end.. ik was zwaar dronken.. hij had o0k met een meisieY uit de klas gez0end...
we zitten bij elkaar in de klas duz...
nu pakt hij zn oude leventje weer op.. PLAYER zijn!!!
dat iz mijn punt.. hij z0end met iedereen.. o0k met vriendinnen van mij.. zwaar kut dus!
kben nogsteeds zwaar verliefd op hem!!!
ik kan er niet 0verheen k0men.. het boeit hem niet h0e ik me v0el..
hij heeft zwaar veel pr0blemen thuis enz0w.. en 0p scho0l.. en het lijkt nu net 0f hij als player gelukkiger is dan diey 4 maanden met mij...
ik ben bez0rgd om hem 0mdat het zwaar kut met m gaat..
ik zit v0lgend jaar o0k n0g bij hem in de klas
iedereen kan wel zeggen.. je bent n0g j0ng.. geniet er van.. dr zijn n0g zat j0ngens 0p de wereld.. tja.. makkelijk praten.. als je echt echt heel erg verliefd op die j0ngen bent..
ik z0ek altijd c0ntact met hem.. hij praat haast niet.. t b0eit m geen ene f*ck
maarja. wat m0et ik d0en 0m hem te vergeten..
andere j0ngens kan ik niet meer z0 snel krijgen 0mdat ze me niet leuk vinden
help me plz..
liefz
diana
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 17:45:
en ik ben bang dat ik nu no0it meer seX met een andere j0ngen kan krijgen!
waarom zou je in hemelsnaam geen sex met een andere jongen kunnen hebben? Zoek een normale vriend, een leuke jongen, en het is misschien handig dat je geen jongen zoekt die al met de halve school gezoent heeft voordat hij iets met jou krijgt..
ik zeg niet dat een sukkel als vriend het beste is, maar als je pas nadat het uit gaat met de jongen, en met al je vriendinnen zoent pas merkt dat het een player is is ook niet echt bevordelijk voor je .. denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:51
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 18-02-2004 @ 17:46:
kut-opmerking
bannen die gast!

misschien kan je proberen hem even zijn gang te laten gaan, gun hem wat ruimte, misschien is hij je wel even zat.
als er een tijdje overheen gaat dan slijt het bij jou een beetje en dat kan hij er waarschijnlijk ook beter mee omgaan.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:52
D-sire
D-sire is offline
Maakte je vriend het uit omdat hij niet meer verliefd op jou was of omdat hij het vrijgezellenleven veel leuker vond? In beide gevallen is het toch beter hem te (proberen te) vergeten.. Ik vind niet dat hij het nog waard is weer iets met jou te krijgen alleen al om het feit dat hij lukraak met iedereen gaat zoenen en zelfs met jouw vriendinnen! Bovendien wil hij niet luisteren en ook dat vind ik zwak van hem. Probeer dingen te doen die je leuk vind en ga veel om met andere vrienden/vriendinnen zodat je genoeg afleiding hebt. Dat is denk ik het enige dat ik je kan adviseren..

Offtopic: posten in Breezah-taal of iets dat er op lijkt is hoogst irritant...
Oud 18-02-2004, 16:53
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
jah maar ik zit bij hem in de klas weetje.. en dat is zwaar kut.. k ho0r steeds van die meissieYs.. hij heeft weer met haar gez0end.. dan weer met haar.. wat kan ik daar mee??? dat d0et me alleen maar pijn...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:54
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 17:47:
kben serieus h0or..
Als jij eerst normaal probeert te typen, is de kans groter dat je serieus genomen wordt dan met dergelijk taalgebruik...

Maar goed, ook nog even ontopic:
Liefdesverdriet gaat niet zomaar van de ene op de andere dag over.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:55
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
hij had het uitgemaakt omdat hij zei dat hij niet meer verliefd op me was.. later zei hij dat het vo0r eind maart weer aanging.. omdat hij nog van me hield.. hij was nog verliefd.. hijp me heel lang false hoop gegeven.. kwil daar gwo0n een punt 8ter zetten... volgende 6 weken zit ik met hem in de salon *onderdeel van zorg en welzijn* dus dat zal leuk w0rden...
Met citaat reageren
@Moon
@Moon is offline
Leer eens normaal praten/typen!

Ontopic:
Laat m lekker stikken. Besteed je tijd maar aan een betere jongen. En dat je ook nog eens zo bezorgd om hem kan zijn.... Ik zou hem echt haten en hem nooit meer willen zien. En zoals je al zei hij is een player.
Met citaat reageren
Balance
Balance is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 17:47:
dat slaat ook weer nergens op duZZ
kben serieus h0or.. ga lekker iemand anders peste als je t0g niX anders te d0en heb
Dat soort reacties krijg je als je niet normaal tikt. Geen overbodig zzzz dus (dus ipv duzzz) en gebruik geen cijfers in een woord (hoor ipv h0or). En probeer dingen gewoon te spellen zoals het hoort (toch ipv tog).

En nou ontopic:
Je bent 14, tuurlijk heb jij later nog vaker seks! Sowieso ben je d'r al erg jong mee. De meesten van jouw leeftijd hebben nog nooit seks gehad. Velen nog nooit gezoend. Dus maak je daar niet druk om.
En wat die jongen betreft: hij wil je niet meer, dat is duidelijk. Wil je hem nog wel dan? Je noemt hem zelf een player!
En al wil je hem nog steeds, helaas, get over it. Dat zal best nog wel even duren, maar geleidelijk aan kom je wel over hem. Geen stomme dingen doen zoals in een dronken bui een andere jongen zoenen. Dat heeft helemaal geen zin.
Oud 18-02-2004, 16:57
miekmuis
miekmuis is offline
Kind kom op. Je bent 14 en je denkt nu al nooit meer sex te hebben?
Dat je bij hem in de klas zit en steeds wordt geconfronteerd met het feit dat hij weer verder gaat met zijn leven zonder jou zal inderdaad best pijnlijk zijn. Maar het is nog maar 4 weekjes uit. Over een paar weekjes voel je je echt wel een stuk beter en tot die tijd... slah chokola eten, zielige films kijken en vriendinnen lastig vallen doet het bij mij meestal wel.
Oud 18-02-2004, 16:59
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Doopy schreef op 18-02-2004 @ 17:53:
Leer eerst eens normaal schrijven en ga dan eens nadenken over een normale opmerking waar bj0etiejfreak echt iets aan heeft!
Leer jij eens even normaal te reageren. Niet te emotioneel of overdreven. Verspilling van energie. Zou zonde zijn, je hebt het blijkbaar nodig. Ik vind het nogal waardeloos dat iemand van 14 zich druk kan maken om een vriendje. Kijk, aan de wijze waarop zij het verhaal vertelt, maakt het niet echt een indruk op mij.
Die relatie bleek behoorlijk losjes en stelde eigenlijk niks voor.
Het feit dat ze al sex hebben gehad is daaraan toe. Typisch.
Ik vind het jammer dat de jeugd van tegenwoordig al zo snel met ernstige verwijten strooit. "Ik hou van je" en "Ik ben verliefd op je". Tja, erg serieus kan ik het verhaal niet nemen.
Advies toch, never the less natuurlijk: Ga luchtig met hem om. Trek je niet zoveel van hem aan, althans probeer dat.
Het gevoel gaat op den duur wel over.
Oud 18-02-2004, 17:02
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
*zucht*
oke ik zal normaal typen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:04
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Het probleem is ook nog dat ik super jaloers ben al staat hij met een ander meisje te knuffelen. Dan voelt het zo van: ik wil daar zo graag staan.
Huilen heeft geen zin. Hij heeft in onze relatie ook nooit sorrie gezegt voor de ruzie's die wij hadden. Ik heb altijd sorrie gezegt omdat ik hem gewoon niet kwijt wou, ik was bang dat hij nogsteeds boos zou blijven al zei ik geen sorrie...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:10
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 18:04:
Het probleem is ook nog dat ik super jaloers ben al staat hij met een ander meisje te knuffelen. Dan voelt het zo van: ik wil daar zo graag staan.
Dat gevoel ken ik. Geloof me. Dat gaat over. Je moet proberen je aandacht niet te vaak laten afdwalen naar hem. Concentreer je liever op wat anders, school, werk, vrienden etc.
Op den duur gaat het gevoel over, het duurt even maar toch.

Citaat:
Huilen heeft geen zin.
Ben blij dat je dat inziet. Probeer je gewoon ergens anders op te focussen. Wat huilen is inderdaad verspilling van water en tijd.
Oud 18-02-2004, 17:13
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
huilen gaat automatisch...
Ik ben heel emotioneel.
Er staat in zijn MSN naam: ik pak mijn oude leventje weer op.
Dat is dus player zijn. Dus nu voelt het voor mij alsof hij die 4 maanden geen leuke tijd met mij gehad heeft. Dat hij alleen maar meer problemen kreeg toen hij met mij had.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:14
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ja, maar aan die grapjes heb ik niks...
Er zijn zat mensen die zelfmoord plegen, en ik vind dat dus nergens op slaan! Ik bedoel je heb een heel leven voor je! dat is zonde om weg te gooien!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:22
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik huil ook best vaak. Maar opzich schiet het niet op. Het lucht inderdaad heel erg op.
Huilen is iets wat erbij hoort al ben je verdrietig...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:23
dj_dre
dj_dre is offline
Hey Lief zussie,

je hoeft niet meer te huilen,
er zijn zat mensen die nog van je houden.
Je kan het toch ook wel weer positief bekijken...
Jij kan weer verder met je leven zoals jij het wil...
Het jammere ervan is dat het waarschijnlijk wel zonder hem zal zijn.
Ik kan je helaas ook niet helpen.... Ja ik wil je graag helpen, maar weet niet hoe...je kan altijd bij me terecht, maar dat weet je.
Ik hou van je, net zo als je pa en ma....
Praat ook gewoon met hun enzo...
Als je er veel over praat, zal je zien, dat het vanzelf ook makkelijker is om erover te praten..
Misschien komt nog wel ooit de tijd dat die toch weer wat in je gaat zien. Nou meissie veel succes verder.

Gr.

Your Big Bro
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:26
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Hey broertje,
Tja, het probleem is ook dat ik niet meer met m'n ouders kan praten. Mijn moeder heeft die stress uitslag terug gekregen sinds het uit is... Ze mist Mike heel erg.. en mijn vader ook.
Ik praat ook vaak met mensen, Met deborah *mijn beste vriendin* kan ik niet meer praten, die neemt het niet serieus.. die geeft andwoorden waarop ik net NIET zit te wachten...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:32
dj_dre
dj_dre is offline
Ja ik weet wel wat je bedoelt lieverd,

Maar van Deo moet je ook niet dat soort dingen verwachten.
Je kan er beter met iemand over praten, die het egt sirieus neemt. En mensen die vinden dat ze zich maar aanstelt, kan ik helemaal niet tegen... want iedereen is jong geweest...net zo als ik. Ik heb ook een probleem gehad, en daar heeft deze LIEFDE DAME ook mee geholpen, dus ik weet wat het is en neem het dus beter sirieus.

Maar Djaan,
Je kan er gerust met mij over praten hoorz..

Gr.

Big Bro
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:33
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ik weet het hoor! haha
ik spreek je wel op MSN
dat praat een stukje makkelijker
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:40
merijn
merijn is offline
1k w1l j3 b3st 33n s3r13us antw00rd g3v3n, maar dan m03t j3 33rst j3 v3rhaal 33ns 0pn13uw typ3n.. D1t l33st 3cht v3rschr1kk3l1jk.

Oftewel:
Ik wil je best een serieus antwoord geven, maar dan moet je eerst je verhaal eens opnieuw typen.. Dit leest echt verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:47
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
haha oke
4 weken geleden ging het uit met m'n vriendje...
Ikwas er helemaal kapot van...
hij was niet zomaar iemand voor me.. hij was meer dan dat!!!
hij heeft mij over mijn angsten heen geholpen in het gebied van seks.. en ik ben bang dat ik nu nooit meer seks met een andere jongen kan krijgen!
nu is het uit.. Ik had het schoolfeest.. 3 dagen erna met m'n exvriendje gezoend.. ik was zwaar dronken.. hij had ook met een meisje uit de klas gezoend...
We zitten bij elkaar in de klas dus...
Nu pakt hij z'n oude leventje weer op.. PLAYER zijn!!!
dat is mijn punt.. hij zoend met iedereen.. ook met vriendinnen van mij.. zwaar kut dus!
Ik ben nog steeds zwaar verliefd op hem!!!
Ik kan er heel moeilijk overheen komen.. Het boeit hem ook niet hoe ik me voel.
Hij heeft zwaar veel problemen thuis en zo.. En op school.. en het lijkt nu net of hij als player gelukkiger is dan die 4 maanden met mij...
ik ben bezorgd om hem omdat het zwaar kut met hem gaat..
ik zit volgend jaar ook nog bij hem in de klas
iedereen kan wel zeggen.. je bent nog jong.. geniet er van.. Er zijn nog zat jongens op de wereld.. tja.. makkelijk praten.. als je echt echt heel erg verliefd op die jongen bent is dat niet makkelijk!
ik zoek altijd c0ntact met hem.. hij praat haast niet.. en het boeit hem geen ene flikker.
Maarja. wat moet ik d0en om hem te vergeten..
andere j0ngens kan ik niet meer zo snel krijgen omdat ze me niet leuk vinden
help me alsjebliefd
Alvast bedankt,
Diana
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:49
marlies
marlies is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 18:13:
huilen gaat automatisch...
Ik ben heel emotioneel.
Er staat in zijn MSN naam: ik pak mijn oude leventje weer op.
Dat is dus player zijn. Dus nu voelt het voor mij alsof hij die 4 maanden geen leuke tijd met mij gehad heeft. Dat hij alleen maar meer problemen kreeg toen hij met mij had.
goed zo dat je normaal schrijft. Je moet je niet zo laten kennen door die gast. Het is rot dat het uit is, maar hij doet nu zo lullig dat je er maar beter 'blij' om mag zijn.

Dit kan niet van de ene op de andere dag, daarom is een maand liefdesverdriet hebben niet raar.

Vermijd het contact met hem en ga met vriendinnen leuke dingen doen. je bent 14 en komen nog genoeg leukere jongen op je pad.
Oud 18-02-2004, 17:56
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik zal nog wat uitleggen...
Ik ben dus zoveel om hem gaan geven omdat ik zware tijden had.
Ik ben 2 jaar geleden aangerand en ik durfde daarna niet eens met een jongen te zoenen. Daarna wel, maar ik was ook bang voor de seks. Daarmee heeft Mike me zo geholpen, hij zei altijd, je bent mooi, zo'n mooi meisje heb ik nog nooit gezien. Dat was altijd heel geruststellend. Hij zei ook altijd: "Wees maar niet bang, als je het niet wil hoeft het niet, ik geef je de tijd van de wereld". Als ik ook zei van "nee" stopte hij meteen. Hij wilde niet dat ik het deed voor hem... maar voor mezelf!
Dat heb ik dan tenslotte ook gedaan.
Ik was hem daar zo dankbaar voor. Hij heeft mij ook ondmaagd en daarom vind ik het moeilijk om te verwerken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 17:59
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
'ik was ook bang voor de seks. Daarmee heeft Mike me zo geholpen, hij zei altijd, je bent mooi, zo'n mooi meisje heb ik nog nooit gezien.'

Dat is mannentaal, wat hij hier precies zegt is 'neuken?'
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:02
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik heb het er moeilijk mee hoor. Op een forum praat je met mensen, help je mensen, en ga je niet mensen nog meer in de problemen helpen.
Sorrie hoor maar je begint me een beetje de strot uit te hangen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:06
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ten eerste: ik zit in de 3e...
ten tweede: kom beter met goeie informatie...
ten derde: heb je niks beters om te doen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:08
telluriet
telluriet is offline
Ten eerste: boeit me geen fuck, sletje
Ten tweede: nee
Ten derde: ik heb inderdaad niks beters te doen dan simpele sletjes zoals jij af te kraken. Stom trutje, je laat je gewoon gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:09
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
blablabla!!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:11
Charlottetje
Charlottetje is offline
drinks@myplace
Citaat:
Ik vind het jammer dat de jeugd van tegenwoordig
Jeugd van tegenwoordig? nou heb ik altijd al een hekel aan die uitspraak gehad, maar als ik moet geloven wat er onder je naam staat ben jij pas een jaartje ouder! kom op zeg, jeugd van tegenwoordig...alsjeblieft!

Om even op TS te reageren: zoals ik jouw verhaal lees, vind ik het lijken alsof je nog steeds op hem afstapt. Ik weet dat je bij hem in de klas zit, maar dan hoef je je aandacht nog niet zo op hem te richten natuurlijk.
En dat verhaal van geen sex en geen vriendjes, kom op, 14, maak je niet druk! ik heb nog nooit een vriendje, laat staan sex gehad en ja, ik ben ouder dan jij...

En verder, liefdesverdriet, dat slijt vanzelf.
Even een dagje je goed eraan ergeren, huilfilms kijken en chocola eten om vervolgens je zinnen op iets anders te zetten (hobby, vrienden, school, wat dan ook)

Succes,
Charlotte
Oud 18-02-2004, 18:13
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Ieke schreef op 18-02-2004 @ 18:19:
Maar huilen lucht wel op. Ik snap niet wat mensen daar tegen hebben, het is gewoon een deel van emotie's.
Emoties tonen is zwak.
Ik ben persoonlijk tegen 30 dagen janken wanneer je ook gewoon lekker kunt negeren. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Negeren works for me.
Huilen voor de ander. Tja..
Oud 18-02-2004, 18:15
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ahh dat is goeie raad...
Ik laat hem lekker z'n gang gaan. Hij brengt zichzelf in de problemen. Ik ga lekker m'n werk voor school maken. Ik heb net afgesproken met m'n beste vriendin om zondag te gaan schaatsen in de Uithof in Den Haag.
De week erop heb ik vakantie. En misschien ga ik werken bij mijn vader. En dan ga ik in het weekend naar m'n nicht die een kindje heb gekregen, en al ga ik niet werken dan ga ik lekker de stad, zwemmen, uitgaan. hmmz chocola... chips ook goed???
Bedankt voor de raad!!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:16
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 18-02-2004 @ 19:11:
drinks@myplace
Jeugd van tegenwoordig? nou heb ik altijd al een hekel aan die uitspraak gehad, maar als ik moet geloven wat er onder je naam staat ben jij pas een jaartje ouder! kom op zeg, jeugd van tegenwoordig...alsjeblieft!

Personal attack..

Hmm, kijk ik gebruik de term hier natuurlijk sarcastisch.
Maar je moet het met me eens zijn wanneer ik zeg dat mensen wel erg snel "Ik hou van je" roepen terwijl zij eigenlijk niet eens weten wat dat gevoel nou precies inhoud. Goed, iedereen ervaart het natuurlijk anders, maar het komt het op hetzelfde neer. Het gaat iets dieper dan een verkering tussen twee 3e klassers..

And for the record, op mijn geboorte akte mag dan misschien het getal 1988 genoteerd staan en mijn leeftijd mag dan ook 15 jaar en 9 maanden behouden, maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf niet volwassener inschat dan de gemiddelde 14/15-jarige in Nederland. Vandaar ook die term.
Maar goed, het gaat hier niet over mij, maar over een wanhopig meisje uit 3 VMBO. Laten we het topic daar op gericht houden.
Oud 18-02-2004, 18:18
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik huil ook zeker niet heel de dag!
Ik huil denk 3 keer in de week, maar dan komt gewoon alles in 1 keer op me af. Maar als ik heb gehuild lucht het ook op, en dan voel ik me sterk. Ik heb ook gedacht van: laat maar op me afkomen, ik kan het hebben, ik laat niet meer met me spelen, ik heb gevoel, ik ben geen speelgoed poppetje wat je na een paar keer gebruiken weg kan gooien!!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
telluriet schreef op 18-02-2004 @ 19:08:
Ten eerste: boeit me geen fuck, sletje
Ten tweede: nee
Ten derde: ik heb inderdaad niks beters te doen dan simpele sletjes zoals jij af te kraken. Stom trutje, je laat je gewoon gebruiken.
Oke, zo issie wel weer genoeg hoor .

Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 19:15:
Ahh dat is goeie raad...
Ik laat hem lekker z'n gang gaan. Hij brengt zichzelf in de problemen. Ik ga lekker m'n werk voor school maken. Ik heb net afgesproken met m'n beste vriendin om zondag te gaan schaatsen in de Uithof in Den Haag.
De week erop heb ik vakantie. En misschien ga ik werken bij mijn vader. En dan ga ik in het weekend naar m'n nicht die een kindje heb gekregen, en al ga ik niet werken dan ga ik lekker de stad, zwemmen, uitgaan. hmmz chocola... chips ook goed???
Bedankt voor de raad!!!
Goed zo . Vergeten die vent, op zoek naar leuke jongens die geen player zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:25
Cinamon
Cinamon is offline
Hmm, ik geloof dat ik rekening moet houden met het Emotionele Quotient hier. Schijnt hoog te liggen.
Klopt ook wel, VMBO-ers doen veel meer met het gevoel enzo hč, dan wij VWO-ers. Kijk ik kan zonder moeite harteloos en gemeen zijn. Dat schijnt nogal gevoelig te zijn voor die anderen.
Ik bied bij deze mijn excuses aan.
Oud 18-02-2004, 18:26
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 18-02-2004 @ 19:13:
Emoties tonen is zwak.

Onzin. Je mag je verdriet toch op je eigen manier verwerken?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:28
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 18-02-2004 @ 19:13:
Emoties tonen is zwak.
Ik ben persoonlijk tegen 30 dagen janken wanneer je ook gewoon lekker kunt negeren. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Negeren works for me.
Huilen voor de ander. Tja..
Dus jij bent er een voorstander van om alle emoties tegen te houden? (voor het geval je dát tegenargument wilt geven: Natuurlijk is dat wel mogelijk).
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 18-02-2004 @ 19:25:
Hmm, ik geloof dat ik rekening moet houden met het Emotionele Quotient hier. Schijnt hoog te liggen.
Klopt ook wel, VMBO-ers doen veel meer met het gevoel enzo hč, dan wij VWO-ers. Kijk ik kan zonder moeite harteloos en gemeen zijn. Dat schijnt nogal gevoelig te zijn voor die anderen.
Ik bied bij deze mijn excuses aan.

Generaliseren . "Wij VWO-ers"... Bah.

Ben zelf een VWO-er, maar als jij erover praat, schaam ik me dat ik 'in dat straatje thuis hoor'.
Met citaat reageren
duvelke21
duvelke21 is offline
Wat een idooit is jou ex om je te dumpen en dan zo te doen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:31
Toet0r
Toet0r is offline
bij mij is et al langer dna een maand uit en daar ben ik ook nog niet overheen hoewel et bij mij wel op een andere manier ging dan bij jou, maar toch..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:31
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ja, Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen.
Hij had mij ook false hoop gegeven, kusjes geven, knuffels, arm om me heen slaan, heel lief naar me kijken.. precies zoals hij deed toen hij super verliefd op me was.
Ik had gehoopt van: Yes! het komt weer goed...
Maar steeds als dat gebeurd en hij laat me dan toch weer zitten
voel ik me weer zo rot!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:33
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 18-02-2004 @ 19:26:
Onzin. Je mag je verdriet toch op je eigen manier verwerken?
Ja natuurlijk.
Mijn mening is dat emoties tonen zwak is.
Goedzo. Koekje?
Oud 18-02-2004, 18:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 18-02-2004 @ 19:28:
Generaliseren . "Wij VWO-ers"... Bah.

Ben zelf een VWO-er, maar als jij erover praat, schaam ik me dat ik 'in dat straatje thuis hoor'.
Sar-cas-me.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:34
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Tampert schreef op 18-02-2004 @ 19:28:
Dus jij bent er een voorstander van om alle emoties tegen te houden? (voor het geval je dát tegenargument wilt geven: Natuurlijk is dat wel mogelijk).
In principe wel ja.
En dat is inderdaad mogelijk.
Oud 18-02-2004, 18:35
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
nou, een koekje past er wel in
haha, nee maar even serieus.
Ik laat mijn emoties gewoon gaan. Ik schaam me er ook niet voor of zo, Ik moet het verwerken en dat ga ik doen door die jongen uit mijn hoofd te zetten. Ik denk nu maar zo, later heb ik een man die me respecteerd, ik trouw, ik heb een kind, ik heb een huisje, goeie baan... natuurlijk zullen er wel tegenslagen zijn. Maar daar ben ik dan zeker wel op voorbereid!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:35
farrar-misty
farrar-misty is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 19:31:
Ja, Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen.
Hij had mij ook false hoop gegeven, kusjes geven, knuffels, arm om me heen slaan, heel lief naar me kijken.. precies zoals hij deed toen hij super verliefd op me was.
Ik had gehoopt van: Yes! het komt weer goed...
Maar steeds als dat gebeurd en hij laat me dan toch weer zitten
voel ik me weer zo rot!
liefde en verdriet liggen dicht bij elkaar,
beiden maken ze je zwak,
beiden houden ze je wakker
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 18-02-2004 @ 19:34:
In principe wel ja.
En dat is inderdaad mogelijk.
Niet voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:36
Cinamon
Cinamon is offline
Go farrar!

ps. @ MarkB: Ik had het ook over mezelf. Niet over een meerderheid of zo iets dergelijks.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten